0
powrót
 

diskuze k tématu: Pohodlný vůz do 150.000Kč

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 13.09.2008 10:20, RE: Francouze radsi ne?
anonym napisał:
No jsme už takový národ. Ale musíme začít každý sám u sebe. Já pevně věřím, že k tomu jednou dospějemem.
Nevím, za těch bezmála 20 let po revoluci nějaká výrazný zlepšení nevidím, leckde dokonce pravý opak.
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 13.09.2008 14:28, RE: Francouze radsi ne?
anonym napisał:
Nevím, za těch bezmála 20 let po revoluci nějaká výrazný zlepšení nevidím, leckde dokonce pravý opak.
Kylie
Tak se chudák pán, který ví jen kam se do auta leje bezín a strkají klíče, nakonec dočetl zhodnocení politicko - korupční úrovně ve dvou sousedních zemích rámce EU s nádechem sebereflexe přispěvatelů )). Bravo ! Každopádně před znalostmi a zkušenostmi Kylie naprosto upřímně smekám.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 13.09.2008 15:01, RE: Francouze radsi ne?
anonym napisał:
Tak se chudák pán, který ví jen kam se do auta leje bezín a strkají klíče, nakonec dočetl zhodnocení politicko - korupční úrovně ve dvou sousedních zemích rámce EU s nádechem sebereflexe přispěvatelů )). Bravo ! Každopádně před znalostmi a zkušenostmi Kylie naprosto upřímně smekám.
Naprosto upřímně děkuji
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 13.09.2008 18:02, RE: To anonym s otázkou...
anonym napisał:
Respektuji Vaše bezesporu široké a hluboké zanlosti i zkušenosti. Zejména proto by mne zajímal Váš názor na japonskkou produkci jak z pohledu ojetin (Nissan, Toyota, Honda, Subaru)., tak z pohledu nových vozů (stejný výčet). Děkuji za případnou reakci. Případně nechte odkaz na Nissan Club fóru - občas Vás tam taky vídám.
Děkuji za důvěru, ale nejdříve musím předeslat, že odbornice na ojetiny v žádném případě nejsem. Mám maličko zkušeností a znalostí z oblasti konstrukce vozů a ještě o něco méně motorů a měla jsem možnost projet se trošičku více vozy a ujet o pár kilometrů více než je běžný průměr.
Co se týče ojetin důvěřovala bych nějakému specializovanému katalogu (nechci nikoho místního urazit, ale ne českému, raději neměckému). Paušalizovat spolehlivost apod. je krajně nevhodné a to jak podle země výrobce, tak i podle značek. Dokonce i mezi konkrétními verzemi (motory) jednoho modelu mohou být (bývají) až nečekaně velké rozdíly (dražší či větší objem nutně neznamená lepší) - takže ten specializovaný autokatalog věnovaný ojetinám za těch pár euro určitě stojí.
Je to k nevíře, ale s jednou s japonských značek značek jsem nikdy nejela (spíš souhra náhod, než cokoliv jiného). Vzhledem k vaší zmínce o Nissan fóru vás nepotěším, která to je. Ale ráda bych to brzy změnila, konstrukce GT-R se mi velice zamlouvá a to tak moc, že bych dokonce uvažovala o koupi tohoto auta (i když to pro někoho bude k nepochopení, tak NE kvůli rychlosti - i když proti dynamickým parametrům GT-R nic nenamítám). I když "dav" měl jiný názor, docela mne zaujala poslední generace Primera, být v ní k dispozici nějaký výraznější motor, asi bych si jí zkusila půjčit a vyzkoušet. Své doby se mi (no trochu stále) libilo kupé 350 Z, ale nikdy jsem s ním nejela (když píši "líbila" nemyslím tím /jen/ vzhled, ale spíš podvozek, motor, prostě celou konstrukci vozu).
Subaru jsem sama vlastnila a k plné spokojenosti a moc dobře vím, že kdo jednou okusí navždy propadne (vím, že jsem v tomhle dost výjimka). Nízké těžiště a ploché motory - fantazie a dokonce HODNĚ podceňovaná fantazie. Subaru jakožto malá automobilka někdy trošičku bojuje s určitou (ne velkou) zastaralostí svých modelů, ale já se domnívám že výhody naprosto jednoznačně převyšují. Ostatně "nové" finanční propojení s Toyotou snad přinese plusy (a některých teroretický mínusů - unifikace s modely Toyota - se snad podaří vyvarovat). Automobilce možná chybí flexibilnější vedení (které by najalo schopného designéra nových modelů), v technice je ale bez chyby (nový diesel je skvostný, jakmile dorazí 6tistupňová převodovka - hurá na nákup!).
