anonym napisał:
Španělská kvalita německé značky. Používal jsem tři roky MB Vito poslední generace ve verzi polokombi - pět sedaček, nejslabší motorizace od nového s celkovým nájezdem cca 140000 km. Pěkná pohldná dodávka s dlouhodobou spotřebou cca 9l.... Bohužel velká ALE....
1. čtyřikrát měněno osvětlení SPZ - lampičky vždy vyrezlé
2. koroze pátých dělených dveří již od roku
3. cca 60000 vysypané ložisko v zadní nápravě - zde ta hnaná
4. cca 90000 vyteklý tlumič opět vzadu
5. cca 95000 ten druhý
6. katastrofi...
nevim, nevim tahle debata
Mam Vito 112CDI prvni generace 4 roky, 160 tis. km. Krom drobnych nedostatku z "kvalitni" spanelske montaze slapalo vzdy jak hodinky. Az na jednu prihodu s vysokotlakym cerpadlem, ktere odeslo po natankovani nejakeho hnoje namisto nafty v chorvatsku. To bylo v cca 130 tkm. Vysledek - vymena + po 1000 km vymena 2 vstriku (reakce na nove vytesneni). Jinak komfort, rychlost (nacipovano), dobra cena a vybava (oproti VW, nic jineho srovnatelneho na trhu neni). Vysledkem je, ze jsme nedavfno koupili Viano V6 CDI v plny nalozi, se servisem vcelku spokojenost, jen v Brandyse sem musel na ty techniky bejt obcas neprijemnej, pak fungovali dobre. Na Chodove je 75% pohodovejch prijimacich techniku, zbytku se radeji vyhnout.
Je to jako vsechno, o lidech a o peci, jakou svemu autu venujete. Kdyby delalo BMW dodavky, sel bych tam ;)