Kojot027 napisał:
Ahoj, svezl jsem se s oběma zmiňovanými motory jak benzin tak nafta. A byl jsem fakt zvědavý na doporučení redakce. Asi se opět neshodneme, ale naftu bych nebral. Doporučím za sebe benzinový dvoulitr. Tichý pružný a při rozumné jízdě akceptovatelná spotřeba. Ano, když zarazím plyn do podlahy a budu tohle SUV honit po dálnicích tak toho benzímu zchroupne třeba 11 litrů. Ale jinak na cca 800 km se mi povedlo udržet spotřebu pod 8 litry. Diesel má podle mne v tomto autě problém s pružnější reakcí i když zátah nechybí. A spotřeba sic jen na cca 200 km byla na 7 litrech. A při problémech s diesely obecně bych to prostě nebral.
Plně souhlasím s preferncí benzínu. Bohužel, v dnešní době je jen hrstka těch, coé dokáží jezdit tzv. "rozumně". V době, kdy musím být všude nejrychlejší, nejprvnější a za nejkratší dobu je benzín v nevýhodě. A když nědko jede "rozumně", tzn. i mimojiné, že dodržuje silniční pravidfla vč. rychlostních limitů (které zatím nikod nezrušil ani nezyvýšil), tak je za vola. Já patřím do té skupiny tzv. "volů" a proto, když někomu řeknu, že po 14 letech služebního ježdění s naftou mi už tenhle smrad nesmí do baraáku a že nyní jezdím s 2,5 litrovým 4x4 POD 7/100!!!, tak nevěří a jsou i tací, co nevěří, že s 3,7 4x4 dokáži zajt v rámci pravidel za 8,5/100. Holt, je to o pojetí stylu jízdy. Mně například vůbec nevadí, když někakm pojedu 2 hodiny, místo toho, že nějaký střelec to ujede za 1,45. Je mi to šuma fuk. Jenže to někteří jedinci nepochopí a ani pchopit nechtějí. Proto už u mě dýzl navěky skončil a jezdím vesele s benbzínem za stejnou spotřebu, jako kterýkoliv dýzl v rukou střelců, co někam dojedou o 15 minut dříve, než já.