0
powrót
 

diskuze k tématu: Je ojetý Mitsubishi Colt CZT dobrou volbou?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.03.2011 13:11, Díky
za test, po kterém hodně lidí volala - v záplavě opakujících se informací o stále stejných autech, je tohle vítaná změna!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.03.2011 09:26, antiauto
Shit! Nebrat!
Jenom bych se chtěl zeptat odborníků, proč v poslední době (můžeme ji nazvat dobou čínského tlaku, kdy se tlačí hov*o z velké prdele Mao-kapitalistické číny do nočníku západního světa) dochází k prznění kdysi dobrých aut. Proč třeba Civic, který vypadá, jako kdyby měl mít každý 250 koní a rychlostí v zatáčkách překonat etalony své třídy minimálně o 40 procent, tak proč má podvozek jako Favorit, proč kdysi měl složité zavěšení, proč Giulietta přišla o lichoběžník vepředu a samosvor nahrazuje elektronika, proč se montuje do Mita 58 kw benzín, proč tam všude strkají tu debilní torzní příčku? To je tak nákladné dát tam dozadu tři hliníkové tyčky? Nebo za to může ekonomický tlak ze žluté republiky a strach, jaký to bude až Kali roztáhne těch svých šest pařátů nad Evropou a budou se tu dovážet auta jako Tata Pinokio 0.6 nebo sexy sedan Gándhí 1.5 8v 45Kw? Tak pak se toho pod kabátem klasických aut asi hodně změní...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.03.2011 09:30, RE: antiauto
gablenz napisał:
Shit! Nebrat!
Jenom bych se chtěl zeptat odborníků, proč v poslední době (můžeme ji nazvat dobou čínského tlaku, kdy se tlačí hov*o z velké prdele Mao-kapitalistické číny do nočníku západního světa) dochází k prznění kdysi dobrých aut. Proč třeba Civic, který vypadá, jako kdyby měl mít každý 250 koní a rychlostí v zatáčkách překonat etalony své třídy minimálně o 40 procent, tak proč má podvozek jako Favorit, proč kdysi měl složité zavěšení, proč Giulietta přišla o lichoběžník vepředu a samosv...
Kdyby to aspoň dobře jezdilo... Ale jednoduchý podvozek na nerovnostech, je vždycky jenom jednoduchý podvozek... jak se vzadu torzní příčka naklápí, tak to prostě nikdy nebude mít ten komfort a přilnavost. No, škoda Coltu... Kdysi byly ty japonské hatchbacky žihadla a teď z toho jsou Fabie.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.03.2011 12:19, RE: antiauto
gablenz napisał:
Shit! Nebrat!
Jenom bych se chtěl zeptat odborníků, proč v poslední době (můžeme ji nazvat dobou čínského tlaku, kdy se tlačí hov*o z velké prdele Mao-kapitalistické číny do nočníku západního světa) dochází k prznění kdysi dobrých aut. Proč třeba Civic, který vypadá, jako kdyby měl mít každý 250 koní a rychlostí v zatáčkách překonat etalony své třídy minimálně o 40 procent, tak proč má podvozek jako Favorit, proč kdysi měl složité zavěšení, proč Giulietta přišla o lichoběžník vepředu a samosv...
