cytat:
reakce na: nosretip, 25.02.2019 00:48 (Ahoj, vážně uvažuji nad koupí ...)
Ta cena je fakt vyborna. Ja som pred rokom kupoval 2.5l 4 rocny s 40t km za skoro 20t eur :) Ale k veci. Bude naozaj tazke najst take auto. Ale k veci. Po kupe tohto auta samozrejme odpadaju veci ako rozvody (retaz). Je dobre vymenit olej v motore, filter, aj vzduchovy a klimu. Po 80t km ak velmi chces, mozes vymenit olej v automate. To su standardne naklady, ktore ta cakaju takmer vsade. A teraz to pride. Auto ma celkom maly najazd, takze neocakavam, ze jazdilo po dialnici. Spoznas to lahko. Chyba mu lak na prednej kapote, najme ak je to red soul. Moje odporucanie teda znie, ak chces auto pouzivat na dialnicu, cely predok daj do folie. A tiez daj do folie prahy dveri a zadny naraznik, kde kazdy oder necha skaredy skrabanec, niekedy az na plast. No a dalsia vec, o ktorej sa moc nehovori. Mas uz auto po facelifte, mozno to nebude na tvojom aute problem, ale skontroluj brzdy. Pri jazde par krat naozaj silno zabrzdi, a zohrej ich. Ak ti pri dalsom brzdeni budu hadzat, vymena. Original je totiz vyrobeny zo vzacnej hliny niekde blizko neznameho cinskeho mesta a nie je ojedinele, ze brzdy sa menili komplet pri 10t km. V mazde ti len povedali: 'Asi ste niekde silnejsie zabrzdili' :D No a posledna vec. Ak si chces auto nechat naozaj dlho, sprav nastrek podvozku a dutin. Ked spravis tieto tri veci, auto by ti malo sluzit este velmi dlho. Samozrejme, nesmieme zabudnut na deaktivaciu start-stop systemu..
A posledna vec, ktora ta mozno prekvapi. Ak si clovek, co sa hned prihlasi na forum a hlada tam pomoc, tak komunita okolo mazdy na slovensku a v cesku ta asi sklame.. Je rozdrobena na mnozstvo malych for, a ak by si nedaj boh potreboval pomoc od nejakeho mazda specialistu, tak na to rovno zabudni. Aspon tolko moja skusenost.