0
powrót
 

diskuze k tématu: CR-V, CX-5 nebo Outlander? Vybíráme dieselové SUV do 300 tisíc korun

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
wumpy
ilość wystąpień72
data registracji26.02.2010
Piątek 14.02.2020 10:38, Mazda CX5 v naftě raději nebrat
Mazdě CX5 2,2D v naftě např. rok 2014 bych se vyhnul obloukem. Příklad ze života, CX5, rok 2014, 110 KW, najeto cca 150 000, koupeno v CZ, servisní prohlídky dodržované. Motor na výměnu a to se vyplatí. Otázkou komu zůstane v ruce ČERNÝ PETR, ale můžete si tuto hru zkusit zahrát.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Piątek 14.02.2020 13:11, Diesel nebrat
Pokud mě limitují peníze, není dobré brat diesel jakýkoliv. Ono totiž takový FAP filtr může stát více než menší ojetina
Za 300tis.kč bych bral Hondu CRV, která má vynikající motor 2.0VTEC.
Na dieslu jde ušetřit jen při opravdu velkých nájezdech a i tak je to diskutabilní právě u SUV a japonců.
Jinak Mazdy stále válčí s nekvalitním lakem, což u ojetiny je docela význámný faktor a
Mitsubishi s korozí je také na štíru.
To už bych popřemýšlel nad Subaru a rovněž v benzínu
reagować
Pavel87
ilość wystąpień1
data registracji14.02.2020
Piątek 14.02.2020 20:12, CR-V III
Za mě CR-V III v naftě klidně, do roku 2009 je bez dpf. Nejlepší naftový motor, kteremu nevadí ani kratší trasy... Spolehlivé auto
reagować
Tukan
ilość wystąpień1
data registracji14.02.2020
Piątek 14.02.2020 20:59, Honda cr-v
Doporučuji CR-V 2,0 benzín. Vlastním 2,2 diesel r.v. 2007, bohužel DPF. Najeto mám 200 tis. , spotřeba zhruba 7 litrů, benzín 8- 8,5. Právě DPF u těchto aut zlobí, originální stojí cca 45000,-, já to řešil polským šuntem na 160 tisících a brzy budu pořizovat originál. Taky jsem měnil rozvody, je tam řetízek jak na dětskou trojkolku ..... Čepy jsou původní, ještě jsem nepotkal jediný rezavý ďublík, protože jezdíme hodně po sněhu do vyšších horských partií, oceňuji čtyřkolku našeho cvrčka, i když nemá velkou světlou výšku. Taky se stane, že neusne nějaká jednotka a když auto dlouho stojí, vybije to baterku. Celkem jsem ale spokojený, přesto doporučuji spolehlivější BENZÍN, rozdíl ve spotřebě není velký a diesel, který nejezdí a vyjede jen občas, víc trpí a opravy jsou náročnější. A cenovka krásné CR-V 2,0 je do 200 000,- Kč....... zbytek je úspora......
reagować
mafík
ilość wystąpień3
data registracji05.07.2017
Piątek 28.02.2020 00:46, RE: Honda cr-v
cytat:
reakce na: Tukan, 14.02.2020 20:59 (Doporučuji CR-V 2,0 benzín. Vl ...)


Měl jsem CR-V 2,2 v naftě, rok 2009 s DPF, pryč jsem ji dal s nájezdem cca 200 000km a po celou tu dobu ani jediný problém. bohužel jsem musel dolévat naftu - cca 7l/100km. Jízdní vlastnosti velmi dobré,
z hodnocených tří vozů je určitě nejpohodlnější a do horšího terénu tyzo auta stejně nejsou určena.
Nyní mám Mazdu CX-5, 2,5l benzín. Nájezd cca 100tis.km, taktéž bez sebemenší závady. Spotřeba cca 8l/00km - jezdím kratší trasy. Jízdní vlastnosti velmi dobré, oproti CR-V výrazně rychleji topí - je to benzín. Mám ji 4 roky a jsem velmi spokojen. Objektivně je ale CR-V pro cestující prostornější, pohodlnější a má měkčeji laděný podvozek.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.