Toyoty znám od dětství, tatínek u té naší měnil občas jen klíček do zapalování - když koupil novou. To mám v paměti spojeno s jménem toyota a jiné to asi již nebude. Nedávné mírné zakolísání v kvalitě a spolehlivosti je snad již zažehnáno a nečekám, že v příštích letech jakákoliv automobilka ohrozí celoplanetární nadvládu firmy v prodeji aut.
Honda - byla mé první auto, což je trochu jako s prvním .... (takže nejsem úplně objektivní). Hondy znám od malých dvoudveřových kupátek po Legacy a její přístup ke konstrukci aut mi vždy vyhovoval. I když mi vysokootáčkový motor dnes nerozproudí krev v žilách tak jako v minulém tisíciletí, stále tuto koncepci chválím a doporučuji.
Jak jsem již řekla výše, paušalizovat ohledně značek aut nelze a je vhodné určit nejen značku a model, ale i konkrétní motor (když se mne - nemyslím tady na netu, ale někdo známý - ptá na auto, provedu nejdříve malý "výslech" k čemu auto slouží a jak dotyčný jezdí, je to totiž opravdu docela složitý problém vyžadující "komplexní" řešení). Tím jsem chtěla říci, že z "obecných informací" jsem snad nic nezapomněla, ale tím jsem vám asi moc nepomohla, k nějakému konkrétnímu modelu se popř. ráda vyjádřím.
PS: Ještě drobnost, kterou jsem zatím snad ještě nikde nečetla (což nechápu), ale musím se o ní zmínit. V Japonsku je opravdu vše "jiné", než tady v evropě a odráží se to i na jejich výrobcích (nejen autech). A tak jako s japonským HDD/DVD recorderem budete při instalaci "bojovat" o něco více, než s identickým modelem evropského výrobce, je to podobné i u aut. Není to a nehrozí žádný problém, ale (nejde o nic konkrétního!) "ovládání, řízení ....." vozu japonského původu je prostě "jiné" (ani horší, ani lepší - jiné).
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 13.09.2008 19:00, RE: Xsara Picasso
anonym napisał:
Ano "teoreticky" chápu, že je to nesmysl, četla jsem na to různé názory (nemyslím jen tady, ale i v odborném tisku), ale čistě pocitově jsem po nafouknutí dusíkem měla lelpší pocit a určitě nebylo třeba tolik (tak často) dohušťovat. Ale tohle nikomu nevnucuji, tady je to opravdu pouze oblast mírných pocitů atd., proto jsem napsala "maličký" vliv...
Kylie
Občas i maličký vliv může mít veliký význam. A nemluvím jen o autech... Hezký víkend
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 13.09.2008 21:36, RE: Xsara Picasso
Pepe napisał:
Občas i maličký vliv může mít veliký význam. A nemluvím jen o autech... Hezký víkend
Souhlasím a děkuji nápodobně...
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 14.09.2008 01:20, RE: To anonym s otázkou...
anonym napisał:
Děkuji za důvěru, ale nejdříve musím předeslat, že odbornice na ojetiny v žádném případě nejsem. Mám maličko zkušeností a znalostí z oblasti konstrukce vozů a ještě o něco méně motorů a měla jsem možnost projet se trošičku více vozy a ujet o pár kilometrů více než je běžný průměr.
Co se týče ojetin důvěřovala bych nějakému specializovanému katalogu (nechci nikoho místního urazit, ale ne českému, raději neměckému). Paušalizovat spolehlivost apod. je krajně nevhodné a to jak podle země výrob...
clovek skutecne musi smeknout ... a uz nemuze pochybovat, ze nejen vite o cem mluvite a pisete, ale ze to zrejme skutecne mate i z osobnich zkusenosti (ne ze bych snad nejak pochyboval uz drive :) ... GT-R od NIssanu nebo i to "pouhe" Zetko jsou skvostne provedene autaky, i kdyz ne tak pro bezne jezdeni (ackoliv GT-R zrejme nikdy ani nebudu moci vyzkouset ... ale nemam duvod panum od Nissanu neverit a jsem rad, ze po letech opet prisli s nabrousenou a technicky vyvonenou krasavici :).
