0
powrót
 

diskuze k tématu: Mazda 6 - který motor má vyšší spotřebu?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 07:11, :-)
Kdybych najel 13000 km za rok tak si koupím klidně hummera
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 07:58, Podobný problém
řeším také, vybírám si mezi Mazdou 6 (nejlépe combi), Avensisem nebo Accordem. Vše v benzínu, Mazda a Avensis minimálně 2,0, Accorda bych preferoval ve 2,4. Co jsem vysledoval např. v testu AutoTipu, dke Mazdu r.v. 2007 a Avensise rozebrali po 100tis. do šroubku, tak Mazda vyhrála, ALE až právě po roce výroby 2007, kdy proběhl úprava (možná facelift?) antikorozní ochrany, do té doby byl rez celkem problém Takže pokud koupíte vůz dřívější, doporučuji udělat dutiny a nástřik spodku, vyplatí se to.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 08:14, RE: Podobný problém
Borik2 napisał:
řeším také, vybírám si mezi Mazdou 6 (nejlépe combi), Avensisem nebo Accordem. Vše v benzínu, Mazda a Avensis minimálně 2,0, Accorda bych preferoval ve 2,4. Co jsem vysledoval např. v testu AutoTipu, dke Mazdu r.v. 2007 a Avensise rozebrali po 100tis. do šroubku, tak Mazda vyhrála, ALE až právě po roce výroby 2007, kdy proběhl úprava (možná facelift?) antikorozní ochrany, do té doby byl rez celkem problém Takže pokud koupíte vůz dřívější, doporučuji udělat dutiny a nástřik spodku, vyplatí se to.
Ono záleží na jaký kousek narazíte. Jelikož často asistuji u nákupu ojetého automobilu, viděl jsem a jezdil jsem s nespočtem totálně ulítaných M6, které byly nejméně o rok omlazené a svítilo jim na tachometru pětimístné číslo, přičemž měly najeto minimálně 5x více. A naopak, často člověk může narazit pěkné kousky, které byly garážované a jejich majitel se o ně řádně staral (u těch seani po 7 letech provozu zatím neobjevuje koroze). Každopádně M6 je velmi povedené auto, které si zamilují motoristé kteří rádi řídi. Reakce na pohyb plynového pedálu a volantu je bravurní a nevídaná (přirovnal bych k BMW). U Accorda rozhodně 2.4 !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 08:36, rozdíly
Měl jsem 1.8 (první kusy) tři roky a pak si koupil 2.0, najeto na obou skoro 200tis a mohu srovnávat. Základní výbava Base není špatná, co do spolehlivosti bych dal přednost 1.8. Spotřeba s 1.8 dlouhodobá 7,6, s dvoulitrem pak 8,5. 2.0 po faceliftu ma 6 rychlostí. 1.8 za 3 roky měla ulomený stahovák zadního sedadla v kufru a problémy s lakem (pomerančový efekt na střeše) jinak nic, s 2.0 pak řeším zvlněné kotouče a nastavení automatické klima, která si občas neví rady. Rozdíl v dynamice není velký, projeví se skutečně až v kopcích, ale pocitově není příliš velký. Rozhodně bych se nebál 1.8, dnyamika i spolehlivost ok, při výběru pak spíše záleží na konkrétním kuse než na motorizaci
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 08:50, RE: Podobný problém
Petr - TipCars.com napisał:
Ono záleží na jaký kousek narazíte. Jelikož často asistuji u nákupu ojetého automobilu, viděl jsem a jezdil jsem s nespočtem totálně ulítaných M6, které byly nejméně o rok omlazené a svítilo jim na tachometru pětimístné číslo, přičemž měly najeto minimálně 5x více. A naopak, často člověk může narazit pěkné kousky, které byly garážované a jejich majitel se o ně řádně staral (u těch seani po 7 letech provozu zatím neobjevuje koroze). Každopádně M6 je velmi povedené auto, které si zamilují motorist...
