0
powrót
 

diskuze k tématu: Výběr zážehového kombi střední třídy do 150 tis. kč od r.v.2006

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
SidneyC
ilość wystąpień2
data registracji04.02.2016
Cztwartek 04.02.2016 08:22, Výběr zážehového kombi střední třídy do 150 tis. kč od r.v.2006
Dobrý den
rád bych se s Vámi poradil ohledně výběru ojetého zážehového kombi v cenové hladině do 150 tisíc korun. Projel jsem několik poraden na netu ale ohledně výběru benzínových kombi jsem toho moc nenašel. Chtěl bych max 10 let staré auto s nájezdem do 150 tisíc km. Nejezdím často ale když už, tak většinou delší trasy - dálnice a okrsky. Benzín z důvodu relativně nízkého ročního nájezdu a hlavně se mi nechce řešit klasické bolístky - turbo, vstřiky, EGR, dvouhmota, filtr pevných částic, kvalita nafty, aditiva; na to prostě nemám nervy. Jedním z hlavním požadavků je tempomat a šestikvalt (doteď jsem jezdil Felinou a komfort při rychlosti nad 120 km/h nic moc + po dvou hodinách jízdy mi umírá noha, proto tempomat). Samozřejmě důraz na spolehlivost a bezporuchovost, spotřeba maximálně kolem 8 litrů/ 100 km (odpovída obsahu do 2 litrů).

Shrnutí:
Kombi od roku 2006
Roční nájezd 10 - 15 tisíc km (většina dálnice + okrsky) = zážehový motor
nájezd do 150 tisích km
TEMPOMAT
6 - ti kvalt

Adepti
Mazda 6 2.0i 108 kW (po FL 2005-2008) ... problémy: koroze
VW Golf V Variant 1.4 TSI 90/103 kW... problémy: rozvodový řetěz + karbonizace motoru
Ford Mondeo Mk3 2.0i Duratec 107 kW ... pouze 5 ti kvalt, často bez tempomatu

Jelikož bydlím v Liberci, vyřadil jsem Octavii II generace, před barákem mizí v rukou zlodějů cca. jedna za měsíc; Rencek, Pažout a Fiat ve mě vzbuzují nedůvěru a svezení v Toyotě Avensis 2.0 se mi moc nelíbilo (těžkopádné auto). Proto jsem došel k výběru uvedenému výše. Vzhledem k místnímu podnebí se u Mazdy bojím koroze,Golf se mi opticky moc nelíbí a Mondeo je osazeno pouze 5 -ti stupňovou převodovkou. Je mi jasné, že každé auto má "něco", pouze přemýšlím co je menší zlo, řešit korozi nebo problémový leč úsporný motor 1.4 TSI. Nechat si auto žrát korozí nebo vyměnit několik dílů v motoru? Cena náhradních dílů a dostupnost servisu hraje ve prospěch Golfu, který je však v mých očích stále spíš vozidlo teenagerů. Zatím u mě vede Mazda ale s rzí už jsem si užil dost s Felicií takže z ní mám vítr, lze to nějak účinně eliminovat? (nástřik dutin, fólie atd.??). Mondeo vypadá fajn ale je těžký ho sehnat s tímto motorem včetně tempomatu, navíc mám obavy kolik bude točit na dálnici na pětku při 130 - 140 km/h..? Uvítám další potenciální návrhy. Možná bych mohl zauvažovat i o kvalitním dieselu ale to pouze v krajním případě.

Díky za rady a postřehy.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Cztwartek 04.02.2016 08:54, VW Golf V Variant 1.6 MPI
Zdravím, doporučil bych Vám ze svých vlastních zkušeností obyčejný Golf V kombi 1.6 MPI. Auto má sice 5-kvalt, ale tak dobře naladěný, že každoroční jízda do Alp je velmi přijemná a spotřeba je stále do 7.5l na dálnici. Ono mnohdy 6 stupeň je podobný jako 5 stupeň u pětikvaltu
Proč Golf ?
1) Bezkonkurenčí antikorozní ochrana
2) Perfekní ergonomie i sedačky
3) Perfektní odhlučnění interiéru
4) Motor jako v Octvaii, mnohdy pasují i stejné díly, dá se levně servisovat díly z druhovýroby, klerých je velký výběr
5) Komfortní podvozek a zároveň dobře sedí, tady se budu hádat ale Golf V strčí můj Focus 2009 do kapsy Focus je sportovní až moc, takže nekvalitní okresku nebo D1 Vám da vyžrat se vším všudy Bohužel Mondeo jsem neřídil, tak nemohu porovnat...


