0
powrót
 

diskuze k tématu: Mazda 6 (2. generace 2008 - 2012) - motorizace?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
thomson71
ilość wystąpień2
data registracji25.01.2015
Niedziela 25.01.2015 19:02, Mazda 6 (2. generace 2008 - 2012) - motorizace?
Dobrý den,
chci si pořídit ojetou Mazdu 6 2. generace. Mám však docela guláš, jakou motorizaci vhodně zvolit. Jde mi především o co nejlepší poměr spolehlivost / provozní náklady / servisní náklady.
Nejčastěji budu vozidlo používat na cesty do práce 25 km.

Předem děkuji za rady a tipy, kterým motorům se vyhnout a které naopak preferovat.

Motorizace; Rok výroby;Palivo; kW; ccm

1.8 MZR 02/2008 – Benzín 88 1798

2.0 MZR 02/2008 – Benzín 108 1999

2.0 MZR 01/2010 – Benzín 114 1999

2.5 MZR 02/2008 – Benzín 125 2488

2.0 MZR-CD 02/2008 – Diesel 103 1998

2.2 MZR-CD 01/2009 – Diesel 92 2184

2.2 D 01/2010 – Diesel 95 2183

2.2 MRZ-CD 01/2010 – Diesel 132 2183

2.2 MZR-CD 01/2009 – Diesel 120 2184

2.2 MZR-CD 01/2009 – Diesel 136 2184

reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Niedziela 25.01.2015 23:54, RE: Mazda 6 (2. generace 2008 - 2012) - motorizace?
thomson71 napisał:
Dobrý den,chci si pořídit ojetou Mazdu 6 2. generace. Mám však docela guláš, jakou motorizaci vhodně zvolit. Jde mi především o co nejlepší poměr spolehlivost / provozní náklady / servisní náklady.Nejčastěji budu vozidlo používat na cesty do práce 25 km.Předem děkuji za rady a tipy, kterým motorům se vyhnout a které naopak preferovat.Motorizace; Rok výroby;Palivo; kW; ccm1.8 MZR 02/2008 – Benzín 88 17982.0 MZR 02/2008 – Benzín 108 19992.0 MZR 01/2010 – Benzín 114 19992.5 MZR 02/2008 – Benzín 125 24882.0 MZR-CD 02/2008 – Diesel 103 1998 2.2 MZR-CD 01/2009 – Diesel 92 21842.2 D 01/2010 – Diesel 95 21832.2 MRZ-CD 01/2010 – Diesel 132 2183 2.2 MZR-CD 01/2009 – Diesel 120 2184 2.2 MZR-CD 01/2009 – Diesel 136 2184


S tím nájezdem radši benzín. A jelikož nejnižší objem 1.8 měl tradičně i nejnižší výbavu, tak bych volil 2.0i se střední úrovní výbavy. 2.0i pokud vím neměly žádné problémy.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Poniedziałek 26.01.2015 16:41, Mazda 6
Riesil by som to uplne rovnako. Bral by som 2.0i(mozno aj 2.5) v lepsej vybave a len sa vozil. Nemecko, kde sa vyraba mnoho dobrych aut, svojho casu vyhlasilo tuto mazdu za auto roka. Je lahka, a preto si myslim, ze spotreba medzimesto normalnym stylom pojde k 6 litrom. Na mojej c5 to viem dat za 6.5 bez nejakeho premahania, a to idem cez dva mensie horske prechody. Staci si pozriet priemery spotrieb majitelov tychto aut na spritmonitore, priblizne stvrtina ludi ma pod 8 litrov. Mazda ale nema moc rada prestavbu na plyn, a mozno bude dobre dat pred zimou osetrit podvozok, inak si myslim, ze sa budete len vozit a uzivat si to. Uz teraz vam to auto zavidim.
reagować
thomson71
ilość wystąpień2
data registracji25.01.2015
Poniedziałek 26.01.2015 20:00, RE: RE: Mazda 6 (2. generace 2008 - 2012) - motorizace?
Takže diesel myslíte s ohledem na možnost zřejmě vyšších nákladů za servis spíše nebrat? Pokud benzín opravu navíc umí i kolem 6l/100 km, tak by zřejmě úspora za naftu nebyla až tak výrazná... ? Popř. má někdo zkušenosti a dynamikou motoru benzín vs diesel u této Mazdy, když chce člověk např. předjíždět?

