0
powrót
 

diskuze k tématu: Nissan 350Z - úsporný atlet?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.05.2008 00:56, ekonomické třílitry
Tyhle auta okolo třílitru se dají v poho uživit, ty náklady nejsou zas tak hrozivé jako u pěti-šesti litrů atd., tam je to teprv nářez.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.05.2008 07:36, RE: ekonomické třílitry
anonym napisał:
Tyhle auta okolo třílitru se dají v poho uživit, ty náklady nejsou zas tak hrozivé jako u pěti-šesti litrů atd., tam je to teprv nářez.
tak si prohlídni test X5 4,8 iS, auto třikrát tak těžké, s mnohem větším motorem má kombinovanou spotřebu o cca 2 litry více to mi jako nářez nepřijde.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.05.2008 07:52, to TipCars: Upravený motor
Možná by tuto jedinou zmínku v zavěru chtělo vysvětlit......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.05.2008 07:57, RE: to TipCars: Upravený motor
watchtower napisał:
Možná by tuto jedinou zmínku v zavěru chtělo vysvětlit......
původní motor měl 280 koní
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.05.2008 08:17, RE: to TipCars: Upravený motor
anonym napisał:
původní motor měl 280 koní
Ano, motor 350Z měl před faceliftem o 33 koňských sil méně. Paradoxně však došlo k poklesu max. hodnoty točivého momentu (o 5 Nm). Proč tomu tak bylo se dočtete již tento čtvrtek v klasickém redakčním testu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.05.2008 09:26, RE: to TipCars: Upravený motor
Petr - TipCars.com napisał:
Ano, motor 350Z měl před faceliftem o 33 koňských sil méně. Paradoxně však došlo k poklesu max. hodnoty točivého momentu (o 5 Nm). Proč tomu tak bylo se dočtete již tento čtvrtek v klasickém redakčním testu.
Tohle auto bych rád testoval, já jako řidič a vy jako ten druhej co bude psát na papír a do PC, berete? :))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.05.2008 09:41, RE: ekonomické třílitry
anonym napisał:
tak si prohlídni test X5 4,8 iS, auto třikrát tak těžké, s mnohem větším motorem má kombinovanou spotřebu o cca 2 litry více to mi jako nářez nepřijde.
BMW X5 má vynikající osmiválec, ale s tou váhou jsi trochu vedle, ono i Zetko má více jak 1600 kg bez posádky což jinak skvělé auto trochu degraduje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.05.2008 09:44, okruh
dvacet litrů je spotřeba po Praze, když jsou kolony, jinak 16-17, při ekonomické jízdě na dálnici cca 10, ale na okruhu ke 40ti litrům
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.05.2008 09:54, RE: to TipCars: Upravený motor
zigi napisał:
Tohle auto bych rád testoval, já jako řidič a vy jako ten druhej co bude psát na papír a do PC, berete? :))
To by se zamlouvalo každému... ... Bohužel psát test jen z místa spolujezdce by nebylo příliš štastné řešení. Jinak poskakovat s 350Z po Praze není příliš velký zážitek )))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.05.2008 10:31, RE: to TipCars: Upravený motor
Petr - TipCars.com napisał:
To by se zamlouvalo každému... ... Bohužel psát test jen z místa spolujezdce by nebylo příliš štastné řešení. Jinak poskakovat s 350Z po Praze není příliš velký zážitek )))
Tak měl bych nějaký řešení :)
Já budu řídit a zároveň vám říkat svý pocity, které můžete zapisovat.
A po Praze by byla škoda ničit toto krásný auto, našel bych jiný místo na projetí, třeba na okruh? Co Vy na to? Jsem ale špekulant co :)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.05.2008 10:50, RE: to TipCars: Upravený motor
zigi napisał:
Tak měl bych nějaký řešení :)
Já budu řídit a zároveň vám říkat svý pocity, které můžete zapisovat.
A po Praze by byla škoda ničit toto krásný auto, našel bych jiný místo na projetí, třeba na okruh? Co Vy na to? Jsem ale špekulant co :)))
Špekulant to jste

Je to zajímavý návrh, bohužel nejvíce dám na své pocity a zkušenosti, které sbírám při řízení stovky automobilů za rok
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.05.2008 11:16, RE: to TipCars: Upravený motor
Petr - TipCars.com napisał:
Špekulant to jste

Je to zajímavý návrh, bohužel nejvíce dám na své pocity a zkušenosti, které sbírám při řízení stovky automobilů za rok
Ale pořád by se dalo něco vymyslet :)

Zapůjčíte 2 vozy Nissan 350Z, vy v jednom budete testovat a já v druhém užívat výkonu, co vy na to? :))
Myslím že zase tak nereálný nápady nemám :))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.05.2008 11:22, fotky -
Auto nádhera ... ale co ty fotky. Ty jsou jako z podprůměrného mobilu ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.05.2008 18:22, povedene Zetko
a co teprv co se s tim motorem da jeste vykouzlit ... slusnej zaklad pro dalsi upravy. Spotreba pod 10 je skutecne jen pro klidnou jarni ci letni projizdku a kochani se prirodou, mit takove stadecko k dispozici, kdo by jej neprovetral, ze :) ... takze spis tech 13 lze brat jako prumer.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.05.2008 18:44, RE: ekonomické třílitry
tomaskrtek napisał:
BMW X5 má vynikající osmiválec, ale s tou váhou jsi trochu vedle, ono i Zetko má více jak 1600 kg bez posádky což jinak skvělé auto trochu degraduje.
to bylo takové básnické "třikrát tolik"...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 13.05.2008 22:17, RE: ekonomické třílitry
anonym napisał:
Tyhle auta okolo třílitru se dají v poho uživit, ty náklady nejsou zas tak hrozivé jako u pěti-šesti litrů atd., tam je to teprv nářez.
Tak znamej jezdil se spotrebou 13 litru i se svou S8 4.2, takze bych to tak nepausalizoval:)

http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=audi&idvyrb=1028&akce=detail
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.