jaykay napisał:
ja Vas chapu, kdyz si v pomateni smyslu pujdu koupit vuz znacky Renault, musim si to nejak zduvodnit (-:. Ale musim uznat, ze novy Megane je opravdu nadherny vuz, ale to je asi tak vse. Po presednuti ze Skody OII jsem se v Meganovi citil jako ve voze o dva rady levnejsim a chtel bych ten interier videt napr. po 200tis km.
Nemám současnou generaci Megana. Koupil jsem si jej nového v roce 2005, v současnosti má najeto přes 150 tisíc km bez jediné mechanické závady. Za tu dobu jsem nechával opravovat xenony (odešlo čidlo) a dcera mi zničila roletku v zadních dveřích. Jinak je auto "jako nové" - čili stav po 200 tisících si já umím představit přesně. Já na rozdíl od většiny škodovkářů / koncernistů kupuji auto s chladnou hlavou jako spotřební věc na 5 maximálně 6 let užívání, neřeším věci jako "uživatelská nedefinovatelná příjemnost, měkčené platy kam se podívám (ač je mám), atd. Mne zajímá poměr cena / užitná hodnota / bezpečnost a tak moho s klidným srdcem celý koncern včetně škody vynechat z výběru. Nabídli mi tehdy O II lift 1,9 TDI PD elegance za 820 tisíc - megane combi 1,5 dci 6° privileg byl za 650 tisíc. V čem je ukryto u octavie oněch 170 tisíc navíc jsem nenašel - megane má lepší výbavu, bezpečnost, motor, 6°převodovku, bezklíčové ovládání a spolehlivost je stejná - proč tedy budu platit víc? Abych měl dobrý pocit, že jsem si koupil německé auto škoda smontované v česku polákem, mongolem a slovákem? - z toho jsem dávno vyrostl.