0
powrót
 

diskuze k tématu: Jak se jezdí s Mitsubishi ASX v LPG?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Wtorek 08.03.2016 09:16, Dotazy - co by mě zajímalo v recenzi..
Dobrý den, kam jste nechal umístit nádrž na LPG? Pokud místo rezervy, vozíte ji v kufru, nebo jen sprej a kompresor? Kolika litrová je to nádrž a jaký je na ní dojezd? Jak funguje LPG se starty v zimě na tomto motoru? Když kontrolují sedla ventilů, pak musí hlava dolů. To jakože fakt v servisu udělali? To bych pak té faktuře za 18.000 rozuměl. Ale proč? Je znát rozdíl v jízdě na benzin a LPG, u takhle malého motoru a lehce těžšího auto to musí být markantní... díky za info.
reagować
capslock
ilość wystąpień354
data registracji28.07.2007
Wtorek 08.03.2016 10:37, faktura
Spotřeba 7,2 litrů plynu je na takové auto hodně dobrá. O jaké faktuře za 18 tis je řeč?
reagować
paja
ilość wystąpień7
data registracji14.01.2016
Wtorek 08.03.2016 18:24, Odpověď na dotaz
Dobrý den , nádrž jsem nechal umístit do prostoru rezervního kola. Ve výbavě nového auta byl opravný sprej i kompresor. Nové dojezdové kolo se dá koupit bud přímo v Mitsubishi ( cca 6500 kč , nebo za 3800 Kč ze Slovenska ). Nádrž je tam na LPG 50.litrů ale plní se do 80 procent objemu takže beru plnou tak 38 litrů LPG. Ujedu přes 500 km na celu nádrž. Startování je vždy na benzín a systém se přepíná podle provozní teploty. V zimně to trvá déle někdy i 4 km než se to přepne a v létě je to zase rychlejší.
První kontrolu ventilů jsem měl po 40000 km ale nic se neměnilo, pouze se vymezovala vůle ventilů .Přes to se cena prohlídky zvedla tímto zásahem ještě o 3000 Kč než je udaná cena v katologu servisních prohlídek. Po 60000 km bude další kontrola s tím že se budou měnit některá zdvihátka na ventilových sedlech. Záleží na tom kolik se jich bude měnit ( jedno stojí cca 300 kč ).
Jinak provoz na LPG nebo benzín je stejný a není znát žádný rozdíl ve výkonu vozidla nebo alespoň jsem ho nezaregistroval.
reagować
paja
ilość wystąpień7
data registracji14.01.2016
Wtorek 08.03.2016 18:30, odpověd na dotaz faktura
Faktura za 18681 kč byla vystavena v Mitsubishi ........ na vůz který měl najeto pouze 36000 km a jednalo se o druhou servisní prohlídku. Převzato z Fórum Mitsubishi. Mám ji doma oskenovanou.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Wtorek 08.03.2016 20:31, 18 papouchů za kontrolu vůlí???
To je snad aprílovej žert, ne???
Kdekdo pomlouvá a plive kvůli tomu na SUbaru, ale vidím, že Subaru je jiná liga. Tam sice musí motor z auta ven, ale to vše, tedy DM/M a změření vůlí bez jejich vymezování stojí v autorizáku 10 litrů. A trvá to den. Ale dát 18 litrů za blbý sundání hlavy u motoru, kde je k ní přístup zvrchu, tak to je teda vejvar
Holt, kdo chce šetřit, msuí platit Jinak nedělj is iluze, po čase se stejně ventilový sedla roztečou a zaklepou a nepomůže nic, ani žádná sra*ka typu Flashlube, to je jen žvást, ale nová hlava a srovnání bloku a budeš v tom za pajsku, jako u ostatních japončíků A jestli byl plynař, co ti to montoval, vemeno, tak to bude dost brzy, tyhle dnešní papíráci nesnášejí chudou směs a tvé spotřeby mi napovídají, že ty ji zrovna bohatou nemáš.
reagować
capslock
ilość wystąpień354
data registracji28.07.2007
Środa 09.03.2016 01:22, faktura
Pořád nechápu o jaké faktuře je řeč? V článku nic nevidím (částka 18 tisíc odpovídá spíš repasi hlavy s výměnou ventilů a sedel).