reagować
zeneva
ilość wystąpień75
data registracji24.08.2009
Cztwartek 04.02.2016 10:30, Mazda 6
Mazdy 6 bych se nebal, mam 2004 a jen maly puchyrek u zadniho lemu, navic po FL v 2005 byla antikorozni uprava o dost lepsi, zalezi podle konkretniho kusu, Mazda 6 tvrdsi, ale sportovni svezeni, ve 2,0 litru idealni, jezdim za 7,6 na sto,
navic reznou vsechny znacky - a za mne....radsi nekde koroze a dojet nez auto bez koroze a byt porad v servisu
Kazdopadne drzim palce na vyber
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Cztwartek 04.02.2016 11:29, accord
Za mě jednoznačně Honda Accord. Motor 2,4i se šestikvaltem je těžko sehnatelný a drahý. Takže zbývá bezn. dvoulitr - 114 kW.

Po všech stránkách kvalitní auto, spolehlivá mechanika i elektrika/elektronika, nerezne (pokud není po havárii).

Absenci 6-kvaltu bych tady neviděl jako zásadní problém. Při 130 sice motor točí cca 4 tis. otáček, ale díky kvalitnímu odhlučnění to až tak nevadí.

Mám podobný roční nájezd jako Vy a neměnil bych.

Hlavní potíž je opět v tom, že accord od r. 2006, kombi, v benzínu je u nás téměř nesehnatelný, v Německu většinou předražený
reagować
PavelKeprt
ilość wystąpień121
data registracji28.10.2015
Cztwartek 04.02.2016 11:45, Mondeo vs. Mazda 6
Momentálně se taky rozhoduji mezi Mazdou 6 a Mondeem v benzínu.

Zkuste mrknout do diskuze s názvem "Velké kombi s co nejspolehlivějším benzínovým motorem", najdete tam myslím řadu užitečných informací.

K VW se vyjadřovat nebudu, mám k této značce blíže neurčený vnitřní odpor.

Jen bych chtěl udělat malou, ale docela důležitou poznámku k rozdílu mezi Mondeo 2.0i a Mazda 6 2.0i. Prohlížel jsem statistiky na spritmonitor.de, která je podle mě poměrně spolehlivým ukazatelem průměrné spotřeby jednotlivých vozů, a byť se jedná o ten stejný motor, ve Fordu má průměrnou spotřebu 9,2l, zatímco v Mazdě jen 8,12l.

Důvody jsou jasné: Mazda je menší, štíhlejší a má 6st. převodovku. Mondeo větší ve všech rozměrech, cca 100 kg navíc + jen 5-kvalt.

Za zvážení určitě stojí i Mazda 6 s benzínovým motorem 2.5i - 125kW, ten má spotřebu dle výše uvedené stránky 8,7l, pořád o dost menší než Ford, ale zato dynamika bude úplně v jiné lize.
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Cztwartek 04.02.2016 12:03, RE: Mondeo vs. Mazda 6
PavelKeprt napisał:
Momentálně se taky rozhoduji mezi Mazdou 6 a Mondeem v benzínu. Zkuste mrknout do diskuze s názvem "Velké kombi s co nejspolehlivějším benzínovým motorem", najdete tam myslím řadu užitečných informací.K VW se vyjadřovat nebudu, mám k této značce blíže neurčený vnitřní odpor. Jen bych chtěl udělat malou, ale docela důležitou poznámku k rozdílu mezi Mondeo 2.0i a Mazda 6 2.0i. Prohlížel jsem statistiky na spritmonitor.de, která je podle mě poměrně spolehlivým ukazatelem průměrné spotřeby jednotlivých vozů, a byť se jedná o ten stejný motor, ve Fordu má průměrnou spotřebu 9,2l, zatímco v Mazdě jen 8,12l. Důvody jsou jasné: Mazda je menší, štíhlejší a má 6st. převodovku. Mondeo větší ve všech rozměrech, cca 100 kg navíc + jen 5-kvalt. Za zvážení určitě stojí i Mazda 6 s benzínovým motorem 2.5i - 125kW, ten má spotřebu dle výše uvedené stránky 8,7l, pořád o dost menší než Ford, ale zato dynamika bude úplně v jiné lize.


