cytat:
reakce na: Citroenak, 20.12.2023 09:53 (Nekupovat. Slovensky a cesky t ...)
Proč média mlčí?
Děkuji za sdílení.
Past na peněženky podvedených!
Podvod za několik miliard! Stovky podvedených! Proč to policie neřeší? Autům nefunguji brzdy!
Máte-li podobnou zkušenost s Mazdou a je jedno jestli jste první nebo třetí majitel, připojte se k trestnímu oznámení PPR-33168/ČJ-2021-990320.
Příště už by to nemusela byt jenom Mazda!
https://youtu.be/05EU-XQhctM
https://youtu.be/Th58DpEIX98
https://www.dtest.cz/nebezpecny-vyrobek/mazda-cx-5-ke-mazda-6-gj-gl-mazda-3-bm-bn/28173
Zajímavý ale průhledný podvod, pochybně fungujícího zastoupení Mazdy v CZ a SK pod vedením ředitele Ing. Alexeje Kiriakovského (gruzínec?) i celé divize značky Mazda pro Evropu, která si v Čechách a na Slovensku udělala vrakoviště! Smutné na tom je to, že jim v tom pomáhá i několik českých a slovenských rektálních alpinistů!
https://www.facebook.com/101302264752099/posts/339084007640589/?d=n
Od Japonce bych to nečekal!
Mazda musela zaplatit 11,5 milionu dolarů za klamání zákazníků vadnými vozidly
V CZ, SK a EU SE NIC NEDĚJE! Tisíce podvedených!!!
Mazdě bylo nařízeno zaplatit 11,5 milionu dolarů za klamání zákazníků vadnými vozy ohledně jejich práv na spotřebitelskou záruku.
Federální soud zjistil, že výrobce učinil 49 samostatných nepravdivých nebo zavádějících prohlášení devíti zákazníkům ze sedmi vozidel, která zaznamenala vážné a opakující se závady do dvou let od nákupu.
Bylo také zjištěno, že Mazda ignorovala nebo odmítla požadavky zákazníků na vrácení peněz nebo výměnu vozu a místo toho jim řekla, že jedinou nápravou je oprava. Vozy již prošly několika neúspěšnými opravami, včetně výměny motoru. U jednoho vozu byl třikrát vyměněn motor.
Výrobce souhlasil s vrácením části ceny vozu nebo výměnou vozu – ale pouze v případě, že zaplatil významnou částku.
Zástupkyně australské komise pro hospodářskou soutěž a spotřebitele (ACCC) Catriona Loweová uvedla, že Mazda poskytla svým zákazníkům „objížďku“ a zároveň poskytovala „otřesné“ služby a zapojovala se do úniků a úskoků „Pokud vozidlo nelze opravit v přiměřené době nebo vůbec, spotřebitelé mají podle australského spotřebitelského zákona právo na vrácení peněz nebo výměnu a očekáváme, že výrobci automobilů budou tato práva dodržovat okamžitě a bez uvedení spotřebitelů v omyl,“ uvedla.
Soud dnes nařídil Mazdě zaplatit pokuty ve výši 11,5 milionu dolarů poté, co bylo loni zamítnuto odvolání výrobce proti předchozímu rozhodnutí. Bylo jí také nařízeno zaplatit dalších 82 000 USD jako odškodnění některým spotřebitelům, zavést program dodržování spotřebitelských zákonů, zveřejnit opravné oznámení na svých webových stránkách, informovat prodejce o zjištěních soudu a zaplatit část nákladů ACCC.
Mazda souhlasila, že zaplatí odškodnění a zaplatí dalších 3000 dolarů za vozidlo.
„Mazda je a vždy byla odhodlána zajišťovat pro své zákazníky nejlepší možné výsledky s ohledem na jejich práva vyplývající ze zákona,“ uvedla Mazda.
"Pečlivě přezkoumáváme rozhodnutí soudu s cílem určit naši odpověď."
Předmětem zájmu byly modely Mazda 2, 6, CX-5, CX-5B a BT-50 zakoupené v letech 2013 až 2017.
https://m.facebook.com/groups/1036492047797112/permalink/1138067450972904/?
https://www.auto.cz/martin-vaculik-posledni-normalni-auto-mazda-cx-30-2-0-skyactiv-g-150-awd-137757?fbclid=IwZXh0bgNhZW0BMQABHa5PhNbtwWFJW2We5-sKYskYQpZ63idwkT5oS523ZjGGKFpbBKx7_ic9IQ_aem_AaoVr5JrtLQ-NXZ6B50TnG45DHhzJZdVXShH0himhVFGzEc2yhwuO1uEv8tjDjOP1oY