Pred dvema lety, kdyz jsem resil dilema jaky vuz koupit, jsem mel v uzsim vyberu vozy Subaru Legacy, Mazda 6, Volvo V40, Nissan Primera (vse v provedeni Kombi) ... nakonec to vyhrala Primera a to navic v provedeni Liftback (zas tak nutne jsem nakonec kombika nepotreboval :), neb proste z uvedene ctverice byla nejdostupnejsi v pomeru cena/vykon/pozadavky (ne ze bych bral za kadou cenu nejlevnejsi alternativu, naopak muj kousek pri koupi byl spis z tech drazsich, presto z uvedene ctverice nejdosazitelnejsi),
Na zaver bych dodal ... jakozto vlastnik jete Primery 2l benzin, a moznosti srovnani s novou Xsarou Picasso 1.6l benzin (u rodicu) mohu srovnavat zcela odlisny charakter techto dvou vozu. I kdyz Xsara je stale jeste "cerstva", ackoliv jiz skoro dva roky brazdi po silnicich, i tak pri obcasnem presednuti za volant me vzdy trosku vyleka chod radici paky i jednotlivych pedalu ... o vyssim posazu, vyhledu a zpusobu rizeni a pozitku z jizdy ani nemluvim, jsou to proste zcela odlisne vozy, presto vsak me rizeni tohoto vozu moc nebavi ... neni to ma krevni skupina a i pocit z interieru kazi jinak prijemny "obyvakovity" charakter ... osobne bych asi volil jiny "nakladacek", ktery by mel zajimavejsi vlastnosti a daval mi trosku vic z pozitku pri rizeni.
isis2000
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 14.09.2008 11:52, PROČ TUV A JDP
Tuv a JDPower neberu jako věrohodné známky kvality,jsou placeny z koncernu bmw,wv a toyota. Někdo si už podruhý stejnou značku nekoupí třeba jen proto,že chce jinou, ale kritizovat co jsem neřídil je fakt uchýlka.Osobně mi jsou fra ntíci a italové příjemní na cestování, víc něž koncern wv a ten jsem měl tu čest taky hoblovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 14.09.2008 15:56, RE: PROČ TUV A JDP
anonym napisał:
Tuv a JDPower neberu jako věrohodné známky kvality,jsou placeny z koncernu bmw,wv a toyota. Někdo si už podruhý stejnou značku nekoupí třeba jen proto,že chce jinou, ale kritizovat co jsem neřídil je fakt uchýlka.Osobně mi jsou fra ntíci a italové příjemní na cestování, víc něž koncern wv a ten jsem měl tu čest taky hoblovat.
Když někdo ani neví jak se píše VW,tak ten bude mít jistě vážně přehled... ))
A co to je za koncern BMW, VW a Toyota ???
A jak si může někdo zaplatit TUV,tak to FAKT nevim.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 14.09.2008 17:29, RE: PROČ TUV A JDP
anonym napisał:
Tuv a JDPower neberu jako věrohodné známky kvality,jsou placeny z koncernu bmw,wv a toyota. Někdo si už podruhý stejnou značku nekoupí třeba jen proto,že chce jinou, ale kritizovat co jsem neřídil je fakt uchýlka.Osobně mi jsou fra ntíci a italové příjemní na cestování, víc něž koncern wv a ten jsem měl tu čest taky hoblovat.
Milý anonyme!
1. Píše se TÜV (Technischer Überwachungs Verein) - nikoliv Tuv
2. J.D.Power and Associates je plný název a píše s to s tečkami (James David Power) a jde o tzv. Index spokojenosti (konkrétních majitelů toho daného typu vozu)
3. Nikoliv wv, ale VW (Volks-Wagen - tedy něco jako Lidové auto)
4. Z vámi zmiňovaných "koncernů" v posledních letech Toyota evidentě zmenšila příspěvky (BMW a VW - u některých modelů zřejmě zapomněli zaplatit vůbec)
5. Pohybuji se "v" respektive poblíž oboru již dost dlouho, ale TAKTO originální a pregnantně vyjádřený názor o zmíněných organizacích slyším prvně (kde se to vzalo u /ve/ vás?)
6. Ano také dávám přednost konkrétnímu "frantíkovi", ale paušalizovat u aut rozhodně nejde (a nacionalismus je pěkná hloupost, stejně jako dělit automobilky dle země výrobce - což mimochodem už dávno NEznamená zemi výroby)
7. Ale ano, ohledně výrobků VW se víceméně shodneme
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 09:39, RE: Xsara Picasso
anonym napisał:
Ty "tovární" údaje to jsou vždy (u všech automobilek) jen bajky. VELMI také záleží na jízdním stylu řidiče (a v česku JAKÉ palivo svému plechovému miláčkovi dáváte), tím myslím plynulost jízdy a včasné řazení nahoru a využívání všech rychlostních stupňů (nechci urazit, ale znám konkrétní případ, který tam tu pětku dá snad o deset kilometrů později než bylo vhodno - a diví se že má vyšší spotřebu). Mám zkušenosti jak kdysi s naftovým 2.2 HDi tak současným 3.0 V6 (oba v C5), že s kval...
Vím o jedné výjímce. Moje Polo Classic s 1,9 TDi 66 KW s rotačním čerpadlem, žere méně, než udávají tovární údaje. Podle nich je kombinovaná spotřeba 5, já jí mám 4,6 a to s větším podílem města než by měl v kombinované spotřebě být.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 10:09, RE: Xsara Picasso
Muroň napisał:
Vím o jedné výjímce. Moje Polo Classic s 1,9 TDi 66 KW s rotačním čerpadlem, žere méně, než udávají tovární údaje. Podle nich je kombinovaná spotřeba 5, já jí mám 4,6 a to s větším podílem města než by měl v kombinované spotřebě být.
