stréc od piva napisał:
PetrT napisał:
Petr S napisał:
PetrT napisał:
V jednom z posledních čísel SM Diesel je článek p.Vaculíka o poměrně zásadním konstrukčním problému tohoto motoru který se ovšem mazaně projeví až při vyšším nájezdu. Šlo myslím o vačky a jejich obrušování.Takže opět platí - japonec jen s benzínem.
JJ zrovna tak jako plati: koncern jen v nafte
Tak třeba ten tříválec v Up! je lepší motor než ten v Aygu
Ale jinak souhlas, i když už se to ted zlepšílo trochu.
no o problémových Skyactivech naftách jsou plné fora nejen v USA,kdy prostě pokud zákazník nekontroluje každých pár sto km hladinu oleje,tak velmi snadno dojde k velkým problémum
Myslim že tady nešlo o ztrátu oleje ale o konstrukční chybu. Něco jako vačky u prvních 2,5TDI V6 ale o to horší že Mazda je složitější motor. Podle toho co jsem z toho článku pochopil se tomu nelze vyhnout, jen to oddálit a i to v omezené míře.
Škoda že jsem ten časák nechal na hotelu. Ale mají ho ještě v trafikách.