0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan Micra - dojmy majitele po 45 tis. km

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.03.2010 07:15,
Moc hezky a objektivně naspané.
Být tebou tak si zjistím nejbližší jiný autorizovaný servis a servisuju tam. Popřípadě bych si jednou za uherský rok když nastane servisní interval udělal výlet do nedalekého Dojčlandu a na místní firmu Utrh a Urval bych se vyfláknul.
Přeji mnoho dalších spokojených km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.03.2010 08:47,
Moc pěkně a věcně napsaná recenze. Líbí se mi také přístup a uvážlivost při vybírání auta. Škoda jen toho příšerného místního servisu. Pokud není v blízkosti jiný autorizovaný servis, je možné využít služeb jiného, neznačkového, avšak registrovaného servisu. Osobní zkušenost s tím sice nemám, ale tato rada zazněla v pořadu Autosalon, dne 20.3.2010 - 12. díl. http://www.autosalontv.cz/

Nedá mi to a neodpustím si štiplavou poznámku směrem k redakci TipCarsu. V lednu 2010, myslím, že 11., nebo 12. ledna, byla na těchto stránkách uveřejněna recenze majitele Mercedesu, který také vyjádřil nespokojenost s konkrétním značkovým servisem Mercedesu.
Byl jsem zvědavý na ohlasy v diskusi. Žádné se však nekonaly, protože tato recenze byla bleskově stažena.
Dne 12.1.2010 jsem poslal redakci TipCarsu tento e-mail:
Předmět: Ztracený článek?
Dobrý den,
pravidelně a rád navštěvuji stránky TipCarsu.
Dnes ráno jsem četl příspěvek majitele Mercedesu, který vyjádřil svou nespokojenost s autorizovaným servisem.
Nyní večer, když jsem byl zvědav na reakce diskutujících, jsem již tento příspěvek nenalezl.
Chtěl bych se tedy zeptat. Kam se tento příspěvek poděl? Byl smazán? Pokud ano, tak proč?

Dodnes jsem na svůj dotaz nedostal odpověď a tak se mohu jen dohadovat proč?
Čeká tuto recenzi o Nissanu stejný osud?
Nebo nečeká, protože to je „JEN“ Nissan?
Nebo je to úplně jinak?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.03.2010 09:55, RE: bez předmětu
Expi napisał:
Moc pěkně a věcně napsaná recenze. Líbí se mi také přístup a uvážlivost při vybírání auta. Škoda jen toho příšerného místního servisu. Pokud není v blízkosti jiný autorizovaný servis, je možné využít služeb jiného, neznačkového, avšak registrovaného servisu. Osobní zkušenost s tím sice nemám, ale tato rada zazněla v pořadu Autosalon, dne 20.3.2010 - 12. díl. http://www.autosalontv.cz/

