sedvo napisał:
Evidentně nevíš o čem mluvíš, regenerace probíhá každých cca 200 km (v zimě cca 250 - 280 km) od začátku co to auto mám a to je od nova!!! Každá automobilka to má vyřešeno jinak, u mazdy je to nastaveno dosti ,,bezpečně", tzn. že regenerace probíhá každých cca 200 km, pokud nemůže být automatická regenerace dokončena, tak se rozsvítí kontrolka DPF, čímž říká uživateli, že je potřeba provést manuální regeneraci na to má cca dalších 200 km - 250 km (dálnice, tempomat, otáčky nad 2000 rpm a jet rychleji jak 40 km/h), pokud i toto majitel bude přehlížet, tak má cca dalších 150 km - 200 km a pak začne DPF blikat, tzn. statická regenerace v servise a na to je interval cca 200 - 250 km, tedy pokud člověk bude počítat, tak DPF a jeho celá kapacita je na cca 1000 km. Na základě čeho jsi schopen říct, že DPF odešlo? Podle regenerací, když už tak probíhají 190000 km? To asi těžko.
Ja mám P407 s 2.0HDi, nikde netvrdím, že všetky automobilky to majú rovnako, ale mne zo začiatku auto regenerovalo každých 800-1500 km a postupom času to šlo dole až na cca 300-400 km. Zlom bol asi v 120.000km. Pri 140.000 som bol v servise na diagnostike (auto ešte nič nesignalizovalo) a už mi vraveli, že DPF je pri konci, lebo často regeneruje. Čo som za tú dobu odpozoroval a v servise mi aj potvrdili, že pri krítky trasách, v zime auto regenerovalo častejšie ako v lete, lebo keď je motor studený má vyššiu dymivosť ako keď je teplý a preto mu vyslovene vadia krátke jazdy po meste (v zime duplom), lebo sa rýchlejšie zaplní DPF a ešte horšie ak sa mu nedá priestor na regeneráciu. Pri 143.000km som filter menil za repas za cca 450€. Pri 2.0 HDi sa prebiehajúca regenerácia dá dosť ťažko sledovať, lebo motor nedá nič na sebe poznať, jedine stúpne spotreba a okolo 2000ot je trochu "gumový" na plynový pedál, aj to musí byť vodič vnímavý. Za celú dobu mi nič ohladom emisii / DPF na palubovke nezasietilo, žiadny núdzový režim.