Tak porovnávat podvozek favorita a dnešní automobilovou produkci je už trochu mimo. V dnešní době už není problém odladit celý podvozek tak, aby dobře fungoval i s torzní příčkou, je to celé jenom o dobré sladění tlumíčů, pružin, uložení náprav atorní tuhost karoserie samotné je někde jinde než i před 10 lety, zbytek "zachrání ESP". Běžný řidič se na limitu podvozku Civicu ani nedostane a na horších cestách pomůže elektronika. Samozřejmě, že víceprvkové zavěšení zadní nápravy a lichoběžník v předu dává lepší předpoklady než torzka a Mc Person. Třeba při srovnání dnešního Civicu Type-R a staré VTi 6. generace na okreskách se musí řidič VTi mnohem více snažit aby Type-R stačil než když se pořadí vymění. Dneska už při ořezaných nákladech na výrobu prostě není prostor dělat pro běžné masy auta s podvozkem s motokáry, za tohle se těžce platí a nejsem si jistý zdali tu přidanou hodnotu vůbec zákazník ocení a akceptuje vyšší cenu oproti srovnatelné konkurenci.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 31.03.2011 15:31, RE: antiauto
gablenz napisał:
Kdyby to aspoň dobře jezdilo... Ale jednoduchý podvozek na nerovnostech, je vždycky jenom jednoduchý podvozek... jak se vzadu torzní příčka naklápí, tak to prostě nikdy nebude mít ten komfort a přilnavost. No, škoda Coltu... Kdysi byly ty japonské hatchbacky žihadla a teď z toho jsou Fabie.
Občas lze narazit na dobře odladěný jednoduchý podvozek, i ten však má své limity ... Důvodem používání jedn. náprav jsou VÝROBNÍ NÁKLADY a také zvýšené nároky na ZAVAZADELNÍK (víceprvek zabere více místa). V případě kombinace s ESP se 95% řidičů nemusí ničeho obávat. Většina řidičů nikdy nesáhne na limity vozu, i když uznávám, že "poctivý podvozek" je v mých velmi důležitým kritériém pro volbu samotného automobilu a rozhodně vede k vyšší bezpečnosti. A bude ještě hůře ...

Velmi často si kladu otázku, zda je lepší mít těžký a silný vůz s milióny bezpečnostních prvků, který má horší jízdní vlastnosti (dříve se dostane do problémů) než pořádně udělaný automobil s vyspělým podvozek, odpovídajícím motorem a minimem serapatiček u kterého nemusí zasahovat elektronika a je o to spolehlivější...??
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 01.04.2011 19:59, RE: antiauto
ctverak napisał:
Tak porovnávat podvozek favorita a dnešní automobilovou produkci je už trochu mimo. V dnešní době už není problém odladit celý podvozek tak, aby dobře fungoval i s torzní příčkou, je to celé jenom o dobré sladění tlumíčů, pružin, uložení náprav atorní tuhost karoserie samotné je někde jinde než i před 10 lety, zbytek "zachrání ESP". Běžný řidič se na limitu podvozku Civicu ani nedostane a na horších cestách pomůže elektronika. Samozřejmě, že víceprvkové zavěšení zadní nápravy a lichoběžník v pře...
A co srovnání honda civic 5D a honda civic 4D,první torzní příčné rameno,druhý lichoběžníkové zavěšení.......kdo chce sportovní jízdu musí sáhnout po torzní příčce,kdo chce konfort,musí po lichoběžníkovém zavěšení......to uvádím jen pro zajímavost.....tady mluvím o autech starých 3 roky,a netahám sem auta,která už mají pomalu svojí životnost za sebou.....bavme se o současných autech a né o těch z minulosti,ty už mají být dávno ve šrotu......jak někdo může v těch starých šrotech ještě jezdit,to fakt nechápu......zvedne pod sedadlem rohožku a vidí jak je venku,to je hrůza.....a takhle se pozná mentalita místních lidí.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 02.04.2011 09:53, RE: antiauto
Monis spol.sr.o. napisał:
A co srovnání honda civic 5D a honda civic 4D,první torzní příčné rameno,druhý lichoběžníkové zavěšení.......kdo chce sportovní jízdu musí sáhnout po torzní příčce,kdo chce konfort,musí po lichoběžníkovém zavěšení......to uvádím jen pro zajímavost.....tady mluvím o autech starých 3 roky,a netahám sem auta,která už mají pomalu svojí životnost za sebou.....bavme se o současných autech a né o těch z minulosti,ty už mají být dávno ve šrotu......jak někdo může v těch starých šrotech ještě jezdit,to f...