A abych upřesnil odhadovaný nájezd - určitě bude cca 4x týdně 25km tam a 25 km zpět z práce. A dále o víkendech a dovolených výlety i přes 100 km, plus třeba jednou, dvakrát do roka zahraničí (Maďarsko, Rakousko, Švýcarsko apod.)
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 26.01.2015 20:51, RE: RE: Mazda 6 (2. generace 2008 - 2012) - motorizace?
thomson71 napisał:
Takže diesel myslíte s ohledem na možnost zřejmě vyšších nákladů za servis spíše nebrat? Pokud benzín opravu navíc umí i kolem 6l/100 km, tak by zřejmě úspora za naftu nebyla až tak výrazná... ? Popř. má někdo zkušenosti a dynamikou motoru benzín vs diesel u této Mazdy, když chce člověk např. předjíždět? A abych upřesnil odhadovaný nájezd - určitě bude cca 4x týdně 25km tam a 25 km zpět z práce. A dále o víkendech a dovolených výlety i přes 100 km, plus třeba jednou, dvakrát do roka zahraničí (Maďarsko, Rakousko, Švýcarsko apod.)


No, na tu spotřebu 6 bych se moc u benzínového dvoulitru neupínal. Tak jsem s dvouapůllitrem dokázal jet za 7,5, nebyla to economy run (Brno - Lanškroun něco přes hodinu), ale byla prázdná silnice, takže jsem jel prakticky bez brzd. Normální průměr na té trase mám tak 8,3.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Poniedziałek 26.01.2015 21:04, RE: RE: Mazda 6 (2. generace 2008 - 2012) - motorizace?
thomson71 napisał:
Takže diesel myslíte s ohledem na možnost zřejmě vyšších nákladů za servis spíše nebrat? Pokud benzín opravu navíc umí i kolem 6l/100 km, tak by zřejmě úspora za naftu nebyla až tak výrazná... ? Popř. má někdo zkušenosti a dynamikou motoru benzín vs diesel u této Mazdy, když chce člověk např. předjíždět? A abych upřesnil odhadovaný nájezd - určitě bude cca 4x týdně 25km tam a 25 km zpět z práce. A dále o víkendech a dovolených výlety i přes 100 km, plus třeba jednou, dvakrát do roka zahraničí (Maďarsko, Rakousko, Švýcarsko apod.)


Cesty jednou / dvakrát do roka je třeba zohledňovat spíše stran pohodlí a nároků na prostor než spotřeby. Na váš nájezd bych volil benzínovou 2,0 nebo 2,5 , ale na reálnou průměrnou spotřebu 6 litrů dojíždění 25km tam a zpět zapomeňte - realita bude 8 až 8,5 u dvoulitru a cca 10 litrů u 2,5. Ono přece jen chvíli trvá, než se auto zahřeje.... Těch 6 -6,5 litru se dá dosáhnout při delší plynulé jízdě rychlostí okolo 100 km/h.
Dynamika diesel vs. benzín je hodně diskutovaná - reálně je srovnatelná a rozhodující element představuje řidič. Diesel podává velký výkon už okolo 2000 RPM, kdežto benzín potřebuje vyšší otáčky - to si málokdo uvědomuje.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Poniedziałek 26.01.2015 21:37, RE: RE: Mazda 6 (2. generace 2008 - 2012) - motorizace?
Pavlik napisał:
thomson71 napisał:
Takže diesel myslíte s ohledem na možnost zřejmě vyšších nákladů za servis spíše nebrat? Pokud benzín opravu navíc umí i kolem 6l/100 km, tak by zřejmě úspora za naftu nebyla až tak výrazná... ? Popř. má někdo zkušenosti a dynamikou motoru benzín vs diesel u této Mazdy, když chce člověk např. předjíždět? A abych upřesnil odhadovaný nájezd - určitě bude cca 4x týdně 25km tam a 25 km zpět z práce. A dále o víkendech a dovolených výlety i přes 100 km, plus třeba jednou, dvakrát do roka zahraničí (Maďarsko, Rakousko, Švýcarsko apod.)
Cesty jednou / dvakrát do roka je třeba zohledňovat spíše stran pohodlí a nároků na prostor než spotřeby. Na váš nájezd bych volil benzínovou 2,0 nebo 2,5 , ale na reálnou průměrnou spotřebu 6 litrů dojíždění 25km tam a zpět zapomeňte - realita bude 8 až 8,5 u dvoulitru a cca 10 litrů u 2,5. Ono přece jen chvíli trvá, než se auto zahřeje.... Těch 6 -6,5 litru se dá dosáhnout při delší plynulé jízdě rychlostí okolo 100 km/h.Dynamika diesel vs. benzín je hodně diskutovaná - reálně je srovnatelná a rozhodující element představuje řidič. Diesel podává velký výkon už okolo 2000 RPM, kdežto benzín potřebuje vyšší otáčky - to si málokdo uvědomuje.


