0
powrót
 

diskuze k tématu: koupě auta - atmosferický motor do 500 tis. Kč

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, japonská vozidla
mira.rehak
ilość wystąpień6
data registracji01.07.2014
Poniedziałek 29.01.2018 14:08, koupě auta - atmosferický motor do 500 tis. Kč
Zdravím všechny,
potřeboval bych poradit. Chci pořídit auto pro ženu a 2 děti. Týdenní nájezd je cca 400 km, z toho cca 350 km po dálnici. Chtěl bych atmosferický benzín s výkonem alespoň 100 Kw a rok výroby od 2013. Naftu a turbomotory nechci, zároveň nechci SUV ani MPV. Díval jsem se mazdu 6 a 3 (ty nevypadají zle). Zkusil jsem Ford Mondeo 2.0, tam mi chybí 6tý stupeň (většinou najezdíme po dálnici). Honda Accord je nesehnatelný, Subaru je většinou s CVT. Pak ještě Toyota Avensis, 1.8 je s manuálem, máte někdo zkušenost s 2 litrem a automatem? Napadají Vás ještě jiné možnosti?
Díky.
Míra
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Poniedziałek 29.01.2018 18:28, RE: koupě auta - atmosferický motor do 500 tis. Kč
mira.rehak napisał:
Zdravím všechny,potřeboval bych poradit. Chci pořídit auto pro ženu a 2 děti. Týdenní nájezd je cca 400 km, z toho cca 350 km po dálnici. Chtěl bych atmosferický benzín s výkonem alespoň 100 Kw a rok výroby od 2013. Naftu a turbomotory nechci, zároveň nechci SUV ani MPV. Díval jsem se mazdu 6 a 3 (ty nevypadají zle). Zkusil jsem Ford Mondeo 2.0, tam mi chybí 6tý stupeň (většinou najezdíme po dálnici). Honda Accord je nesehnatelný, Subaru je většinou s CVT. Pak ještě Toyota Avensis, 1.8 je s manuálem, máte někdo zkušenost s 2 litrem a automatem? Napadají Vás ještě jiné možnosti?Díky.Míra


NA podobné účely jsem koupil před 2 lety Outbacka s 2,5i a 6°MT. Sice nebývají, ale sehant se dají, ale je to jako hledat jehlu v kupce sena. Na pohodové cestování je to v pořádku a dokonce i spotřeba je slušná v kontextu benzínových motorů. Jako příklad spotřeby uvedu dovolnou v minulém týdnu - nájezd 1997km, z čehož asi 200km bylo doslova courání od hotelu na sjezdovky s délkou trasy od 10 do 25km, nějaké večeře asi taky tak daleko. Přesun většinou po dálnici s průměrnou rychlostí 97km/h za 871km se spotřebou 8,01/100 - na střeše byla velká rakev se 4 páry lyží, uvnitř cca 70kg bagáže. O tom, jestli je to přijatelná spotřeba či nikoliv si musí každý rozhodnout sám. Mně to vyhovuje.

Ohledně CVT - u Subaru bych se jí vůbec nebál, reklamace nejsou, na celém webu se lze dočíst o jednom případu z ČR, podmínkoui je doložená a ověřená servisní historie, zejména pak výměny olejů v CVT. Jsou Subaru s CVT, co mají přes 250tkm a jezdí a jezdí bez problémů. Accorda s 2,4 lze sehnat jen s AT a opravdu nejous, sám jsem sháněl a nakonec to vzdal (A nelituji), jen pro cestování je to na zadním sedadle absolutně tristní - minimum místa a navíc nejde zasunout nohy pod sedačku vpředu.

Mazda 6 kombi ano, jen to chce vybrat opravdu nebořený kus, jinak rychle nastoupí koroze ( i tak je třeba být s Mazdou ve střehu, protože Mazdy rzi opravdu chutnají )Mondeo 2,0i - škoda té 6, ale i s 5MT bych to nehrotil, na cestovní 130km/h zcela OK.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 30.01.2018 06:40, re
Osobně bych bral Avensis 1.8. S Toyotami mám ty nejlepší zkušenosti co se spolehlivosti týče. S dvoulitrem sice také nejsou problémy, ale je to přímovstřik, proto by volba byla 1.8
reagować
eftik
ilość wystąpień21
data registracji26.02.2009
Wtorek 30.01.2018 08:33, re
Mám zkušenosti s Mazdou 6 GH, ta koroze není určitě takový problém, jak se tu víří. O strukturální korozi, jakou známe z Mazdy 6 1. generace nemůže být vůbec řeč. Problém je spíše kvalita laku a asi i jeho tloušťka..Přiznávám, že předek mám tak odrbaný, že aní WV group s 2 násobkem na tacháči nemá tak dojebanou kapotu a nárazník. Do budoucna asi přestříkám. Na druhou stranu jsem hodně mile překvapen cenou úkonů a cenou ND v Mazdě. (faktury: spojka origo 12000, neorigo 9500, geometrie komplet 650, když už jsem něco řešil, vždy vstřícný přístup a cena opravdu na úrovni, plechařina se dá najít za dobré prachy v originále na vrakáčích a bazarech). Tvůj hledaný ročník 2013 a více bude už přímovstřik DISI a to může být někdy v daleké budoucnosti problém. Určitě by pomohl 100oktan benzín, případně aditivum. 6° převodovka, já už bych nic jiného nechtěl (viz. zmíňka Mondeo). Neznám úsek dálnice, po kterém bys jezdil, pokud by to nebyla hoňka a držel rychlost dálníce a okresky mezi 80-125km/h, spotřeba mimo město do 7 litrů. Jízda po městě kolem komína spotřebu v kombi cyklu zvedne na 8-8,5.
A teď druhý typ: bratranec po super zkušenostech, s najetými 300tis. a pouhou výměnou lambdy a předních tlumičů, jinak vše původní stav, včetně autm. převodovky, přešel z Lexus IS 250 na IS 300H, cena 550 000Kč. Najeto 70000km. Bral to, pže jezdí jen dálkové trasy, ne couračky ve městě a je spokojen i se spotřenou, kterou měl u IS 250 7-8,2 litrů. Pozor...točení se jen po městě znamenaly 12-13 litrů. U IS300h je spotřeba zatím do 7 litrů. Šťastný výběr.
reagować
Kornaz
ilość wystąpień65
data registracji15.04.2017
Wtorek 30.01.2018 19:26, Mazda
To ze mazda nehnije su kecy. Staciju dat na zdvihak a je po parade.
Pozeraj toyoty 1.8 alebo hondu tourer 1.8 vtec
Accordy su fajn, ale benziny ako safranu a predrazene, maly kufor a malo miesta na zadnych sedackach.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.