anonym napisał:
No...... nevim jestli jste nekdy v mx3 jel....ja ano,jako spolujezdec na okruhu,ve trech lidech ( rekneme 230-240 kg zateze ) se vubec nedalo hovorit o sportovni jizde,auto se chovalo strasne line,po strance vydaju des,muj pribuzny si mx3 koupil po crx,sam to popisoval jako nebe a dudy,priznal ze slapl vedle a docela rychle slo auto do sveta,tazateli bych doporucil zvolit jine auto,bud crx2 ( spousta zabavy za malo penez ) nebo nissan 200sx ( pokud nejde o penize ale o to si uzit,zadek s turbem,...
Samozřejmě, že MX-3 není žádný okruhový speciál ani čistě sportovní vůz. Je to auto pro potěšení. Navíc nesmíte zapomínat na dobu vzniku. V době, kdy se v ČR chvilku prodávala Škoda Favorit, tento vůz působil jako z jiného světa. Podvozek se chová neutrálně a velmi dlouhá Vás podrží. Mluvím, teda píši z vlastní zkušenosti.
1.6 16V stačí pro běžný provoz, je vitální, ochotně jde za plynem a líbí se jí vysoké otáčky.
1.8 je snad nejmenší vyrobený šestiválec a tomu odpovídá jeho výkonnostní průběh. Žádný kopance, ale plynulé a táhlé zrychlení.
Navíc dotaz nebyl směřován na sportovní vůz, tudíž tazatelce nemohu doporučovat jiné sportovní vozy.
Díky svému staří doopravdy v současné době na trhu ojetin nalezneme spíše opravené MX-3. Pěkné kousky si hýčkají jejich fandové.