Paul napisał:
Šrotovné jsem považoval za zbytečné, ne-li škodlivé, už když začínalo v Německu. Nejsem totiž přítelem umělých zásahů do ekonomiky, a vůbec ne když se týkají jen úzkého odvětví. U nás je zbytečné zcela! Vždyť už jsme na šrotovném vydělali dost ne? Škoda, Hyundai i TPCA jely naplno... U nás by si po zavedení šrotovného pořídili auto stejně jen ti, kteří už o tom delší dobu uvažovali, a těch pár korun navíc by je stejně nevytrhlo. Dobře, dostanou nějakou tu tisícovku, ale s další slevou u prodejce...
Kouknou pane Paul, ani toto navrhované "řešení" není nutné, ještě by se z toho udělal "pofiderní byznys" pro pár chytráků. Ale ke šrotovnému, obyčejný, ne zrovna bohatý motorista oplývající starým vrakem z toho nic nemá, páč na nový stejně mít asi nebude, respektive, ani nebude mít animo nové koupit, že ? Dostat za cca 10 let starý vůz 30 tisíc, no, kdo by byl tak blbej, že by jej prodal, že ? Takže se obrátíme spíše k některým automobilkám, neb odsud vítr vane. Už slyším ty "pravé argumenty o práci pro český lid" - které mi bohužel zní poněkud populisticky, ba přímo falešně. Nebudu ale zbytečně zdržovat, šrotovné -tak jak je podáno je blbost. Pro vás pane Bretšnajdr, šrotovné se píše s eš, pěkně prosím. Aha, no jistě, už jdu.