koos napisał:
S tím podvozkem se opravdu nepletu. Lichoběžníkových náprav je několik typů. A první generace má její složitější typ s dvojicí spodních příčných ramen, zatímco druhá generace má spodní rameno vcelku. To znamená, že u první generace se těhlice otáčí dole na dvou čepech (podobně jako třeba u vozů Audi, Mercedes-Benz a samozřejmě BMW), v případě druhé generace šestky pouze na jednom. Díky tomu, že se těhlice kola otáčí na dvou čepech, mění při vytáčení kola do rejdu svoji polohu virtuální rejdová o...
Woooov! Děkuji za "dovysvětlení", je smutné že takovéto (důležité) informace si přečtu od "neznámého anonyma" (nemyslím zle! ,-) v diskuzi na netu a profesionální novináři se o tom (většinou) "zapomenou" zmínit.
Já se "zadokolkami" zdaleka nemám takovou zkušenost jakou by si zaslužily, ale pokud vím (a to něco málo co jsem "odjezdila") mokro apod. už díky elektronickým systémům zdaleka není takový problém jak býval. Ale samozřejmě, když už při průtrži mračen nemohu se subaru jet, i něco jako můj brumla s velkým předním převisem a těžkým motorem s 63% "zátěže" na přední nápravě (takže docela "prima" trakcí) - kde ta přední se vždy nějak "najde" a ten zadek elektronika už "pohlídá", než třeba v jinak skvělém bmw.
PS: Je vidět, že opravdu "přehled" máte, co říkáte na Nissan GT-R? Já se přiznávám, že velmi-velmi se mi líbí (a opravdu NEjen pro rychlost - byť ta mne rozhodně "neuráží"), celá "konstrukce" na mne až "výborně" působí (v německu se "souboj" mezi porsche a gt-r ohledně jejich časů na Nordschleife tiskem probírá - kdo má opravdu pravdu zatím netuším, ale i v případě že u opravdu nissan "podváděli" auto se mi "líbí" - opravdu mi až tak nejde o "časy")