Jenže šestka s motorem 2,5i je do 150 tis. kč absolutní utopie, možná tak bouraná
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Cztwartek 04.02.2016 12:37, Stredna trieda+benzin+dialnice
Tiez by som potreboval najst dobre auto strednej triedy v benzine vhodne na dialnice. Lenze nejako v tejto dobe take auta moc nie su. Chcel by som, aby to auto tocilo co najmenej pri dialnicnej rychlosti. Napr. moj citroen c5 ma 170NM uz od nejakych 2000 otacok, maximum 203NM, ale na dialnici toci 3700 otacok. Mazda 6, aspon ta prva verzia, sa ani neoplatilo kupovat 6 stupnovy 2.0i, pretoze 6. stupen bol takmer rovnako dlhy ako 5 v 5 stupnovej prevodovke. Existuje na to ale vysvetlenie. Diesel. Aspon europske automobilky to tak urcite robia (robili, kym neprisli vysavacove motory s vrtulkamy na benzin). Jednoducho dali benzinom naschval kratsie prevody, aby sa tie predrazene dechtove auta pre ludi po dialnici viac oplatilo kupit. To je pripad napriklad tej C5. Ta, sa s 6. prevodovkou ani nebabrali (hoci 407 s rovnakym motorom ju mal). A naftove verzie boli o dost drahsie, takze si namastili vrecka. Ja osobne nepoznam auto do 2.0 litrov v benzine, co by tocilo na dialnici pod 3000 otacok pri 130km/h (alebo lepsie 140km/h). Mozno najnovsia mazda skyactiv. Dalsia moznost je prerobit prevodovku, popripade dat na auto vacsie kolesa (aspon predne :) )
reagować
SidneyC
ilość wystąpień2
data registracji04.02.2016
Cztwartek 04.02.2016 13:19, Odpověď
Děkuji za postřehy,
motor 1,6 MPI jsem měl ve Feldě a při rychlosti nad 120 km/h se mi zdálo, že ten motor dost trápim takže jsem ani rychlejc radši nejezdil. Při delších cestách pak má člověk pocit, že to vůbec neutíká.. Na druhou stranu je to asi sázka na jistotu co se týče spolehlivosti a hlavně ceny náhradních dílů. Vždy jsem vše opravil doslova za hubičku.

Zajímalo by mě schválně u té M6 nebo u zmiňovaného Accordu jak se pohybují ceny ND, jestli je to jen o trochu dražší nebo je to uplně jiná liga? Na auto zas tolik nespěchám, klidně jsem schopen si 2-3 měsíce počkat na nějaký hezký kousek.

Díky za údaj o spotřebě, docela zajímavé srovnání, určitě to vemu v potaz při finálním výběru.

Ohledně převodovky u M6 jsem někde četl že rozdíl mezi 5tkou a 6tkou je asi jen 200 otáček... Pokud by tedy odpadla výhoda 6ti-kvaltu, potom můžu do výběru zahrnout M6 i s motorem 1,8i - jsou levnější a je jich víc na výběr.
reagować
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Cztwartek 04.02.2016 14:29, Vectra C
zkuste mrknout po Vectře C s 1,8i 103Kw. Pár jich na prodej je. Motor je spolehlivý a relativně úsporný. Design věc subjektivní, osobně mi verze po FL nepřijde špatná. Vnitřní prostor je také dobrý.
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Cztwartek 04.02.2016 14:53, RE: Vectra C
Valnoha napisał:
zkuste mrknout po Vectře C s 1,8i 103Kw. Pár jich na prodej je. Motor je spolehlivý a relativně úsporný. Design věc subjektivní, osobně mi verze po FL nepřijde špatná. Vnitřní prostor je také dobrý.


