0
powrót
 

diskuze k tématu: Koupě Mazda 6 2,3DISI 4x4 MPS

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 18.07.2014 22:08, Koupě Mazda 6 2,3DISI 4x4 MPS
Dobrý den zajímá mě vozidlo Mazda 6 2,3DISI 4x4 MPS , jako ojeté v rámci spolehlivosti jednotky motoru , převodovky , pohonu kol 4x4 , el. instalace atd. , jestli je možmé ho bez větších obav pořídit. Spotřebu řešit nechci počítám z větší. Na druhou stranu si myslím , že 4x4 sportovní auto je daleko lepší volba a zábava s ním než většina konkurence s předním náhonem. Popřípadě si nechám doporučit jiné. Děkuji
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Sobota 19.07.2014 00:17, RE: Koupě Mazda 6 2,3DISI 4x4 MPS
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den zajímá mě vozidlo Mazda 6 2,3DISI 4x4 MPS , jako ojeté v rámci spolehlivosti jednotky motoru , převodovky , pohonu kol 4x4 , el. instalace atd. , jestli je možmé ho bez větších obav pořídit. Spotřebu řešit nechci počítám z větší. Na druhou stranu si myslím , že 4x4 sportovní auto je daleko lepší volba a zábava s ním než většina konkurence s předním náhonem. Popřípadě si nechám doporučit jiné. Děkuji


No, furiantů, co chtí dobrovolně živit DISI, moc neznám. Wankel supr, jede to krásně, ale zbytečný peníze bych strkal do něčeho smysluplnějšího, než dělat šejkům mecenáše . A pak že lidi nemaj prachy . Na tohle dojela moje touha pořídit si CX-7. Diesel průser, DISI darmožrout
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Środa 23.07.2014 23:25, RE:
Dobrý den. Mazda 6 je velmi spolehlivé auto, které trápí jen málo problémů. Mezi ně ale poměrně dlouho patřila například koroze lemů zadních blatníků. U motoru 2,3 DISI je nutné pravidelně kontrolovat hladinu motorového oleje, zejména při svižné jízdě. Vozy zkraje produkce měly olejovou náplň pouze 3.5 litru a řada majitelů skončila se zadřeným motorem.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Cztwartek 24.07.2014 01:01, RE: Koupě Mazda 6 2,3DISI 4x4 MPS
Pepe napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den zajímá mě vozidlo Mazda 6 2,3DISI 4x4 MPS , jako ojeté v rámci spolehlivosti jednotky motoru , převodovky , pohonu kol 4x4 , el. instalace atd. , jestli je možmé ho bez větších obav pořídit. Spotřebu řešit nechci počítám z větší. Na druhou stranu si myslím , že 4x4 sportovní auto je daleko lepší volba a zábava s ním než většina konkurence s předním náhonem. Popřípadě si nechám doporučit jiné. Děkuji
No, furiantů, co chtí dobrovolně živit DISI, moc neznám. Wankel supr, jede to krásně, ale zbytečný peníze bych strkal do něčeho smysluplnějšího, než dělat šejkům mecenáše . A pak že lidi nemaj prachy . Na tohle dojela moje touha pořídit si CX-7. Diesel průser, DISI darmožrout


Třeba má tazatel dalších 5 aut. Včetně diesla v kombiku na úsporné jízdy...
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Cztwartek 24.07.2014 13:31, RE: Koupě Mazda 6 2,3DISI 4x4 MPS
Petr S napisał:
Pepe napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den zajímá mě vozidlo Mazda 6 2,3DISI 4x4 MPS , jako ojeté v rámci spolehlivosti jednotky motoru , převodovky , pohonu kol 4x4 , el. instalace atd. , jestli je možmé ho bez větších obav pořídit. Spotřebu řešit nechci počítám z větší. Na druhou stranu si myslím , že 4x4 sportovní auto je daleko lepší volba a zábava s ním než většina konkurence s předním náhonem. Popřípadě si nechám doporučit jiné. Děkuji
No, furiantů, co chtí dobrovolně živit DISI, moc neznám. Wankel supr, jede to krásně, ale zbytečný peníze bych strkal do něčeho smysluplnějšího, než dělat šejkům mecenáše . A pak že lidi nemaj prachy . Na tohle dojela moje touha pořídit si CX-7. Diesel průser, DISI darmožrout
Třeba má tazatel dalších 5 aut. Včetně diesla v kombiku na úsporné jízdy...


Tak to potom jo. Musí se ale statečně poprat se ztrátou ceny U všech 6.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.