0
powrót
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz CLS 350 CDI 4Matic - špičkový šestiválec přesvědčí

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 11:54, Ceník
Kouknul jsem do ceníku a co nevidím. Verzi 4x4 si mohu dopřát pouze s 3 litrovým turbochrochtem, což je škoda. Nicméně nezajímavé určitě není, že rozdíly spotřeb mezi 3,5 ltr atmo benzín V6 a 3,0 t d jsou do 1 litru (0,9 pro verzi 2x4 a 0,1 při použití 4x4), přičemž rozptyl cen je asi 60 tisíc a benzínová verze je v polovině mezi 2x4 nafta a 4x4 nafta). Ale jezdit s 3,5 V6 za 7 mi přijde skoro mimo, i když jde o blue efficiency...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 13:33, RE: Ceník
David V napisał:
Kouknul jsem do ceníku a co nevidím. Verzi 4x4 si mohu dopřát pouze s 3 litrovým turbochrochtem, což je škoda. Nicméně nezajímavé určitě není, že rozdíly spotřeb mezi 3,5 ltr atmo benzín V6 a 3,0 t d jsou do 1 litru (0,9 pro verzi 2x4 a 0,1 při použití 4x4), přičemž rozptyl cen je asi 60 tisíc a benzínová verze je v polovině mezi 2x4 nafta a 4x4 nafta). Ale jezdit s 3,5 V6 za 7 mi přijde skoro mimo, i když jde o blue efficiency...
včera jsem jedno nové CLS okukoval, 350CDi, podle zvuku jsem nevěřil že je to nafta, líp odhlučněnýho ropáka jsem ještě neslyšel, na tři metry tichoučko, nastartování nebylo skoro slyšet . bylo v bílé, nádherný auto, ten majestátní čumák á la SLS, prostě paráda. toho bych mohl, a možná i v naftě tedy pokud bych jezdil ročně 50+, jinak jednoznačně benzín V8, pětilitr, jestli ho ještě dělají.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 16:20, RE: Ceník
tomaskrtek napisał:
včera jsem jedno nové CLS okukoval, 350CDi, podle zvuku jsem nevěřil že je to nafta, líp odhlučněnýho ropáka jsem ještě neslyšel, na tři metry tichoučko, nastartování nebylo skoro slyšet . bylo v bílé, nádherný auto, ten majestátní čumák á la SLS, prostě paráda. toho bych mohl, a možná i v naftě tedy pokud bych jezdil ročně 50+, jinak jednoznačně benzín V8, pětilitr, jestli ho ještě dělají.
Nedělají. Je to 4,7 biturbo. V CLS jsem nejel, ale když jsem se rozhodoval, co koupit tak jedno z aut, které jsem vyzkoušel bylo E 350 CGI kombi, v plné náloži. Neuvěřitelně vybavené auto s cenovkou 2,3 bylo k mání s najetými 40 tkm za 800.
To auto mělo úplně všechno, výhřev i klimatizaci sedaček, i vzadu!!! a spoustu dalších vymyšleností. Žel bohu, stačilo se projet a bylo po nadšení. Tak tupou převodovku jako je 7G tronic aby člověk pohledal. Celé auto to degraduje, navíc se to nedá koupit s manuálem... hrůza. Dokud jedeš vláčně, je to v pohodě, ale když tomu začneš trochu šlapat na krk, převodovka vůbec netuší co má zařadit a všechno jí hrozně trvá...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 30.05.2012 17:02, RE: Ceník
Michal napisał:
Nedělají. Je to 4,7 biturbo. V CLS jsem nejel, ale když jsem se rozhodoval, co koupit tak jedno z aut, které jsem vyzkoušel bylo E 350 CGI kombi, v plné náloži. Neuvěřitelně vybavené auto s cenovkou 2,3 bylo k mání s najetými 40 tkm za 800.
To auto mělo úplně všechno, výhřev i klimatizaci sedaček, i vzadu!!! a spoustu dalších vymyšleností. Žel bohu, stačilo se projet a bylo po nadšení. Tak tupou převodovku jako je 7G tronic aby člověk pohledal. Celé auto to degraduje, navíc se to nedá koupit s ...
Jo jo tohle mě taky pěkně štve. Nechápu že jedna převodovka může řadit dobře a jiná - podobná řadí někdy úplně nemožně, takže raději řadím tlačítkama, což ale ve městě často nejde. Kolikrát si říkám, co je tak těžkého naprogramovat nějakou rozumnou mapu pro řazení
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.