jj 6 litrů na 100 km se dá s 2.0i dosáhnout leda za ideálních podmínek na okresce. Sám jsem (střídavě s manželkou) s předchozí verzí dlouhodobě jezdil za 7,7L http://www.spritmonitor.de/en/detail/370746.html Jinak odlehčená verze Mazdy 6 z vysokopenostní oceli byla až 3. generace po roce 2012.

Jak je na tom se spolehlivostí ten 2,5i nevím. Ale 2,3i u předchozí verze měly malou olejovou náplň tuším jen 3,5L a pokud si uživatel nevšiml úbytku oleje tak mohl motor zadřít. 2,5i je podle wikipedie odvozený od 2,3i takže tam bych byl opatrný. Osobně bych šel radši do toho 2,0i 108 kW.
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Wtorek 27.01.2015 07:22, RE: RE: Mazda 6 (2. generace 2008 - 2012) - motorizace?
Petr S napisał:
Pavlik napisał:
thomson71 napisał:
Takže diesel myslíte s ohledem na možnost zřejmě vyšších nákladů za servis spíše nebrat? Pokud benzín opravu navíc umí i kolem 6l/100 km, tak by zřejmě úspora za naftu nebyla až tak výrazná... ? Popř. má někdo zkušenosti a dynamikou motoru benzín vs diesel u této Mazdy, když chce člověk např. předjíždět? A abych upřesnil odhadovaný nájezd - určitě bude cca 4x týdně 25km tam a 25 km zpět z práce. A dále o víkendech a dovolených výlety i přes 100 km, plus třeba jednou, dvakrát do roka zahraničí (Maďarsko, Rakousko, Švýcarsko apod.)
Cesty jednou / dvakrát do roka je třeba zohledňovat spíše stran pohodlí a nároků na prostor než spotřeby. Na váš nájezd bych volil benzínovou 2,0 nebo 2,5 , ale na reálnou průměrnou spotřebu 6 litrů dojíždění 25km tam a zpět zapomeňte - realita bude 8 až 8,5 u dvoulitru a cca 10 litrů u 2,5. Ono přece jen chvíli trvá, než se auto zahřeje.... Těch 6 -6,5 litru se dá dosáhnout při delší plynulé jízdě rychlostí okolo 100 km/h.Dynamika diesel vs. benzín je hodně diskutovaná - reálně je srovnatelná a rozhodující element představuje řidič. Diesel podává velký výkon už okolo 2000 RPM, kdežto benzín potřebuje vyšší otáčky - to si málokdo uvědomuje.
jj 6 litrů na 100 km se dá s 2.0i dosáhnout leda za ideálních podmínek na okresce. Sám jsem (střídavě s manželkou) s předchozí verzí dlouhodobě jezdil za 7,7L http://www.spritmonitor.de/en/detail/370746.html Jinak odlehčená verze Mazdy 6 z vysokopenostní oceli byla až 3. generace po roce 2012.Jak je na tom se spolehlivostí ten 2,5i nevím. Ale 2,3i u předchozí verze měly malou olejovou náplň tuším jen 3,5L a pokud si uživatel nevšiml úbytku oleje tak mohl motor zadřít. 2,5i je podle wikipedie odvozený od 2,3i takže tam bych byl opatrný. Osobně bych šel radši do toho 2,0i 108 kW.