Cože? Kdo chce sportovní jízdu, musí sáhnout po torzní příčce? To je nějaký úlet, chlape, ne? Ty složitější podvozky nejsou komfortní tím, že jsou složité, ale tím, že lépe drží a výrobce tak auto mohl nastavit komfortněji, zatímco torzní shit a mcpherson hov*o nic nevydrží, tak se musí nastavit tvrdě, aby auto nevylítlo ze zatáčky. Pak vzniká mýtus tvrdých sportovních aut.... Pokuď vím, tak třeba roadstery Mazda mají lichoběžník dokonce i vzadu. Každé pořádné auto s ambicemi má lichoběžník. Každé! Lexus, Mercedesy, Honda Accord, stará Mazda 6, teď už i nové BMW, Rovery, Alfy Romeo 147/159/159 i staré 75, Peugeot 407 /ten má kurevsky nádhernou přední nápravu...), nebo mají dělenou těhlici. třeba Focus RS, Renault Cup... já seru na vyladěný podvozek z Favoritu. U Favoritu mi to nevadí, ten jezdil slušně, ale vadí mi to u auta za 450 000. Ať si to strčí do prdele. Všechny ty trapné a designově přebuřené Astry, Megany...atd. Vyjímkou jsou malá autíčka s koly v rozích jako třeba Ford K, nebo Fiesta..., ale strčit jednoudchý podvozek do tlustého obřího hatchbacku je nápověda, jak to bude za pár let vypadat... ošizené auta s bizarními designy, jen ať se toho prodá co nejvíc... A nezastávejte Civic... za ty prachy tam chci pořádnou techniku. A on sám navíc až tak moc dobře nejezdí... možná po čerstvě položeném asfaltu někde vr Švýcarsku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 03.04.2011 05:53, RE: antiauto
gablenz napisał:
Cože? Kdo chce sportovní jízdu, musí sáhnout po torzní příčce? To je nějaký úlet, chlape, ne? Ty složitější podvozky nejsou komfortní tím, že jsou složité, ale tím, že lépe drží a výrobce tak auto mohl nastavit komfortněji, zatímco torzní shit a mcpherson hov*o nic nevydrží, tak se musí nastavit tvrdě, aby auto nevylítlo ze zatáčky. Pak vzniká mýtus tvrdých sportovních aut.... Pokuď vím, tak třeba roadstery Mazda mají lichoběžník dokonce i vzadu. Každé pořádné auto s ambicemi má lichoběžník. Ka...
Tak by mě zajímalo,v jaký káře jezdíš ty chlape.....já mám doma káru za 600 litrů....tak mám dojem,že ty jsi jezdil jen v samých šrotech.....a po nových jen smutně koukáš,proto tolik kritiky,toť můj pocit.....a kdybys nebyl déčko,pak bys věděl,že já nejsem chlap,ale ženská bohužel.....a takových jako ty je tady na tom servru víc,a je to velká škoda.....mám ráda vyrovnaný příspěvky.....kdo něco zná a něco prožil....a ne jen se tetelit nad nějakými značkami aut.....ty tady přispěvuješ svými dojmy už dost dlouho,jak tak koukám.....mnoho rozumu jsi ale nepobral,kolik ti je?Myslím že tak 30 a nebo 50?Zmiňuješ hondu accord,seděl jsi v ní někdy?Já jí měla 6 let,byla tvrdá dost,a taky dobře seděla,mazdu 626 jsme měli taky,dobrá kolýbka.....nyní mám už dva roky hondu civic pomalu od novoty,ale sedana,viděl jsi ho vůbec někdy na silnici mimo ufa?Mimochodem světla to má podobný passatu....zase jeden dobrý námět k diskusi.....ale tady se bavíme o mitsubishi.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 03.04.2011 09:49, RE: antiauto
Monis spol.sr.o. napisał:
Tak by mě zajímalo,v jaký káře jezdíš ty chlape.....já mám doma káru za 600 litrů....tak mám dojem,že ty jsi jezdil jen v samých šrotech.....a po nových jen smutně koukáš,proto tolik kritiky,toť můj pocit.....a kdybys nebyl déčko,pak bys věděl,že já nejsem chlap,ale ženská bohužel.....a takových jako ty je tady na tom servru víc,a je to velká škoda.....mám ráda vyrovnaný příspěvky.....kdo něco zná a něco prožil....a ne jen se tetelit nad nějakými značkami aut.....ty tady přispěvuješ svými dojmy ...