No ale, když se nekontroluješ (a na koncert Kylie jedeš) klidně se na 5,25 dostaneš!
PS: Při "economy run" ti pochopitelně nemůže nikdo konkurovat...
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 10:27, RE:
anonym napisał:
Milý anonyme!
1. Píše se TÜV (Technischer Überwachungs Verein) - nikoliv Tuv
2. J.D.Power and Associates je plný název a píše s to s tečkami (James David Power) a jde o tzv. Index spokojenosti (konkrétních majitelů toho daného typu vozu)
3. Nikoliv wv, ale VW (Volks-Wagen - tedy něco jako Lidové auto)
4. Z vámi zmiňovaných "koncernů" v posledních letech Toyota evidentě zmenšila příspěvky (BMW a VW - u některých modelů zřejmě zapomněli zaplatit vůbec)
5. Pohybuji se "v" respektive p...
Tady už se z toho stává nejaký chat nebo co?Řeší se tu pořád nějaké Citroëny.By mně zajímalo kolik za to Kylie má peněz.Zadarmo by to nikdo nědělal.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 11:00, RE: Jedině za prachy...
anonym napisał:
Tady už se z toho stává nejaký chat nebo co?Řeší se tu pořád nějaké Citroëny.By mně zajímalo kolik za to Kylie má peněz.Zadarmo by to nikdo nědělal.
Ano, odhodila jsem za hlavu svůj sedmiciferný roční příjem a za 20 kč/hod teď "dřu" na LN/TipCars.
Pěkný den Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 11:17, Muroňi vítej
Muroň napisał:
Vím o jedné výjímce. Moje Polo Classic s 1,9 TDi 66 KW s rotačním čerpadlem, žere méně, než udávají tovární údaje. Podle nich je kombinovaná spotřeba 5, já jí mám 4,6 a to s větším podílem města než by měl v kombinované spotřebě být.
A vítej z dovolené. Jak bylo. Já ještě nebyla.
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 11:25, RE: Xsara Picasso
anonym napisał:
Jasně, dva kousky jsou zatraceně málo na výběr, ale detaily si nepamatuju, zase nijak podrobně jsem to nestudoval.
Náhodou jsem včera oslovil chlapíka na parkovišti u C5, jak je spokojený. Vylezlo z něj, že má právě motorizaci 1.6 HDI a mluvil o tak neuvěřitelné spotřebě, že i já šetřílek se starým passatovým 66kW TDI musel skoro závidět. Kolik měl najeto nevím, ale auto si ohromně pochvaloval.
A kolik říkal, že mu to žere? Míň než 4,5 při kombinované spotřebě?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 11:30, RE: Xsara Picasso
Muroň napisał:
A kolik říkal, že mu to žere? Míň než 4,5 při kombinované spotřebě?
V tom ti "selbstverständlich" konkurovat nemůže, ale říká že dlouhodobá spotřeba po mnoha tisících km (město, rychlá jízda, vše) je 5,8 litru. Což je-li pravda, výrazně dražší (a hlučnější - promiň) TDi opravdu trochu trošičku...
Kylie
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 12:15, RE: Jedině za prachy...
anonym napisał:
Ano, odhodila jsem za hlavu svůj sedmiciferný roční příjem a za 20 kč/hod teď "dřu" na LN/TipCars.
Pěkný den Kylie
Ty jo.. to seš asi těžce ve vatě, ne?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.09.2008 14:05, RE: Proc ne Mondeo?
anonym napisał:
1. Proc to tu zase cenzor maze - doufam ze ne Osla
2. Proc nedolozit tak 30papuchu a kolem 180 tisic se sezene krasny mondeo Kombik. Tam se neni ceho bat.
Sam sem mel Mondeo koupeno jako 6lete najeto 130 a ted jsem ho prodal s najetymi 230 a jen jsem lil benzin a jednou menil vyfuk (jeste by vydrzel, ale stalo to asi 18 stovek, tak sem ho hned vymenil radeji driv)
To Mondeo se dá sehnat už i okolo těch 150 tisíc, i když je asi potřeba vybírat, aby bylo v dobrém stavu. Na druhou stranu mají všechny motory rozvod řetězem, takže není potřeba hned další investice do jejich výměny, což bych u každého jiného auta udělal. Pokud nebude nájezd moc velký, měla by benzínová 1.8 92 kW stačit a hatchback poskytne taky dost místa, i když kombík má větší délku a víc místa jak vzadu, tak v kufru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 25.09.2008 18:18, DAviddd
Já bych si koupil raději Xsara Picasso
reagować
  1 ... 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.