Petře, já měl tu s M6 čest pouze jednou na asi 30km vzdálenost s motorem 2,3i ( ta starší generace) a podvozkově měla teda do 3er e46 hooooodně daleko. Je klidně možné že jsem měl tu čest s nějakou pastičkou po vážnější nehodě to nevím, ale nenadchlo mě to ani malinko.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 08:56, Benzin
Být Váma, při tom nájezdu, koupím tu 2.3! Zas tolik neusetrite na benzinu, pojistka je stejna jak na 2.0 a aspon si s ní užijete srandu Já najezdím soukr autem tak 5-10tkm a pro radost sem si koupil BMW 740 4.4 V8
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 09:34, RE: Benzin
eTeflon napisał:
Být Váma, při tom nájezdu, koupím tu 2.3! Zas tolik neusetrite na benzinu, pojistka je stejna jak na 2.0 a aspon si s ní užijete srandu Já najezdím soukr autem tak 5-10tkm a pro radost sem si koupil BMW 740 4.4 V8
Jsem stejného názoru - 2.3i je výborný motor, soudím z vlastní zkušenosti (najeto 50.000 km). Táhne prakticky od volnoběhu (odbočovat na křižovatce můžete v pohodě na trojku), ve vyšších otáčkách pak nastupuje výkon, který vám umožní třeba bezproblémové předjíždění i na kratším úseku. Je to o radosti z jízdy, jak tu psal přispěvatel přede mnou, navíc s dostatečnou výkonovou rezervou pro kritické situace. Pokud má najeto do 130-140.000 km, neočekával bych nějaké větší problémy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 09:40, RE: Podobný problém
Valnoha napisał:
Petře, já měl tu s M6 čest pouze jednou na asi 30km vzdálenost s motorem 2,3i ( ta starší generace) a podvozkově měla teda do 3er e46 hooooodně daleko. Je klidně možné že jsem měl tu čest s nějakou pastičkou po vážnější nehodě to nevím, ale nenadchlo mě to ani malinko.
Já psal o "živé" reakci motoru na plynový pedál a o komunikativním řízení ... o podvozku nic ... i když určité společné rysy tam jsou ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 10:42, Silnější
S nájezdem 11 tkm/rok bych na spotřebu nehleděl, zejména u ojetého auta, kde se budoucí náklady nedají předvídat. Ze stejného důvodu jsem si dopřál silnější motor do auta sám. Mám s 2.5 po 10 tkm průměrnou spotřebu 9.1 l/100 km, což navíc není tak hrozné. Takže klidně bych volil 2.3. Litr spotřeby při tomto nájezdu a současné ceně benzínu udělá ročně 3500 Kč.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 11:53, Mazda 2,3
možná se mýlím, možná se jedná o nový agregát ale motor 2,3 u Mazdy byl snad i na TipCars kritizován za choulostivý a finančně náročný na servis, každopádně z benzínových nejméně doporučovaná motorizace.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 12:05, RE: Mazda 2,3
Radek_G napisał:
možná se mýlím, možná se jedná o nový agregát ale motor 2,3 u Mazdy byl snad i na TipCars kritizován za choulostivý a finančně náročný na servis, každopádně z benzínových nejméně doporučovaná motorizace.
Tak to nevím - mám ho už dost dlouho, a zatím do něj leju jen benzín a olej... O nějakých "obecných" problémech jsem neslyšel (resp. nečetl). Olej je samozřejmě vhodné kontrolovat pravidelně (jako asi u každého auta), víc než 1 litr jsem mezi výměnami ale nedoplňoval. Jinak netuším, co by mělo být na servisu zrovna tohoto motoru "finančně náročné"...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 12:22, RE: Mazda 2,3
mjumju napisał:
Tak to nevím - mám ho už dost dlouho, a zatím do něj leju jen benzín a olej... O nějakých "obecných" problémech jsem neslyšel (resp. nečetl). Olej je samozřejmě vhodné kontrolovat pravidelně (jako asi u každého auta), víc než 1 litr jsem mezi výměnami ale nedoplňoval. Jinak netuším, co by mělo být na servisu zrovna tohoto motoru "finančně náročné"...