Není tady nějakej fundovanej "mazďák"? Spolehlivost motoru 2,5i by mě taky zajímala. Někde jsem četl, že oproti 2,0 je tam doporučený benzín 98 okt. Výkonový rozdíl mezi 2,0 a 2,5 je 17 kW, oba mají 6kvalt, i když prej šestka je dost krátká a točí při 130 km/h jen asi o 300 ot. míň než pětka.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Wtorek 27.01.2015 08:19, titulok tri slova
Bol som asi zle pochopeny. Tych okolo 6 litrov bolo myslenych na okreskach na tych 25 km. Na mojom aute davam okresky okolo 6.3 litra,raz som skusal silnu ekorally a dal som 80 km za 4,9 litra(kto neveri,mozem poslat fotku palubneho pocitaca). Je to podla pocitaca,ktori ubera tak 3 deci,ale je to stale dobra spotreba. Tato mazda s 2.0i vazi asi ako starsia kia ceed 1.6. Ma 1370 kg,co si myslim je na tak velke auto vyborny vysledok. Viem ze nova mazda 6je este lahsia,ale uz aj tato bola robena s dorazom na hmotnost. Inak moj priemer je okolo 7,5.
reagować
Cannibal
ilość wystąpień7
data registracji22.02.2013
Wtorek 27.01.2015 08:49, Mám Mazdu 6
Ahoj,
Mám Mazdu 6, 2,0i (108kw), kombi, rok výroby je 01/2008, ale je to ještě ten starší model po faceliftu v roce 2006, je to jeden z posledních vyrobených kusů tohoto modelu.
Auto si koupil můj otec jako dvouleté a já jsem ho od něj koupil loni. On s ním jezdil do práce cca 5km a jezdil cca za 7,5l, já jezdím do práce 17km, ale mám dost popojížděk po městě a jezdím za 7,3l a to rozhodně nejezdím na spotřebu, ale ani né jako prase, prostě normálně plynuje až svižně Když jsem jel s Mazdou na výlet do Čech, tak jsem se dostal na 6,8, ale taky jsem nejel vyloženě na spotřebu, prostě normálně a ty dálniční úseky ji takhle snížily.
Jinak auto tedy budeme mít v březnu v rodině 5 let a spolehlivost je zatím super, já jsem si akorát loni nechal ošetřit, a částečně sám ošetřil, podvozek. Né že by to bylo vyloženě nutné, ale chci, aby mi vydrželo co nejdýl, tak se o něj chci starat. Chlápek, který mi ten podvozek ošetřoval mi sám řekl, že byl překvapený, jak dobře je to z výroby ošetřeno, že slyšel, že Mazdy hodně reznou, tak jsem mu vysvětlil, že to byly ty první roky výroby a že jinak je to v pohodě.
Myslím, že spotřeba je v pohodě, protože nám odpadají vpodstatě všechny starosti, vzhledem k tomu, jakou má tento motor pověst ve spolehlivosti, opravdu byl někdy oceněn jako nejspolehlivější motor (no vlastně to byla ta 1,8i, ale to je jedno, jsou to stejné motory )
Jo a nechci kecat, ale myslím, že ta 2,3i ze stejné generace měla opravdu hodně malou olejovou vanu a že se ten olej musel hodně hlídat, jinak hrozilo zadření. U novější 2,5i myslím tento problém odstranili, ale to se dá snadno ověřit.