Aut s tímhle (podobným) motorem je víc, třeba Alfa 159, Fiat Croma... ale všechny 5-kvalt, jestli se nepletu.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Cztwartek 04.02.2016 15:32, Accord
Taktiez by som sa zameral hlavne na toho accorda. Uz len preto, ze ho netrapi hrdza, a kvoli VTEC motoru. 2.4 by bola super (spotrebu ma realne velmi podobnu ako 2.0i, a pre jazdu po dialnici mozno aj lepsiu). Co sa tyka nahradnych dielov, v europe su drahsie, ale zasa ich nebudete potrebovat. Ak aj ano, a zda sa vam vysoka cena, staci pozriet cez EBay do ameriky. Dovoz sice nieco stoji, ale ceny dielov su tam ovela nizsie, ako v europe. Honda sa tam totiz predava, a tak tam funguje aj druhovyroba. Ale brzdy, tlmice a podobny spotrebny material by nemal byt drahy. Nebal by som sa toho. Je to ale asi najmensie auto strednej triedy z tej doby. Oproti C5 2005 je o dost mensie. Mensi bude asi len bmw 3. Ak chcete priestor, toto auto nie je pre vas. Ak chcete vsetko ostatne, skuste si ho.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Cztwartek 04.02.2016 16:09, Co koupit dle zadání?
Tak na toto si počkám

Accorda jsem sháněl rok - není. Mondeo s 2,0i je horší, než jehla v kupce sena a pokud je, je to stonásobná vražda. Ale máme doma 1,8i a není to špatný, pokud nevadí absence 5°.
Mazda - odpověděl sis sám. Ale za chvílůi přijde Mazda guru a přesvědčí tě, že Mazdy nikdy nehnily.
Das Auto si taky odpověděl sám a souhlasím, zejména poblíž pšonských hranic. Subaru radit nesmím, i když bych ho poradil rád, ale dostal bych zase černou tečku a navíc má jen 5°a 4x4, tkaže bere o fous víc.
Audi, BWM je zcela mimo mísu - vraždy.
Amerika nic nemá, Alfa je cesta do pekel...
Jsem žádostiv rozhřešení
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Cztwartek 04.02.2016 16:14, RE: Co koupit dle zadání?
Zdeny60 napisał:
Tak na toto si počkámAccorda jsem sháněl rok - není. Mondeo s 2,0i je horší, než jehla v kupce sena a pokud je, je to stonásobná vražda. Ale máme doma 1,8i a není to špatný, pokud nevadí absence 5°.Mazda - odpověděl sis sám. Ale za chvílůi přijde Mazda guru a přesvědčí tě, že Mazdy nikdy nehnily.Das Auto si taky odpověděl sám a souhlasím, zejména poblíž pšonských hranic. Subaru radit nesmím, i když bych ho poradil rád, ale dostal bych zase černou tečku a navíc má jen 5°a 4x4, tkaže bere o fous víc. Audi, BWM je zcela mimo mísu - vraždy.Amerika nic nemá, Alfa je cesta do pekel...Jsem žádostiv rozhřešení


Zdeny co Dodge Magnum 2,7/3,5 ? Kus auta za relativně málo peněz. Ale odporný interier.

reagować
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Cztwartek 04.02.2016 17:40, bbhhuu hhh gghbbbbbbb
Aha ja si nevsiml toho pozadavku na 6ti kvalt. Pak se delala i 2,2 tusim 114kw a ta by mela 6ku mit. Nebo slevit z nejakeho pozadavku.....
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 04.02.2016 18:34, RE: Co koupit dle zadání?
Zdeny60 napisał:
Tak na toto si počkámAccorda jsem sháněl rok - není. Mondeo s 2,0i je horší, než jehla v kupce sena a pokud je, je to stonásobná vražda. Ale máme doma 1,8i a není to špatný, pokud nevadí absence 5°.Mazda - odpověděl sis sám. Ale za chvílůi přijde Mazda guru a přesvědčí tě, že Mazdy nikdy nehnily.Das Auto si taky odpověděl sám a souhlasím, zejména poblíž pšonských hranic. Subaru radit nesmím, i když bych ho poradil rád, ale dostal bych zase černou tečku a navíc má jen 5°a 4x4, tkaže bere o fous víc. Audi, BWM je zcela mimo mísu - vraždy.Amerika nic nemá, Alfa je cesta do pekel...Jsem žádostiv rozhřešení


