Cztwartek 07.12.2017 15:26,
Recenze nic moc a auto pritom facelift od faceliftu lepsi
Tohle je opravdu odfláknutá recenze. Přitom to je dobrý tip na koupi, auto žilo ještě ve stínu modelu VW Transporter, je tedy levnější. Po prvním faceliftu v roce 2006, kdy se auto zbavilo dětských nemocí, ztichlo a dostalo první antikorozní kůru, se už VW vyrovnalo. Po poslední modelové péči v roce 2009/2010 bylo snad i lepší. Mechanicky určitě. Nedoporučuji pouze pohon 4x4, dodával tehdy ještě Oberaigner. Snad jen zesílený od roku 2010, když už to musí být a nehonit to moc na dálnici. Je to postavené vysloveně jako auto do lehkého terénu. Motory OM646 EVO (2006 - 2010) jsou vynikající po všech stránkách, motor OM651 ve Vitu také není problémový (ve Sprinteru neměl rád moc těžké převody), je tišší a úspornější, ale v dílnách ho moc rádi nemají, nedělá se na něm tak dobře. Motor V6 CDI jede jako píchlé prase (215 na tachometru a 100 pod 9 vteřin s lehkým autem nebyl problém). Verze V6 CDI po faceliftu, model 122CDI, má citelně nižší spotřebu než 120CDI. Provedení kombi mohly být vybavené téměř na úroveň Viana a to ty auta měli ještě stejné palubní desky a telematiku. Kvůli trakci v zimě je lepší brát verzi L (K má o 25cm kratší zadní převis) a zadní zimní gumy měnit včas, v celkem těžkém kombi pak, kromě zaparkování čumákem dolů, jinak není v zásadě problém ani na horách. Jezdil jsem jako služební. Nekupoval bych ročníky do 2006, poznají se podle palubní desky bez dvojice tubusů, naopak po roce 2010, jiná světla s ostrým vykrojením, bych si rád domů koupil i sám (nevejít se do Éčka s dětma). Nejméně žerou nejsilnější čtyřválce (115CDI/116CDI), případně slabší 111CDI/113CDI. Základní motor 109CDI/110CDI je mimo město na auto slabý, pozor u čipování, základní motory mají slabší převodovku a spojku.
reagować