No a co se týče jízdy, tak doporučuji se svézt, jede opravdu moc hezky, umí i pěkně zatlačit do sedačky, ale chce to prostě vyšší otáčky. Mě osobně pro běžné ježdění stačí zátah, jaký to má do těch 2-3,5 tis. Je krásně plynulý a kultivovaný, což mi vyhovuje. No a když ten motor vytočíte, tak má krásný zvuk a jede ještě líp.
Takže za mě bych doporučil to, co mám já, jelikož si prostě myslím, že nemá cenu řešit stokoruny měsíčně na benzínu, protože na té spolehlivosti se Vám to časem vrátí
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Wtorek 27.01.2015 09:39, RE: Mám Mazdu 6
Cannibal napisał:
Ahoj,Mám Mazdu 6, 2,0i (108kw), kombi, rok výroby je 01/2008, ale je to ještě ten starší model po faceliftu v roce 2006, je to jeden z posledních vyrobených kusů tohoto modelu.Auto si koupil můj otec jako dvouleté a já jsem ho od něj koupil loni. On s ním jezdil do práce cca 5km a jezdil cca za 7,5l, já jezdím do práce 17km, ale mám dost popojížděk po městě a jezdím za 7,3l a to rozhodně nejezdím na spotřebu, ale ani né jako prase, prostě normálně plynuje až svižně Když jsem jel s Mazdou na výlet do Čech, tak jsem se dostal na 6,8, ale taky jsem nejel vyloženě na spotřebu, prostě normálně a ty dálniční úseky ji takhle snížily.Jinak auto tedy budeme mít v březnu v rodině 5 let a spolehlivost je zatím super, já jsem si akorát loni nechal ošetřit, a částečně sám ošetřil, podvozek. Né že by to bylo vyloženě nutné, ale chci, aby mi vydrželo co nejdýl, tak se o něj chci starat. Chlápek, který mi ten podvozek ošetřoval mi sám řekl, že byl překvapený, jak dobře je to z výroby ošetřeno, že slyšel, že Mazdy hodně reznou, tak jsem mu vysvětlil, že to byly ty první roky výroby a že jinak je to v pohodě.Myslím, že spotřeba je v pohodě, protože nám odpadají vpodstatě všechny starosti, vzhledem k tomu, jakou má tento motor pověst ve spolehlivosti, opravdu byl někdy oceněn jako nejspolehlivější motor (no vlastně to byla ta 1,8i, ale to je jedno, jsou to stejné motory )Jo a nechci kecat, ale myslím, že ta 2,3i ze stejné generace měla opravdu hodně malou olejovou vanu a že se ten olej musel hodně hlídat, jinak hrozilo zadření. U novější 2,5i myslím tento problém odstranili, ale to se dá snadno ověřit.No a co se týče jízdy, tak doporučuji se svézt, jede opravdu moc hezky, umí i pěkně zatlačit do sedačky, ale chce to prostě vyšší otáčky. Mě osobně pro běžné ježdění stačí zátah, jaký to má do těch 2-3,5 tis. Je krásně plynulý a kultivovaný, což mi vyhovuje. No a když ten motor vytočíte, tak má krásný zvuk a jede ještě líp.Takže za mě bych doporučil to, co mám já, jelikož si prostě myslím, že nemá cenu řešit stokoruny měsíčně na benzínu, protože na té spolehlivosti se Vám to časem vrátí