U subaru je interval seřízení vůlí dost ostudný (asi ty sedla vyrábějí z bláta) a pokud jen kontrola má stát desítku, je to skoro epic fail.
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Środa 09.03.2016 08:39, RE: faktura
capslock napisał:
Pořád nechápu o jaké faktuře je řeč? V článku nic nevidím (částka 18 tisíc odpovídá spíš repasi hlavy s výměnou ventilů a sedel).U subaru je interval seřízení vůlí dost ostudný (asi ty sedla vyrábějí z bláta) a pokud jen kontrola má stát desítku, je to skoro epic fail.


Taky bych rekl, ze 18 000 uz je pomalu generalka hlavy. Pokud to takhle tece na LPG, tak by me zajimalo, o kolik vic to muze vydrzet na benzin. Jasne, LPG dava ventilum a sedlum vic zabrat, ale benzin taky neni zrovna masazni olej.
Taky by me docela zajimalo, jestli se jedna o tovarni prestavbu, nebo to delal dealer. To je totiz dost podstatny rozdil.
reagować
paja
ilość wystąpień7
data registracji14.01.2016
Środa 09.03.2016 15:25, odpověd
Faktura byla včetně servisní prohlídky. Pokud máte zájem napište mě email na ( pavelholas@seznam.cz ) a já vám ji pošlu.
Přestavbu na LPG dělá přímo firma Mitsubishi ale nedělá se to přímo v továrně. Montáž vám udělají až do nového které si kupujete.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Środa 09.03.2016 15:56, RE: odpověd
paja napisał:
Faktura byla včetně servisní prohlídky. Pokud máte zájem napište mě email na ( pavelholas@seznam.cz ) a já vám ji pošlu.Přestavbu na LPG dělá přímo firma Mitsubishi ale nedělá se to přímo v továrně. Montáž vám udělají až do nového které si kupujete.


To co popisujete neni tovární přestavba ale vestavba od dealera. I když Vám to může znít stejně rozdíl je naprosto zásadní.
reagować
paja
ilość wystąpień7
data registracji14.01.2016
Środa 09.03.2016 17:12, odpověd
Ano i když je auto nové nejedná se o tovární přestavbu ale o dodatečnou montáž u dealera kterou si zajištuje Mitsubishi.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Środa 09.03.2016 17:46, RE: odpověd
paja napisał:
Ano i když je auto nové nejedná se o tovární přestavbu ale o dodatečnou montáž u dealera kterou si zajištuje Mitsubishi.


Obávám se že Mitsubishi s tím nemá nic společného. Je to iniciativa dealera aby prodal víc aut. Výrobce auta ho vyrobil na benzín a tak by k tomu dle mě přistupoval při reklamaci. Každopádně motor Mitsu 1,6 16V je při provozu na benzín nesmrtelný, nechápu ty výdaje. Asi to vážně bude tím plynem.


reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Środa 09.03.2016 19:15, .
Ono je to tak, že 99% "továrních" přestaveb je iniciativa dealera. Snad jedinej Fiat dělal přestavby LPG z výroby a to jen u některých modelů. Ostatní, tj. japonci, dacia, francouzi atd jsou iniciativa dealera.
reagować
Gagarin_CCCP
ilość wystąpień66
data registracji02.01.2012
Cztwartek 10.03.2016 07:20, ASX
Máme ve firmě ASX v naftě 4x4. Jsem z toho auta rozpačitej, Nejede to zle, samozřejmě musíte v tomto případě počítat s odlišnou charakteristikou motoru a dynamiky. Je v tom vepředu prostor i pro mě(2 metry) ale jinak je to taková divná škatule a mě se to vzhledově hnusí. Jak tomu říká přítelkyně - nakopnutá ropucha, což na vzhled naprosto sedí. Věřím, že to bude spolehlivé, účelné, ale pro mě bez špetky emocí, interiér taky bezduchej plasťák.
Nechtěl bych to a kdybych to dostal zadarmo, tak bych to prodal
...jen dodávám,že u tohoto firemního chcrochtadla je spotřeba +/- stejná(ve městě mám o něco vyšší) jako u mé XC70 D5

...ale toto je jen můj názor
reagować
bitner
ilość wystąpień216
data registracji19.06.2012
Cztwartek 10.03.2016 12:18, RE: .
Zvirak napisał:
Ono je to tak, že 99% "továrních" přestaveb je iniciativa dealera. Snad jedinej Fiat dělal přestavby LPG z výroby a to jen u některých modelů. Ostatní, tj. japonci, dacia, francouzi atd jsou iniciativa dealera.


Dacia uz ted zcela bezpecne nabizi tovarni prestavby. Ke svemu Loganovi jsem ani nedostal dodatek k technicaku. Staci se podivat do oficialniho ceniku, nejedna se o nabidku jednotlivych dealeru.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Cztwartek 10.03.2016 16:26, RE: .
Zvirak napisał:
Ono je to tak, že 99% "továrních" přestaveb je iniciativa dealera. Snad jedinej Fiat dělal přestavby LPG z výroby a to jen u některých modelů. Ostatní, tj. japonci, dacia, francouzi atd jsou iniciativa dealera.


Tak minimálně celý koncern nabízel plně tovární LPG přestavby u různých aut s motorem 1,6MPI a 2,0 MPI. Dacie mají také tovární přestavby. Subaru je nabízelo také (ale tam je to tak 1/2 na 1/2 s dealerskými přestavbami). Tovární přestavby nabízí i PSA, jen nejsou oficiálně dostupné na českém trhu.
reagować
pruzina
ilość wystąpień1
data registracji30.01.2018
Wtorek 30.01.2018 19:58, Mitsubishi ASX, LPG, Katastrofa
Mam Mitsubishi ASX od roku 2014, kupované nove v ČR. Benzin + LPG.
Ted mam najeto 120 000. Pravidelní servisy ( po 20 000 Km ) cena cca. 10-12 tis Kč. Pří najeti 80 tis. Km, údržba ventilu - faktura 13 tis. Kč navíc, při 120 tis. Km údržba ventilu - faktura 20 tis. Kč, a
dle vyjádření mechaniku servisu motor již dlouho nevydrží.
Chystám odstoupeni od kupní smlouvy, z několika důvodu, krom jiného - žalobu na výrobce. Totiž vyšlo najevo že - auto na LPG musí mít nějakou speciální úpravu motoru, tuhle informací dealer zatajil.
Kdo chce se připojit - kontaktujte : praceabc@seznam.cz, tel 777 328 121
Katastrofa.
reagować
Cilindr
ilość wystąpień1
data registracji21.03.2018
Cztwartek 22.03.2018 00:00, ASX - lpg
Mám ASX na Lpg 3 roky, najeto cca 130 tis.V autě je namontována elektronická ochrana ventilů.Po 100 tis.km byly vyměněny sedla .Oprava stála cca 7 000 Kč.Další garanční prohlídka motoru je po 40.tis km a servis po 60.tis km.Nevím co budu platit příště, ale zatím to byla zanedbatelná položka na servis.Pochopitelně + pravidelný servis.Vše probíhá v Mitsubishi a jsem maximálně spokojený.Auto nemělo zatím žádnou závadu.Akorát hendikep ,že do nádrže tankuji 36 l Lpg.Jinak spokojenost.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.