Ad Mondeo:
Táta má 1.8 16V (81 kW) verzi a má celkem dlouhou 5° převodovku, že při 120 km/h točí těsně nad 3000 rpm. Já mám 2,5 a ta převodovka je těžší jen o fous, tedy 3000 rpm motor točí někde těsně pod 130 km/h. Nevím, jak moc to se 6° převodovkou snížili. Podle mě je podstatný ten nejtěžší převodový stupeň, jinak to nemá smysl řešit.
reagować
PavelKeprt
ilość wystąpień121
data registracji28.10.2015
Cztwartek 04.02.2016 19:48, RE: Mondeo vs. Mazda 6
A4 napisał:
PavelKeprt napisał:
Momentálně se taky rozhoduji mezi Mazdou 6 a Mondeem v benzínu. Zkuste mrknout do diskuze s názvem "Velké kombi s co nejspolehlivějším benzínovým motorem", najdete tam myslím řadu užitečných informací.K VW se vyjadřovat nebudu, mám k této značce blíže neurčený vnitřní odpor. Jen bych chtěl udělat malou, ale docela důležitou poznámku k rozdílu mezi Mondeo 2.0i a Mazda 6 2.0i. Prohlížel jsem statistiky na spritmonitor.de, která je podle mě poměrně spolehlivým ukazatelem průměrné spotřeby jednotlivých vozů, a byť se jedná o ten stejný motor, ve Fordu má průměrnou spotřebu 9,2l, zatímco v Mazdě jen 8,12l. Důvody jsou jasné: Mazda je menší, štíhlejší a má 6st. převodovku. Mondeo větší ve všech rozměrech, cca 100 kg navíc + jen 5-kvalt. Za zvážení určitě stojí i Mazda 6 s benzínovým motorem 2.5i - 125kW, ten má spotřebu dle výše uvedené stránky 8,7l, pořád o dost menší než Ford, ale zato dynamika bude úplně v jiné lize.
Jenže šestka s motorem 2,5i je do 150 tis. kč absolutní utopie, možná tak bouraná


Jo, to je pravda, jsem zapomněl na ten cenový limit.

Mrkněte na autobazar Gořalík, myslím, že tam teď mají v nabídce dvě Mondea MK3 s motorem 1.8i, který platí za etalon spolehlivosti. Spotřeba bude určitě o něco lepší než ten 2.0i v generaci MK4, která dost přibrala.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Cztwartek 04.02.2016 19:56, RE: Mondeo vs. Mazda 6
PavelKeprt napisał:
A4 napisał:
PavelKeprt napisał:
Momentálně se taky rozhoduji mezi Mazdou 6 a Mondeem v benzínu. Zkuste mrknout do diskuze s názvem "Velké kombi s co nejspolehlivějším benzínovým motorem", najdete tam myslím řadu užitečných informací.K VW se vyjadřovat nebudu, mám k této značce blíže neurčený vnitřní odpor. Jen bych chtěl udělat malou, ale docela důležitou poznámku k rozdílu mezi Mondeo 2.0i a Mazda 6 2.0i. Prohlížel jsem statistiky na spritmonitor.de, která je podle mě poměrně spolehlivým ukazatelem průměrné spotřeby jednotlivých vozů, a byť se jedná o ten stejný motor, ve Fordu má průměrnou spotřebu 9,2l, zatímco v Mazdě jen 8,12l. Důvody jsou jasné: Mazda je menší, štíhlejší a má 6st. převodovku. Mondeo větší ve všech rozměrech, cca 100 kg navíc + jen 5-kvalt. Za zvážení určitě stojí i Mazda 6 s benzínovým motorem 2.5i - 125kW, ten má spotřebu dle výše uvedené stránky 8,7l, pořád o dost menší než Ford, ale zato dynamika bude úplně v jiné lize.
Jenže šestka s motorem 2,5i je do 150 tis. kč absolutní utopie, možná tak bouraná
Jo, to je pravda, jsem zapomněl na ten cenový limit. Mrkněte na autobazar Gořalík, myslím, že tam teď mají v nabídce dvě Mondea MK3 s motorem 1.8i, který platí za etalon spolehlivosti. Spotřeba bude určitě o něco lepší než ten 2.0i v generaci MK4, která dost přibrala.


