anonym napisał:
Ty seš borec,viď? Zajímalo by mně,v jakým šperku jezdíš ty. Mam primeru GT tři roky,pět let jsem prodával ojetiny,a tobě bych nadělil nějakýho renó nebo pežó aby sis pořádně užil. A nic bych za to nedal,že v tom už jezdíš.
Primera GT, ať už P10, nebo P11 je jedinečná. osobně si nemyslím, že je interiér P10 nekvalitní, ale je třeba to vidět tak, že to auto debutovalo v roce 1990 a v té době nebylo ani BMW řady 3 E36 o mnoho lepší. Pravdou je, že verze od roku 1995 má interiér trochu změněný, což se sice netýká až tak palubní desky, ale třeba potahů sedadel, přístrojového štítu, či volantu, který už měl v lepších verzích airbag. Co je na obou primerách famozní je motor, podvozek, řízení a převodovka. Brzdy jsou slabší, ale to není u japonců té doby nijak neobvyklé. Tím motorem myslím zejména dvoulitr. 1,6 také vcelku jede, neboť P10 se hmotností může měřit třeba s tou fabií. Tomáš Dusil.