0
powrót
 

diskuze k tématu: Mitsubishi Galant 2.0l benzín

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.09.2006 13:18, Servis vrakovišť
Ty skvělé služby vrakovišť - a jejich servis, to mně fakt pobavilo. Možná to je pravda, ale doposud jsem se domníval, že pouze umí auta rychle rozebírat, nevěděl jsem, že je i skládají ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.09.2006 21:27, RE: Servis vrakovišť
Riccardo napisał:
Ty skvělé služby vrakovišť - a jejich servis, to mně fakt pobavilo. Možná to je pravda, ale doposud jsem se domníval, že pouze umí auta rychle rozebírat, nevěděl jsem, že je i skládají ...

Je to osobni zkusenost, sam jsem Galanta mel a s autorizovanym servisem Mitsubishi jsem nebyl prilis spokojen a tak jsem resil servis touto cestou a nikdy jsem nemel problemy. Vrakoviste, narozdil od Temposervisu, nekoukaji na vuz jako by byl z jine planety, ale umi si s problemem poradit. Nevztahuje se to na vsechny vrakoviste Mitsubishi, chce si to spravne najit.Hledejte na sever od Prahy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.09.2006 08:19, radenie
Dobry den, mohli by ste popísať ako funguje to radenie s 2x vyšlapávaním spojky a medziplynom? Kedze som v autoskole nejazdil na V3Skach ani Aviach je pre mna táto problematika stále zahalená tajomstvom. Stacilo by v krátkosti popísať ako to vlastne funguje. Dakujem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.09.2006 12:41, RE: radenie
Giorgio napisał:
Dobry den, mohli by ste popísať ako funguje to radenie s 2x vyšlapávaním spojky a medziplynom? Kedze som v autoskole nejazdil na V3Skach ani Aviach je pre mna táto problematika stále zahalená tajomstvom. Stacilo by v krátkosti popísať ako to vlastne funguje. Dakujem
Nic na tom není - když řadíš nahoru tak sešlápneš spojku,dáš neutrál,pustíš spojku,znova sešlápneš spojku a řadíš rychlost-tohle vše musíš dělat dost rychle! Při podřazování tam ještě při N a nesešlápnuté spojce hodíš meziplyn a pak musíš zařadit rychlost,než spadnou otáčky.Je to taková pakárna...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.09.2006 13:25, RE: radenie
Giorgio napisał:
Dobry den, mohli by ste popísať ako funguje to radenie s 2x vyšlapávaním spojky a medziplynom? Kedze som v autoskole nejazdil na V3Skach ani Aviach je pre mna táto problematika stále zahalená tajomstvom. Stacilo by v krátkosti popísať ako to vlastne funguje. Dakujem
Jde o to roztočit hnací hřídel v převodovce pokud možno na stejné otáčky, jako má (nebo bude mít v okamžiku zařazení požadované rychlosti) ta hnaná.
Je to prosté - ale těch špon v převodovém oleji, než člověk získá ten správný odhad a cit...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.06.2007 13:02, RE: radenie
Petr Puchner napisał:
Jde o to roztočit hnací hřídel v převodovce pokud možno na stejné otáčky, jako má (nebo bude mít v okamžiku zařazení požadované rychlosti) ta hnaná.
Je to prosté - ale těch špon v převodovém oleji, než člověk získá ten správný odhad a cit...
Pěkně,takhle bych furt řadit nechtěl,ale ten galant by se mě aj zamlouval
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.