silverado napisał:
Auto pěkné, atraktivní. Recenze ale velmi slabá, nezlobte se. Jsem si jist že sám bych ji napsal mnohem lépe.
Celý text je zmatený a působí neuceleně a amatérsky. Jako by jej psal někdo, kdo se v autech moc nevyzná. Je toho velmi mnoho, tak jen příklady ... hned na začátku ... hodnocení designu, postup o tři příčky ... oproti čemu? Oproti Mazdě 6 I.generace? To snad ne
.
Co je to "svalnatá ramena blatníků" ?? Máte na mysli výrazně vytažené podběhy, nebo něco jiného?
Výplň u řidičova kolen...
Zdravím, mě přijde i docela amatérské vyčítat autu, které má najeto pouhých 16tisíc km a stále se tak zajíždí, nějakou zatuhlost pedálů a podobné věci.Kdo již někdy zajížděl vůz od novoty, tak ví, že ani po 16ti tisících se nic "nehýbe zlehka" (samozřejmě co vůz, to jiná zkušenost). To samé se týká i motoru, nemůže být stále plně zajetý a jelikož tohle vozidlo zřejmě bude putovat od testu k testu, tak se nejspíš správného zajetí ani nedočká. Takže nějaká ta jeho ztuhlost/neochota je docela logický následek.
Na druhou stranu ale musím říci, že i první generace Mazdy 6 má tužší pedály což mě osobně velmi vyhovuje, protože člověku tak každé sešlápnutí pedálu alespoň nepřijde jako šlápnutí do bláta. Mám raději když je cítit nějaký ten odpor.
Japonci se alespoň dovedou poučit ze svých chyb a tyto dieselové motory 2.2 jsou zbavené nedostatků těch předchozích - mají např. rozvodové řetězy namísto řemene, upravené filtry pevných částic, které dříve způsobovali potíže atd. První generaci se dal kromě detailů vytknou snad jen problém s opravdu nedbalou antikorozní ochranou výrobce, na které doufám u této generace zapracoval.
M6 druhé generace je velmi povedené vozidlo a myslím, že jeho koupí nikdo chybu neudělá.