0
powrót
 

diskuze k tématu: Mitsubishi Carisma nebo Honda Civic?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 08:06, honda
Jednoznačně se přikláním k Hondě... tady není co řešit, kdo někdy Hondu měl, ví o čem mluvím...:o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 09:52,
U Charismy brat tak maximalne GDI..... 1.5 v civicu je velice dobry motor,ma ale docela dlouhe prevody,takze to neni tradicni H-sportak,ale spis velmi pohodovy cestak ;)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 10:38, RE: bez předmětu
anonym napisał:
U Charismy brat tak maximalne GDI..... 1.5 v civicu je velice dobry motor,ma ale docela dlouhe prevody,takze to neni tradicni H-sportak,ale spis velmi pohodovy cestak ;)
Proč zrovna GDI? Nevidím jediný rozumný důvod jít do GDI. Z povahy přímého vstřiku by měla jít dolů spotřeba při klidné jízdě, ovšem to byste nesměl tankovat český benzín. Jak všichni víme, ten není zrovna z nejkvalitnějších, takže výhoda GDI při tankování horšího benzínu mizí. Motor pracuje s bohatší směsí, čili spotřeba jde nahoru. Navíc GDI se musí více vytáčet, aby jelo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 11:16, RE: honda
zorro napisał:
Jednoznačně se přikláním k Hondě... tady není co řešit, kdo někdy Hondu měl, ví o čem mluvím...:o)
pokud nejsi starší pán v kloubouku a nejedeš jednou za měsíc do tesca, a pokud chceš si vychutnat každý ujetý kilometrber se vším všudy, ber hondu. Se vším všudy myslím : sportovní jízdu, zvláště vatáčení motoru, ale ucítíš každý výmol. Hold, honda neni žádný passat nebo laguna. Neboj se honda vydrží všechno, jen je citlivá na pravidelný servis (tím myslím provozní kapaliny - pro rejpaly). Mišáci nebyly nikdy na úrovni hondy nebo nissana.
Nechci zatracovat mišáky, ale pokud bys si se rozhodoval mezi Octavkou a Míšákem, ber jednoznačně Míšáka !!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 11:23, Karel Veliký
Ber Hondu! Bude asi o něco dražší než Carisma, ale ten příplatek za to jistě stojí. Se Civicem 1,5 jsem najezdil za 5let 200 000tis km BEZ PORUCHY, jen pravidelný autorizovaný servis. Auto jsem měl hlavně pro zábavu, vůbec jsem ho nešetřil! Civic je pro sportovní jízdu jako dělaný, Výtáčení motoru vůbec nevadí, zvuk a zátah ve vysokých otáčkách k tomu jen vybízí! Spotřebu jsem měl dlouhodobě 7l litrů, při vyloženě sportovní jízdě k Jadranu 9l /100km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 11:31, RE: honda
zorro napisał:
Jednoznačně se přikláním k Hondě... tady není co řešit, kdo někdy Hondu měl, ví o čem mluvím...:o)
Brácha má Hondu Civic 1.6Esi 1998 koupenou z druhé ruky při 140 000km v roce 2002, dnes má najeto 205 000km - BEZ ZÁVADY, při koupi jsme vyměnili rozvody + komplet brzdy ( 9000,- ) a po čase všechny tlumiče ( Kayaba 9000,- ) a kocový díl výfuku + baterii ( 4000,- ). Hondica nebere olej, motor je krásně suchý, starty bez problémů. Je dobré se při koupi podívat na uložení zadní nápravy v kulatých silentblocích - praskají a auto skáče do stran, to je záležitost ca 2000,- ( Febi-Bilstein ),
Jinak se dá Honda jen doporučit....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 14:27, Honda
Jednoznacne Honda, Carisma je sice o tridu vyse, ale co se tyce Hondy, prostoru je tam taky dost. Je treba tocit a zase tocit, petka je jenom na pohodovou jizdu, predjizdet se na ni neda. Ja mam sice jenom 1.4 66kW, ale staci i na vetsinu dnesnich 1.6. Dlouhodoba spotreba 6.3, a ne ze bych jezdil pomalu. Budes ovsem citit kazdou diru na silnici, to se priprav.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 14:40, RE: honda
Roman napisał:
Brácha má Hondu Civic 1.6Esi 1998 koupenou z druhé ruky při 140 000km v roce 2002, dnes má najeto 205 000km - BEZ ZÁVADY, při koupi jsme vyměnili rozvody + komplet brzdy ( 9000,- ) a po čase všechny tlumiče ( Kayaba 9000,- ) a kocový díl výfuku + baterii ( 4000,- ). Hondica nebere olej, motor je krásně suchý, starty bez problémů. Je dobré se při koupi podívat na uložení zadní nápravy v kulatých silentblocích - praskají a auto skáče do stran, to je záležitost ca 2000,- ( Febi-Bilstein ),
Jinak se...