Pokud se nepletu, máš tam teda už 6kvalt, že? Můžeš pro zajímavost napsat, kolik cca motor točí na 6ku při 100 a 130 km/h? Díky
reagować
sedvo
ilość wystąpień5
data registracji13.10.2011
Wtorek 27.01.2015 18:53, Nafty bych se nebál
Všichni zde doporučují benzín, ale kde ten benzín chcete koupit? Benzínová auta na trhu nejsou a nebo je jich velice málo - viz. nabídka zde na tipcars.com.

Nafty bych se nebál, osobně mám Mazdu 6 (2008) se starším 2,0 MZR-CD, mám ji od nova a najeto aktuálně 210000 km a bez problémů. Auto denně jede cca 60 km (30km do práce a zpět) a zatím jsem nic neřešil a dlouhodobou spotřebu (kterou si pečlivě vedu) mám 5,5 l/100 km podle tankování. Mimochodem palubní počítač kecá o cca 0,1litru.

Novější nafta (2,2) má rozvod řetězem, stejnou spotřebu jak 2,0, ale má lepší dynamiku, je tišší a rychleji se u něj regeneruje DPF.

A samozřejmě nabídka naftových motorů je o dost větší.

reagować
Cannibal
ilość wystąpień7
data registracji22.02.2013
Wtorek 27.01.2015 19:40, Otáčky
Ano, samozřejmě je tam 6 rychlostí. Vím, že točí více než třeba diesly při těchto rychlostech a taky vím, že dost lidí o tom často mluví, jako o nevýhodě, ale podle mě je to blbost.
Ono je to poskládané tak, že s tou šestkou se v rámci úsporné jízdy dá jet klidně 80km/h (necelých 2000 ot.), když je cesta lehce z kopce tak jedu i 70km/h (cca 1800 ot.) a motoru to vůbec nevadí. Takže vzhledem k tomu, že se dá jet tahke, tak mi vůbec nepříjde hodně, když ve 100km/h točí myslím kolem 2500-2700 ot. a ve 130km/h skoro 3500 ot. Teď to tak nějak odhaduju, nepamatuju si to přesně, ale je to tak nějak, zítra to zkusím a když tak napíšu Prostě ten motor sice točí více, ale díky tomu dokáže ještě slušně zrychlovat, to zaprvé a zadruhé ten motor je i při těchto otáčkách velice málo slyšet, není to nějaká uřvaná 1,4-ka. Je to prostě v pohodě. Vyšší hlučnost je až tak nějak nad 4000 ot., ale to mi taky nevadí, protože je to spíše příjemný hluk, alespoň pro mě A další věc je ta, že v té rychlosti od 100-130km/h je i dost slyšet zvuk proudícího vzduchu, takže motor vůbec neruší, zvlášť když je třeba puštěné rádio alespoň trochu. Jinak mezi 80km/h a 100km/h na tu 6-ku motor zase vpodstatě není slyšet a to opravdu nepřeháním, je to naprostá paráda, jak je kultivovaný
No to by snad stačilo, zítra když tak upřesním ty otáčky, pokud na to nezapomenu
Sorry, tohle byla reakce na dotaz od "A4", ale hodilo se to jako nový příspěvek a teď mi to už nejde smazat, tak to je takhle no..
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Wtorek 27.01.2015 20:57, RE: titulok tri slova
Citroenak napisał:
Bol som asi zle pochopeny. Tych okolo 6 litrov bolo myslenych na okreskach na tych 25 km. Na mojom aute davam okresky okolo 6.3 litra,raz som skusal silnu ekorally a dal som 80 km za 4,9 litra(kto neveri,mozem poslat fotku palubneho pocitaca). Je to podla pocitaca,ktori ubera tak 3 deci,ale je to stale dobra spotreba. Tato mazda s 2.0i vazi asi ako starsia kia ceed 1.6. Ma 1370 kg,co si myslim je na tak velke auto vyborny vysledok. Viem ze nova mazda 6je este lahsia,ale uz aj tato bola robena s dorazom na hmotnost. Inak moj priemer je okolo 7,5.