Gořalíka celkem sleduji, mívá tam celkem napucovaná auta s dobrou fotodokumentací.
reagować
Albi1
ilość wystąpień91
data registracji26.01.2009
Cztwartek 04.02.2016 20:26, RE: Mondeo vs. Mazda 6
David V napisał:
PavelKeprt napisał:
A4 napisał:
PavelKeprt napisał:
Momentálně se taky rozhoduji mezi Mazdou 6 a Mondeem v benzínu. Zkuste mrknout do diskuze s názvem "Velké kombi s co nejspolehlivějším benzínovým motorem", najdete tam myslím řadu užitečných informací.K VW se vyjadřovat nebudu, mám k této značce blíže neurčený vnitřní odpor. Jen bych chtěl udělat malou, ale docela důležitou poznámku k rozdílu mezi Mondeo 2.0i a Mazda 6 2.0i. Prohlížel jsem statistiky na spritmonitor.de, která je podle mě poměrně spolehlivým ukazatelem průměrné spotřeby jednotlivých vozů, a byť se jedná o ten stejný motor, ve Fordu má průměrnou spotřebu 9,2l, zatímco v Mazdě jen 8,12l. Důvody jsou jasné: Mazda je menší, štíhlejší a má 6st. převodovku. Mondeo větší ve všech rozměrech, cca 100 kg navíc + jen 5-kvalt. Za zvážení určitě stojí i Mazda 6 s benzínovým motorem 2.5i - 125kW, ten má spotřebu dle výše uvedené stránky 8,7l, pořád o dost menší než Ford, ale zato dynamika bude úplně v jiné lize.
Jenže šestka s motorem 2,5i je do 150 tis. kč absolutní utopie, možná tak bouraná
Jo, to je pravda, jsem zapomněl na ten cenový limit. Mrkněte na autobazar Gořalík, myslím, že tam teď mají v nabídce dvě Mondea MK3 s motorem 1.8i, který platí za etalon spolehlivosti. Spotřeba bude určitě o něco lepší než ten 2.0i v generaci MK4, která dost přibrala.
Gořalíka celkem sleduji, mívá tam celkem napucovaná auta s dobrou fotodokumentací.


No hlavně si dejte tu práci a ověřte si historii v Německu. Většina Fordů u Gořalíka je právě odtamtud a jak všichni víme, ojetiny z Německa jsou již dražší než u nás a vyplatí se dovést jen z jednoho důvodu a to jsou KM. Dokonce jsem před pár lety četl na nějakém fóru článek o stáčení a nějakej borec dohledal německou historii namátkově asi 20 aut tý značky napříč bazary naší republiky a zrovna jeho auta měla na tacho méně než v Německu při poslední prohlídce. Ale samozřejmě ho nechci nijak hanit, nebyla to informace, kterou bych si sám ověřil a navíc, takový problém je všude. Navíc, problém se stočeným tachometrem je i v Německu, jelikož část bazarů tam vlastní přistěhovalci z východu, hodně Turci.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Cztwartek 04.02.2016 23:01, Výběr
Pokud se bojíte krádeže v případě octávky pak u golfu bude riziko podobné ne?

Ad Mazda 6 koroze, není nic jednoduššího než si konkrétní kus důkladně prohlédnout. Když bude netknutý, tak bych se toho nebál. Měl jsem problematickou verzi z roku 2002. Cca v roce 2012-13 jsem nechal jeden lem přebrousit a přelakovat a druhý vyměnit. V autorizáku Mazda Zeman to dohromady stálo 15 tisíc. To je pořád méně než kolik stojí nějaká větší oprava na motoru. Nic dalšího jsem co se týče protikorozní ochrany neřešil, žádné stříkání dutin nebo spodku. Jinak i jako 12 leté auto mělo pořád původní výfuk.

Jinak Mazda 6 do roku 2005 měla u 2.0L jen 5 kvalt. Měl jsem ji v kombíku a dlouhodobou spotřebu jsem měl 7.7L http://www.spritmonitor.de/en/detail/370746.html Po roce 2005 už měl 2.0L 6 kvalt.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień562
data registracji16.11.2012
Piątek 05.02.2016 09:21, RE: accord
A4 napisał:
Za mě jednoznačně Honda Accord. Motor 2,4i se šestikvaltem je těžko sehnatelný a drahý. Takže zbývá bezn. dvoulitr - 114 kW.Po všech stránkách kvalitní auto, spolehlivá mechanika i elektrika/elektronika, nerezne (pokud není po havárii). Absenci 6-kvaltu bych tady neviděl jako zásadní problém. Při 130 sice motor točí cca 4 tis. otáček, ale díky kvalitnímu odhlučnění to až tak nevadí. Mám podobný roční nájezd jako Vy a neměnil bych.Hlavní potíž je opět v tom, že accord od r. 2006, kombi, v benzínu je u nás téměř nesehnatelný, v Německu většinou předražený


Dobrý den, napište prosím o Hondě Accord recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.