Výborný. Chvástat se tím, jaký mám kchár, resp. kolik stál vypovídá snad úplně vše o Vašem náhledu na svět. Taky nikomu necpu, že i můj užitkáč stál víc. Protože normálního člověka to nezajímá, nikoho podle toho nekádruje.
Svezte se třeba starou 406, která má zadní nápravu v pořádku - otázka je, proč to dřív šlo, a dneska ne? Nebo zábava s 306 v zatáčkách - sice to nebyl víceprvek, ale kdo s tím uměl jezdit, a měl jí v pořádku, užil si své - a za méně než 650 klacků.
Možná se Váš postoj odvíjí i od toho, že v ne v 6hod se dají dělat úplně jiné věci. Je mi Vás líto, že Vás nikdo něžně nevzbudil, a nezabavil. Ale ventil jste si našla lehce...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 03.04.2011 17:21, RE: antiauto
Monis spol.sr.o. napisał:
Tak by mě zajímalo,v jaký káře jezdíš ty chlape.....já mám doma káru za 600 litrů....tak mám dojem,že ty jsi jezdil jen v samých šrotech.....a po nových jen smutně koukáš,proto tolik kritiky,toť můj pocit.....a kdybys nebyl déčko,pak bys věděl,že já nejsem chlap,ale ženská bohužel.....a takových jako ty je tady na tom servru víc,a je to velká škoda.....mám ráda vyrovnaný příspěvky.....kdo něco zná a něco prožil....a ne jen se tetelit nad nějakými značkami aut.....ty tady přispěvuješ svými dojmy ...
Mno, jak vidím, tak péro si umí měřit i žencký....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 04.04.2011 00:03, RE: antiauto
Monis spol.sr.o. napisał:
Tak by mě zajímalo,v jaký káře jezdíš ty chlape.....já mám doma káru za 600 litrů....tak mám dojem,že ty jsi jezdil jen v samých šrotech.....a po nových jen smutně koukáš,proto tolik kritiky,toť můj pocit.....a kdybys nebyl déčko,pak bys věděl,že já nejsem chlap,ale ženská bohužel.....a takových jako ty je tady na tom servru víc,a je to velká škoda.....mám ráda vyrovnaný příspěvky.....kdo něco zná a něco prožil....a ne jen se tetelit nad nějakými značkami aut.....ty tady přispěvuješ svými dojmy ...
Gablenz psal původně o Mazdě 6. Ne o 626. Oboje jsem měl. A 626 tuším lichoběžník neměla ani jedna. S M6 se to nedá vůbec srovnávat.
reagować
Raroo
ilość wystąpień1
data registracji10.09.2019
Wtorek 10.09.2019 19:34, Jízdní vlastnosti
Musím říci že škoda rs 200k. to není ale je to radost řídit. A to mě prošly pod rukama dva bavoraci...teď mne asi ukamenuji. Koupil jsem ho manželce a ona je nadšená. Dříve jezdila v dolecela mal em agilnim roveru 214 77kw. Teď má 1.1 55kw. A děti odveze do školky tak že mohou i posnidat.
reagować
petrk
ilość wystąpień66
data registracji21.04.2018
Piątek 13.09.2019 17:39, RE: Jízdní vlastnosti
Chápu Vaši vzrušenou diskusi o výhodách víceprvkové zadní nápravy proti torzní příčce ... nicméně je potřeba si objektivně říci, jestli nákupní taška a přibližovadlo dětí na kroužky po městě i ta obyčejná "torzka" bohatě nestačí. Nehledě na nižší servisní náklady
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.