0
reklama
powrót
 

diskuze k tématu: Mazda RX-8

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 27.06.2005 10:39, Spotreba oleje
Nepadlo ani slovo o udajne zvysene spotrebe oleje v zavislosti na castych vysokych otackach,tkz.vytaceni do extremu.Proc?Sm.
reagować
nahlásit
reklama
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 27.06.2005 11:21, RE: Spotreba oleje
Smoula napisał:
Nepadlo ani slovo o udajne zvysene spotrebe oleje v zavislosti na castych vysokych otackach,tkz.vytaceni do extremu.Proc?Sm.
Wankelův motor má tzv. řízenou spotřebu oleje, což znamená, že motor je přimazáván přímo z olejové skříně. Spotřeba tohoto oleje se podle údajů Mazdy pohybuje kolem hodnoty 0,6 l/1000 km, v praxi je ale jeho spotřeba podstatně příznivější, což bylo znát i v testu, kdy po ujetí 1000 km se jeho hladina snížila minimálně. Podle informací jednoho z mechaniků Mazdy je spotřeba oleje za běžného provozu asi 0,6l/3000 km. I tak jsem ale měl během redakčního testu k dispozici litr oleje pro případné doplnění...
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.06.2005 15:57, Krása
No jo, je to krása. Já, nemaje tolik penízků, jsem si pořídil Mazdu 323 F (typ BA) s motorem 2.0 V6. Nemohli byste o ní napsat něco do rubriky "autobazar"?
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.06.2005 22:26, RE: Krása
Kybergreg napisał:
No jo, je to krása. Já, nemaje tolik penízků, jsem si pořídil Mazdu 323 F (typ BA) s motorem 2.0 V6. Nemohli byste o ní napsat něco do rubriky "autobazar"?
OK, zkusíme Díky za tip.
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.06.2005 12:41, Mazda RX-8
Pěkné autíčko to je, ale při koupi nového se nesmí cca 20.000Km vytáčet motor a je choulostivá na studené starty.
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 30.06.2005 21:42, Dobra
Dobra...ale Nissan 350 Z bych bral radeji.
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 08.07.2005 11:53, Mazda RX-8
Měl jsem tu čest toto autíčko zkusit na běžné české okresní silnici a řeknu vám, je to sice krása, když se za vámi otáčejí holky, ale přijel jsem zpět zcela zničen a vytřesen. Má hodně tvrdý podvozek a je při vyšších rychlostech na běžné silnici velmi nebezpečný, protože ho nemusíte udržet. Ale ten omlácený zadek za to stojí. To auto patří na Německou dálnici a rychlost kolem 200 km/ h je perfektní.
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 08.07.2005 16:08, RE: Mazda RX-8
Tomáš Rozsíval napisał:
Měl jsem tu čest toto autíčko zkusit na běžné české okresní silnici a řeknu vám, je to sice krása, když se za vámi otáčejí holky, ale přijel jsem zpět zcela zničen a vytřesen. Má hodně tvrdý podvozek a je při vyšších rychlostech na běžné silnici velmi nebezpečný, protože ho nemusíte udržet. Ale ten omlácený zadek za to stojí. To auto patří na Německou dálnici a rychlost kolem 200 km/ h je perfektní.
Ani bych neřekl, že Mazda RX8 má tvrdý podvozek - to si zkuste jiné auta této třídy. Taky jsem v tom autě hodně jezdil je to opravdu zážitek. A s takovým výkonným autem je třeba se naučit jezdit a potom nebude problém auto udržet na silnici. A ty holky se opravdu hodně otáčejí.
reagować
nahlásit


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu
reklama

podobne samochody w ofercie:
reklama
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.
reklama
reklama


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.