David V napisał:
Ještě bych dodal, že Primerám sem tam praskne poloosa.
souhlas s polosami a dalšíma věcma,který prostě odcházej,ale spíš bych to bral jako údržbový výměny...si představte jakej flák cesty ty auta maj běžně za sebou,ale jinak vše v pohodě-je to spolehlivý auto.Vrátím se k porovnání ohledně motorizace s oktávií,mám primku 1.6/74 kW-kombi ,můj otec oktávu 1.6/75kW,ze stejného roku 98.Jezdím dlouhodobě obojím..Primera má jasnější chování na silnici, lepší spotřebu (měřeno na cca 20tkm a to 6.5l , místo 7.5l oktávka-obdobnej provoz-klidná jízda a při předjíždění využití výkonu..) , ale svižnost se nedá porovnat..jednoznačne vede oktávie(je to daný i tím že na 90km/hod točí primera cca 2300otáček a oktá. o dost výše-teď bych kecal kolik-a proto lepší akcelerace),jasně že primera je těžší a navíc v kombíku,ale rozdíl je markantní,s tímhle motorem je to pro klidnější jízdu zato pro dobrou spotřebu.Autorizovaný servis má levnější nissan a ceny dílů obdobné..výbava , kupní cena a kradenost jednoznačně mluví pro japonce.teď bych zmínil to pořekadlo "japonec nakonec" - pravdivej výklad je tento:...všichni si vyzkouší kdejakej krám a nakonec si po letech kuli spolehlivosti stejně koupí toho japonce :o)
jiak primera je samo že ve vyšší třídě :o)
k tý velikosti kufru..měří se po plato /zákryt zavazadlového prostoru,proto má kombi menší kufr než lift.,ale stačí shrnout roletku a skádáte a skládáte...běžně převážím dva dětský kočárky+jeden golfáč+několik kletrů,atd a do fufru kombi jen rovnám a rovnám...jo jasně jsou i větší kufry...ale malej rozhodně není...
pozn.pro ty co jsou přesvědčený a po mém příspěvku ještě třeba víc,že primera je s tímhe motorem lenoch-tak pozor-to není... je to 16v-ten se musí točit,takže nechte otáčky vyšplhat na 4000 a pak šlápněte na plyn... co? jo a spotřeba nějak super neroste i při pořádným luftu jsem se přes 8l nedostal...kdo nevěří ať koupí-neprohloupí :o)