dík za názor od konkrétního uživatele, zajímá mne, protože Mazda 6 v kombi a benzínu je jedním z několika vozů, které mám v hledáčku pro koupi ojetiny.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 12:25, co Honda 2,0 resp. 2,4?
myslím 7G Accorda, vzhledově vypadá dospěleji a moderněji, koroze ji nepostihuje a motory, netřeba komentovat. Nevýhoda je,že je poměrně drahá ve srovnání s M6,ale vzhledem ke kvalitám, která je znatelná, je cena přijatelná.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 12:27, RE: Mazda 2,3
Radek_G napisał:
dík za názor od konkrétního uživatele, zajímá mne, protože Mazda 6 v kombi a benzínu je jedním z několika vozů, které mám v hledáčku pro koupi ojetiny.
tak to nesmíš zapomenout ani na Accorda 2,4 :) já se svezl nejdřív Mazdou 2,3 potom Acco 2,4 a od té doby mám Acco doma. Nelituji. Na netu je recenzí dost, zde nebo na MACZ (auto.cz).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 12:31, RE: Mazda 2,3
Tomi napisał:
tak to nesmíš zapomenout ani na Accorda 2,4 :) já se svezl nejdřív Mazdou 2,3 potom Acco 2,4 a od té doby mám Acco doma. Nelituji. Na netu je recenzí dost, zde nebo na MACZ (auto.cz).
to je pravda, bohužel Accordů s motorem 2,4 je hodně málo v porovnání s 2,0. Nejezdím moc, stačil by mi i ten dvoulitr, ale ono to souvisí i s výbavou, která je ve vyšší motorizaci podstatně lepší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 13:43, RE: co Honda 2,0 resp. 2,4?
Tomi napisał:
myslím 7G Accorda, vzhledově vypadá dospěleji a moderněji, koroze ji nepostihuje a motory, netřeba komentovat. Nevýhoda je,že je poměrně drahá ve srovnání s M6,ale vzhledem ke kvalitám, která je znatelná, je cena přijatelná.
Rozdíl je ještě v nabídce karosářských variant - jako hatchback se dělá pouze Mazda 6.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 13:43, RE: Mazda 2,3
Radek_G napisał:
možná se mýlím, možná se jedná o nový agregát ale motor 2,3 u Mazdy byl snad i na TipCars kritizován za choulostivý a finančně náročný na servis, každopádně z benzínových nejméně doporučovaná motorizace.
Ano, před lety kolega Vaculík označil tento motor za rozežranější. Praxe však ukazuje (mám bohaté zkušenosti), že s příbývajícím počtem kilometrů klesá spotřeba paliva. Pokud však bude šestku honit, není problém jezdit za 15-16 l/100 km a naopak, při pohodové jízdě není problém 8,0 l/100 km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 14:35, RE: Mazda 2,3
Petr - TipCars.com napisał:
Ano, před lety kolega Vaculík označil tento motor za rozežranější. Praxe však ukazuje (mám bohaté zkušenosti), že s příbývajícím počtem kilometrů klesá spotřeba paliva. Pokud však bude šestku honit, není problém jezdit za 15-16 l/100 km a naopak, při pohodové jízdě není problém 8,0 l/100 km.
No, osobně si neumím představit průměrnou spotřebu 16 litrů, resp. že by někdo takovým stylem vydržel jezdit dlouhodobě. I při mém "ostřejším" stylu jízdy mám po Praze spotřebu mezi 10 a 11 litry.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 16:54, RE: co Honda 2,0 resp. 2,4?
mjumju napisał:
Rozdíl je ještě v nabídce karosářských variant - jako hatchback se dělá pouze Mazda 6.
a co teda avensis 2.0 od roku 2003?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 04.05.2010 18:22, RE: Mazda 2,3
mjumju napisał:
No, osobně si neumím představit průměrnou spotřebu 16 litrů, resp. že by někdo takovým stylem vydržel jezdit dlouhodobě. I při mém "ostřejším" stylu jízdy mám po Praze spotřebu mezi 10 a 11 litry.
souhlas, na 16litrů bych se dostal v provozu jen v případě totálního riskování svého života a lidí kolem sebe.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.