0
powrót
 

diskuze k tématu: Mazda 6 - diesel?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 24.06.2013 15:19, Mazda 6 - diesel?
Dobrý den,
po přečtení řady recenzí se mi jeví jako dobrý automobil Mazda 6 kombi - druhá generace, plánuji jeho koupi. Ročně najedu 25 tis km. Mám představu spolehlivého auta (najeto do 150 tis. km), 6 rychlostních st. Ze zážehových motorů mi vychází nejlépe 2,0i. Jenže vyběr aut s těmito parametry je minimální. Prosím tedy o odpověď, jak jsou na tom dieslové motory 2,0 MZR (ev. 2,2 MZR) se spolehlivostí. Mám obavy, aby mne kromě koupi automobilu nečekaly brzké nenadálé desetitisícové výdaje na opravy motoru (turbo, spojka, DPF...).

Mnohokrát děkuji za odbornou radu. JP
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 24.06.2013 17:05, RE: Mazda 6 - diesel?
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den, po přečtení řady recenzí se mi jeví jako dobrý automobil Mazda 6 kombi - druhá generace, plánuji jeho koupi. Ročně najedu 25 tis km. Mám představu spolehlivého auta (najeto do 150 tis. km), 6 rychlostních st. Ze zážehových motorů mi vychází nejlépe 2,0i. Jenže vyběr aut s těmito parametry je minimální. Prosím tedy o odpověď, jak jsou na tom dieslové motory 2,0 MZR (ev. 2,2 MZR) se spolehlivostí. Mám obavy, aby mne kromě koupi automobilu nečekaly brzké nenadálé desetitisícové výdaje na opravy motoru (turbo, spojka, DPF...). Mnohokrát děkuji za odbornou radu. JP


Nikdo na světě nedokáže zaručit, že jmenované komponenty nebude třeba měnit. Je to jen o míře akceptovatelného rizika. Pokud chcete mít jistotu, zajeďte s plánovanou ojetinou do servisu, nechte si otevřít spojku (dvojhmotu), turbínu a změřit "odpor" filtru, zkontrolovat vstřiky a čerpadlo. To vše by se možná do 15-ti tisíc Kč vešlo a budete mít relartivně slušně přesnou informaci o stavu. Po internetu se stejně víc nedovíte.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Wtorek 25.06.2013 11:41, mazda a diesel
Mazda 6 s dieselem nedává smysl, motor není nijak zvlášť úsporný a trpí mnoha problémy vč. velmi drahého DPF, zvlášť když je k dispozici povedený benzín. Jedině pokud potřebujete tahat těžké přívěsy, ale to už bych se raději podíval po něčem od konkurence. Nedávno jsem jel po dálnici a nevím co přesně se stalo, ale Mazdě 6 (dieselové) se najednou vyvalil z výfuku šedý dým, jak by hořela, a nic za ní nešlo vidět. Najel jsem vedle řidiče a začal jsem troubit a ukazoval mu, ale jen se podíval na mně a do zrcátka a jel dál, tak nevím, možná normální stav a už ho to nepřekvapilo.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Poniedziałek 12.08.2013 22:59, Re:
Dobrý den. Pokud nekoupíte vůz, který již má svá nejlepší léta za sebou, riziko výskytu drahých závad u turbodieselu ovlivníte spíše tím, jak s ním budete zacházet. Dieselový dvoulitr i větší 2,2 jsou na tom se spolehlivostí dobře. Pokud jim dopřejete to, co moderní dieselový motor potřebuje - kvalitní palivo, jízdy spíše na delší vzdálenosti, pravidelné výměny oleje nejpozději po 15 tis. a slušné zacházení, neměl by Vás ničím překvapit. Některé součásti systému Common-Rail ale bude potřeba jednoho dne vyměnit.
reagować
Jan2003
ilość wystąpień1
data registracji10.05.2015
Niedziela 10.05.2015 22:08, Jan2003
Dobrý den mohl by nekdo poradit kamoš mě chtel dolit olej do serva a místo toho to nalil do enspanskí tam kde se nalíva voda cca,0,5,litra motor byl nastartovan asi 2,min, a pak ihned vypustíl vodu prosím co stím a co mám udelat aby to bylo vše v pořadku děkují za odpověd
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.