Monis spol.sr.o. napisał:
A co srovnání honda civic 5D a honda civic 4D,první torzní příčné rameno,druhý lichoběžníkové zavěšení.......kdo chce sportovní jízdu musí sáhnout po torzní příčce,kdo chce konfort,musí po lichoběžníkovém zavěšení......to uvádím jen pro zajímavost.....tady mluvím o autech starých 3 roky,a netahám sem auta,která už mají pomalu svojí životnost za sebou.....bavme se o současných autech a né o těch z minulosti,ty už mají být dávno ve šrotu......jak někdo může v těch starých šrotech ještě jezdit,to f...
Cože? Kdo chce sportovní jízdu, musí sáhnout po torzní příčce? To je nějaký úlet, chlape, ne? Ty složitější podvozky nejsou komfortní tím, že jsou složité, ale tím, že lépe drží a výrobce tak auto mohl nastavit komfortněji, zatímco torzní shit a mcpherson hov*o nic nevydrží, tak se musí nastavit tvrdě, aby auto nevylítlo ze zatáčky. Pak vzniká mýtus tvrdých sportovních aut.... Pokuď vím, tak třeba roadstery Mazda mají lichoběžník dokonce i vzadu. Každé pořádné auto s ambicemi má lichoběžník. Každé! Lexus, Mercedesy, Honda Accord, stará Mazda 6, teď už i nové BMW, Rovery, Alfy Romeo 147/159/159 i staré 75, Peugeot 407 /ten má kurevsky nádhernou přední nápravu...), nebo mají dělenou těhlici. třeba Focus RS, Renault Cup... já seru na vyladěný podvozek z Favoritu. U Favoritu mi to nevadí, ten jezdil slušně, ale vadí mi to u auta za 450 000. Ať si to strčí do prdele. Všechny ty trapné a designově přebuřené Astry, Megany...atd. Vyjímkou jsou malá autíčka s koly v rozích jako třeba Ford K, nebo Fiesta..., ale strčit jednoudchý podvozek do tlustého obřího hatchbacku je nápověda, jak to bude za pár let vypadat... ošizené auta s bizarními designy, jen ať se toho prodá co nejvíc... A nezastávejte Civic... za ty prachy tam chci pořádnou techniku. A on sám navíc až tak moc dobře nejezdí... možná po čerstvě položeném asfaltu někde vr Švýcarsku.