jsem majitelem Hondy Civic 1,5 Vtec 84 kW, 6G,5 dvéř. - a jsem spokojený!! Motor jse super - při běžném ježdění do práce v zimě vlétě nejdu nad 6,5 l (při rychl. limitech), jinak v létě po dálnici šup a spotřeba tak kolem 10 l (ale pod 160 km/h nejdu), interér pěkný , kvalitní materiály - ALE dejte si pozor na čelní masku u aut od r.vb. 97 a výš (do 01, nedělá se v druhovýrobě a nelze ji sehnat (2 roky jsem ji sháněl) - originál komplet stojí cca 8 tis.!!!! Snad nejdražší věc na Civiku. Jen matička M6 stojí 62 Kč bez DPH (úplně ty stejný mají normálně v krámě 10 ks za asi 6 Kč!) Ostatní se dá lehko sehnat, např. zadní tlumič výfuku - druhovýroba lze za 2100 Kč (ale i za 4500), mám ho , jezdím stále a životnost odhaduji tak na 3-4 roky, střední část 1800 a pod. Hlavně nezanedbávat pravidlený servis a dopřávat kvalitní oleje a benzín! A bude velmi, velmi spolehlivá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 17:21, Mitsubishi Carisma
Mám ze servisní praxe dlouholeté zkušenosti s vozy Mitsubishi Carisma .
Nemohu souhlasit s Vaším hodnocením.Ojedinělé závady může mít jakýkoliv vůz,ale přesto Carisma patří mezi nadprůměrně spolehlivé vozy.
Podle německého hodnocení byla v roce 2004 ve své kategorii na druhém místě za Toyotou Avensis.Souhlasím s tím.že první generace měla slabší nástup brzd,ale to je asi tak všechno.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 19:34, RE: bez předmětu
Tom napisał:
Proč zrovna GDI? Nevidím jediný rozumný důvod jít do GDI. Z povahy přímého vstřiku by měla jít dolů spotřeba při klidné jízdě, ovšem to byste nesměl tankovat český benzín. Jak všichni víme, ten není zrovna z nejkvalitnějších, takže výhoda GDI při tankování horšího benzínu mizí. Motor pracuje s bohatší směsí, čili spotřeba jde nahoru. Navíc GDI se musí více vytáčet, aby jelo.
Přesně tak, motory GDI jsou velmi náchylné na kvalitu paliva
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 21.02.2006 21:16, RE: bez předmětu
Tom napisał:
Proč zrovna GDI? Nevidím jediný rozumný důvod jít do GDI. Z povahy přímého vstřiku by měla jít dolů spotřeba při klidné jízdě, ovšem to byste nesměl tankovat český benzín. Jak všichni víme, ten není zrovna z nejkvalitnějších, takže výhoda GDI při tankování horšího benzínu mizí. Motor pracuje s bohatší směsí, čili spotřeba jde nahoru. Navíc GDI se musí více vytáčet, aby jelo.
Znamy ma ten motor ve V40 ( prevzaty motor od mitsubishi ) a spotrebu na delsi vzdalenosti si velmi pochvaluje,nikdy si na vysokou spotrebu nestezoval, spis naopak ;)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.02.2006 00:10, RE:
anonym napisał:
Znamy ma ten motor ve V40 ( prevzaty motor od mitsubishi ) a spotrebu na delsi vzdalenosti si velmi pochvaluje,nikdy si na vysokou spotrebu nestezoval, spis naopak ;)
Ber Charismu!!! Charisma, to je auto!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.02.2006 11:54, RE: Mitsubishi Carisma
Winter Jaroslav napisał:
Mám ze servisní praxe dlouholeté zkušenosti s vozy Mitsubishi Carisma .