Mám pořád v Dropboxu letáky z té doby a 2. generace 2.0i hatchback váží 1435 kg. 3. generace 2.0i sedan dokonce jen 1300 kg. Kombi o 20 kg víc. To je neskutečná váha na střední třídu...
reagować
Cannibal
ilość wystąpień7
data registracji22.02.2013
Środa 28.01.2015 19:53, RE: Otáčky
Cannibal napisał:
Ano, samozřejmě je tam 6 rychlostí. Vím, že točí více než třeba diesly při těchto rychlostech a taky vím, že dost lidí o tom často mluví, jako o nevýhodě, ale podle mě je to blbost. Ono je to poskládané tak, že s tou šestkou se v rámci úsporné jízdy dá jet klidně 80km/h (necelých 2000 ot.), když je cesta lehce z kopce tak jedu i 70km/h (cca 1800 ot.) a motoru to vůbec nevadí. Takže vzhledem k tomu, že se dá jet tahke, tak mi vůbec nepříjde hodně, když ve 100km/h točí myslím kolem 2500-2700 ot. a ve 130km/h skoro 3500 ot. Teď to tak nějak odhaduju, nepamatuju si to přesně, ale je to tak nějak, zítra to zkusím a když tak napíšu Prostě ten motor sice točí více, ale díky tomu dokáže ještě slušně zrychlovat, to zaprvé a zadruhé ten motor je i při těchto otáčkách velice málo slyšet, není to nějaká uřvaná 1,4-ka. Je to prostě v pohodě. Vyšší hlučnost je až tak nějak nad 4000 ot., ale to mi taky nevadí, protože je to spíše příjemný hluk, alespoň pro mě A další věc je ta, že v té rychlosti od 100-130km/h je i dost slyšet zvuk proudícího vzduchu, takže motor vůbec neruší, zvlášť když je třeba puštěné rádio alespoň trochu. Jinak mezi 80km/h a 100km/h na tu 6-ku motor zase vpodstatě není slyšet a to opravdu nepřeháním, je to naprostá paráda, jak je kultivovaný No to by snad stačilo, zítra když tak upřesním ty otáčky, pokud na to nezapomenu Sorry, tohle byla reakce na dotaz od "A4", ale hodilo se to jako nový příspěvek a teď mi to už nejde smazat, tak to je takhle no..



Takže jak jsem slíbil, tak při 100km/h to na šestku točí 2500 ot. a při 130km/h točí cca 3250-3300 ot.
Takže tak
reagować
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Cztwartek 29.01.2015 06:35, RE: Otáčky
Cannibal napisał:
Cannibal napisał:
Ano, samozřejmě je tam 6 rychlostí. Vím, že točí více než třeba diesly při těchto rychlostech a taky vím, že dost lidí o tom často mluví, jako o nevýhodě, ale podle mě je to blbost. Ono je to poskládané tak, že s tou šestkou se v rámci úsporné jízdy dá jet klidně 80km/h (necelých 2000 ot.), když je cesta lehce z kopce tak jedu i 70km/h (cca 1800 ot.) a motoru to vůbec nevadí. Takže vzhledem k tomu, že se dá jet tahke, tak mi vůbec nepříjde hodně, když ve 100km/h točí myslím kolem 2500-2700 ot. a ve 130km/h skoro 3500 ot. Teď to tak nějak odhaduju, nepamatuju si to přesně, ale je to tak nějak, zítra to zkusím a když tak napíšu Prostě ten motor sice točí více, ale díky tomu dokáže ještě slušně zrychlovat, to zaprvé a zadruhé ten motor je i při těchto otáčkách velice málo slyšet, není to nějaká uřvaná 1,4-ka. Je to prostě v pohodě. Vyšší hlučnost je až tak nějak nad 4000 ot., ale to mi taky nevadí, protože je to spíše příjemný hluk, alespoň pro mě A další věc je ta, že v té rychlosti od 100-130km/h je i dost slyšet zvuk proudícího vzduchu, takže motor vůbec neruší, zvlášť když je třeba puštěné rádio alespoň trochu. Jinak mezi 80km/h a 100km/h na tu 6-ku motor zase vpodstatě není slyšet a to opravdu nepřeháním, je to naprostá paráda, jak je kultivovaný No to by snad stačilo, zítra když tak upřesním ty otáčky, pokud na to nezapomenu Sorry, tohle byla reakce na dotaz od "A4", ale hodilo se to jako nový příspěvek a teď mi to už nejde smazat, tak to je takhle no..
Takže jak jsem slíbil, tak při 100km/h to na šestku točí 2500 ot. a při 130km/h točí cca 3250-3300 ot.Takže tak


Bezva, díky za info
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.