Nedá mi to a neodpustím si štiplavou poznámku směrem k redakci TipCarsu. V lednu 2010, myslím, že 11., nebo 12....
tak tady mohu částečně posloužit informací, neb jsem článek taky četl, tak jsem ho přeposlal svému švagrovi, který dělá jakéhosi manažera u mercedesu na Chodově.Ten promtně prokádroval zmíněného dílera v Ostravě s výsledkem, že ve firmě nikdo o zmiňovaném případu nic neví, dokonce údajně ani žádný GL 420cdi nikdy neprodali, jen 320cdi a ten je prý v záruce, tudíž by se to řešilo zárukou. Pokoušeli se kontaktovat i pisatele té recenze, ale nikdo se jim zpět neozval.Tak požádali redakci o ztažení recenze, neboť je podle nich nevěrohodá a nepravdivá. Výsledek všichni známe, jen nevíme, jaká je pravda, může to být snaha očernit zmíněného dílera, kdo ví...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.03.2010 10:23, RE: bez předmětu
subarák napisał:
tak tady mohu částečně posloužit informací, neb jsem článek taky četl, tak jsem ho přeposlal svému švagrovi, který dělá jakéhosi manažera u mercedesu na Chodově.Ten promtně prokádroval zmíněného dílera v Ostravě s výsledkem, že ve firmě nikdo o zmiňovaném případu nic neví, dokonce údajně ani žádný GL 420cdi nikdy neprodali, jen 320cdi a ten je prý v záruce, tudíž by se to řešilo zárukou. Pokoušeli se kontaktovat i pisatele té recenze, ale nikdo se jim zpět neozval.Tak požádali redakci o ztažení ...
Mockrát děkuji za informaci.
Trochu mě mrzí, že vysvětlení nepřišlo od redakce. Dá se na to ale nahlížet i pozitivně. Je totiž fajn vědět, že tyto stránky sldují i pozorní a znalí uživatelé
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.03.2010 13:55, RE: bez předmětu
Valnoha napisał:
Moc hezky a objektivně naspané.
Být tebou tak si zjistím nejbližší jiný autorizovaný servis a servisuju tam. Popřípadě bych si jednou za uherský rok když nastane servisní interval udělal výlet do nedalekého Dojčlandu a na místní firmu Utrh a Urval bych se vyfláknul.
Přeji mnoho dalších spokojených km.
Za tu cenu super auto. Taky jsme řešili 2. malé auto do rodiny. Vybírali jsme mezi Mazdou 2 a Yarisem (obě snad spolehlivé a 5* crash test).
Hlavně kvůli děleným a posuvným zadním sedadlům vyhrál nakonec Yaris, který může zvětšit kufr až na 370L, takže se tam v případě nouze vejde bez problémů i velký kočárek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.03.2010 15:02, Dotaz
Dobrý den, děkuji za pěknou recenzi. Neberte to prosím nějak ve zlém, je to pouze má zvědavost....ale co se z takového auta dá ukrást? Vzali Vám rádio? Měl jste origo z fabriky, nebo nějáké uni. Že se kradou navigace z Octávií je známe, ale těchto aut zase tolik nejezdí, aby rádio z výroby bylo natolik zajímavé... Díky!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 22.03.2010 20:06, RE: Dotaz
caknakis napisał:
Dobrý den, děkuji za pěknou recenzi. Neberte to prosím nějak ve zlém, je to pouze má zvědavost....ale co se z takového auta dá ukrást? Vzali Vám rádio? Měl jste origo z fabriky, nebo nějáké uni. Že se kradou navigace z Octávií je známe, ale těchto aut zase tolik nejezdí, aby rádio z výroby bylo natolik zajímavé... Díky!
pokud si dobře pamatuji tak rádio je v Mikře řešené standartním způsobem, tedy klasická 1DIN bez externích ovládacích a zobrazovacích prvků s připojením na ISO, je tedy možné ho použít v jakémkoliv voze. jinak obvykle se zloděj do auta vloupe i kvůli prázdné igelitce-co kdyby v ní byl milión?!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 23.03.2010 00:58, RE: bez předmětu
subarák napisał:
tak tady mohu částečně posloužit informací, neb jsem článek taky četl, tak jsem ho přeposlal svému švagrovi, který dělá jakéhosi manažera u mercedesu na Chodově.Ten promtně prokádroval zmíněného dílera v Ostravě s výsledkem, že ve firmě nikdo o zmiňovaném případu nic neví, dokonce údajně ani žádný GL 420cdi nikdy neprodali, jen 320cdi a ten je prý v záruce, tudíž by se to řešilo zárukou. Pokoušeli se kontaktovat i pisatele té recenze, ale nikdo se jim zpět neozval.Tak požádali redakci o ztažení ...
Pockejte, to ze zadny 420 gl neprodali prece neznamena, ze jej nemohli opravovat. Dokonce v zaruce si ho muzu servisovat v jakemkoli autorizovanem servise na svete. A stav ceskych servisu zname vsichni, druhovyroba, ND z vrakace, odborne proskoleny personal s bumazkou na vsechno, neochota a hlavne neochota myslet nad diagnozou atd. Servis tak jedine Nemecky, Rakusaci nas nemaji radi.
reagować
kára na cihlách
ilość wystąpień1
data registracji02.01.2019
Środa 02.01.2019 12:05, Vzhled Nissanu Micra
je od modelu 1992 ovlivněn podobou Mini Morris. Nissan jakožto první automobilka, kterou do Británie ze zahraničí premiérka Margaret Thatcherová přilákala (a tak zachránila britský autoprůmysl), se modelem Micra 1992 snažila zalíbit britským kupujícím. Vytvořila si tak i modelový vzor, na který v dalších generacích úpravami jeho designu reaguje.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.