Nemohu souhlasit s Vaším hodnocením.Ojedinělé závady může mít jakýkoliv vůz,ale přesto Carisma patří mezi nadprůměrně spolehlivé vozy.
Podle německého hodnocení byla v roce 2004 ve své kategorii na druhém místě za Toyotou Avensis.Souhlasím s tím.že první generace měla slabší nástup brzd,ale to je asi tak všechno.
No to sice jo, ale podle hodnocení německého ADACu nebo rakouského OAMTCu jsou téměř všichni japonci vpředu, co se spolehlivosti týče.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 23.02.2006 14:49, RE: Mitsubishi Carisma
Roman napisał:
No to sice jo, ale podle hodnocení německého ADACu nebo rakouského OAMTCu jsou téměř všichni japonci vpředu, co se spolehlivosti týče.
ber hondu a 1,5 vtec je absolutne paradni, budes jeden z nas co bude mit usmev od ucha k uchu kdyz podradis a vytocis motor k 7 tisicum .-) hodne stesti s vyberem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 24.02.2006 11:05, civica
jednoznacne ber civica, to je pravy AUTO, ale priprav se na vetsi naklady na benzin, protoze az s nim zacnes jezdit, nebudes chtit nikdy prestat (narozdil od misaka, do kteryho nebudes chtit ani sednout) :)
jinak co se tyce nahradnich dilu, daji se sehnat za hodne dobre ceny - mam civica 5. generace - ted jsem menil predni rameno 1.500,- a dvere u spolujezdce 1.200,-
jen do vyfuku se vyplati investovat a koupit komplet sportovni - zvuk je u tech motoru nadhernej
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 26.02.2006 00:52, RE: Mitsubishi Carisma
cert napisał:
ber hondu a 1,5 vtec je absolutne paradni, budes jeden z nas co bude mit usmev od ucha k uchu kdyz podradis a vytocis motor k 7 tisicum .-) hodne stesti s vyberem
Jedině Carismu. Mám GDI, najeto 298 000 km a velká spokojenost. Kotouče vydržely 200 tis., tlumiče jsou původní. Podle hodnocení jsou
1,6 ještě více spolehlivější. Civic je spíš na závodění, ale i při klidné jízdě se musí více vytáčet. V létě spotřeba u GDI při normální jízdě 6,2 ,při sportovní 7,1. SUPER !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.03.2006 10:56, ber Hondu
Jednoznčně ber Hondu.ta moje má bez problémů 300tis. je to rok 97.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 28.12.2006 15:16, RE: bez předmětu
Tom napisał:
Proč zrovna GDI? Nevidím jediný rozumný důvod jít do GDI. Z povahy přímého vstřiku by měla jít dolů spotřeba při klidné jízdě, ovšem to byste nesměl tankovat český benzín. Jak všichni víme, ten není zrovna z nejkvalitnějších, takže výhoda GDI při tankování horšího benzínu mizí. Motor pracuje s bohatší směsí, čili spotřeba jde nahoru. Navíc GDI se musí více vytáčet, aby jelo.
Dobrý den, jsem zvědav, jestli někdo z těch lidí, kteří hodnotí Carismu někdy nějakou vlastnili. Já jsem ji měl 2 roky GDIčko a asi se tady bavíme o dvou rozdílných vozech. Bylo to auto, které nemá dle mého názoru konkurenci v dané cenové kategorii a v kategorii obsah-motor-spotřeba. Jestli GDI nefunguje, tak jak je možné, že jsem jezdil s 1,8 motorem za 6,1 průměr? Že nejezdím úsporně, o tom svědčí stav mých trestných bodům Hondu jsem měl taky 1,5 i z roku 1990. Nebylo to špatné auto, ale měl jsem smůlu na předchozí majitele. Moc se o to nestarali,takže byla vylágrovaná (motor+převodovka) Obě značky velice uznávám, chtěl bych auto, aby mělo GDI motor a Honda podvozek. S GDIčkem jsem hravě školil Octávky s TDI motorem a zatím jsem nejel s lepším motorem (výkon spotřeba). Doporučil jsem Carismu i kámošovi a ten si chrochtá blahem. Má spotřebu jako kdyby měl obsah 1,3 ) Je to můj osobní názor, do Hondy bych šel klidně taky, ale jsem spíš na větší vozy, takže Accord. Šakal
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.