0
powrót
 

diskuze k tématu: Kombi do cca 350t-400t bez DPH

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
LukasK
ilość wystąpień5
data registracji01.10.2016
Piątek 05.01.2018 06:55, Kombi do cca 350t-400t bez DPH
Dobrý den,
prosím o radu jaký vůz vybrat na denní cesty 80km (dálnice cca 40km, okresky 30km a zbytek město), minimálně jednou do měsíce 200km okresky trasa Ostrava-Jeseník a semtam nějaké popojíždění ve městě. Celkový nájezd za rok minimálně 20tkm, spíše těch 25tkm. První věc, pro kterou se nemohu stále rozhodnou, jeslti jít ještě v této době do nafty nebo dát šanci benzínu. Co se týká typu auta, tak určitě by to měl být kombík. Cenově tak cca 350t-400t bez DPH. Úplně nové auto mi přijde zbytečné, spíše bych se klonil nějakým max 2roky ojetým popřípadě nějaké skladovky či předváděčky. Hodně mě chytlila Mazda 6, které je však cenově výšě a už je to docela dlouhé auto, takže parkování v Ostravě, kde je docela problém najít místo, by bylo asi daleko horší. V Německu by se však dala sehnat verze po FL tak za 500t.. Říkám si jestli připlatit a jít do ní nebo je pro mne lepší varianta vybrat něco z nižší střední třídy. Předem děkuji za názory, které mi snad pomohou se rozhodnout.
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Piątek 05.01.2018 08:25, Re:
Já myslím, že tady je přesně ta hranice benzín/nafta v těch místech, kdy by se tazatel měl rozhodnout sám podle vlastních pocitů. Druhým vodítkem by mělo být to, jak dlouho si chce auto nechat. Pokud není auto velikosti Mazda 6 vyloženě podmínkou, tak těch 25000km se dá v pohodě zvládnout v nižší střední třídě - osobně bych doporučil mrknout na Tipo kombi a Mégane Grandtour - tam by mohla vyhovovat nafta 1,5dCi 110k. Dálnice zvládá, na okreskách bude mít skvělou spotřebu a ve městě se s ní taky jezdí příjemně... U tipa bych se spíš klonil k benzínové 1,4T. To je ale spíš můj subjektivní příklon k benzínu... Navíc by to byla nová auta...
reagować
capslock
ilość wystąpień354
data registracji28.07.2007
Piątek 05.01.2018 20:35, mazda
Pokud ses zakoukal do šestky, může se ti líbit i Mazda 3, do města bude asi vhodnější. Obojí lepší s benzínem (nafta je zde trochu riziková).

1.5 dci v Meganovi je výborný motor, nicméně osobně bych v nižší střední vybíral spíše něco s multilinkem (třeba naftovou Kiu Ceed).

V Tipu s obstarožním T-jetem vidím smysl jedině pro šetřivé na lpg, jinak fakt ne.
reagować
coocot
ilość wystąpień12
data registracji20.05.2017
Sobota 06.01.2018 14:19, Nové
Ahoj,za ty peníze se dá koupit nové.My máme Seat Leon ST,1,2TSI,spotřeba na zimních pneu cca 5,5l/100km,poslední evoluce motoru podle všeho spolehlivá.Uvažovali jsme i o Octavii,ale 1,0 TSI,tříválec?To fakt ne.Byla to skladovka a vyšla na 400 000,- s daní.Digi klima,bar.displej rádia,komplet el.,mlhovky,metalíza,lok.opětka atd.Nic,co nebudeme potčebovat,ale vše,co jsme chtěli.81kW a 6tikvalt,jede fajn.
reagować
coocot
ilość wystąpień12
data registracji20.05.2017
Sobota 06.01.2018 15:16, Nové
Ještě maličkost-nevím jak teď,ale Mazda ještě nedávno REZLA nejen doslova před očima,bohužel i uvnitř,hlavně nosné části,nevím jestli už se probrali a zinkují.Je to ostuda jinak hezkých a spolehlivých aut.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Sobota 06.01.2018 18:21, re
Zrovna minulý týden jsem se bavil se zkušeným automechanikem o motorech 1.2 tsi a prý mu jezdí lidi s přeskočenými rozvody i u těch novějších takzvaně vychytaných verzí.

Mazdy nehnijí již dobrých deset let, od 6 druhé generace.
reagować
coocot
ilość wystąpień12
data registracji20.05.2017
Sobota 06.01.2018 19:00, Nové
U poslední generace je řemen-EA 211 CYVB,jen O3,Leon a Golf.První kontrola po 250000km,je vyztužený skelnými vlákny a zapouzdřený.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Sobota 06.01.2018 20:41, RE: Nové
coocot napisał:
U poslední generace je řemen-EA 211 CYVB,jen O3,Leon a Golf.První kontrola po 250000km,je vyztužený skelnými vlákny a zapouzdřený.


tak to se omlouvám, měl jsem na mysli ten zesílený řetěz někdy od roku 2013 tuším
reagować
Martin72
ilość wystąpień82
data registracji30.09.2016
Sobota 06.01.2018 22:00, RE: Nové
coocot napisał:
U poslední generace je řemen-EA 211 CYVB,jen O3,Leon a Golf.První kontrola po 250000km,je vyztužený skelnými vlákny a zapouzdřený.


Všechny běžně používané řemeny mají jako základ kordu skelné vlákno navinuté do šroubovice, specialitkou jsou potom řemeny co mají kevlarový kord. I u řetězového rozvodu tvrdili, že je doživotní. ;)

reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Niedziela 07.01.2018 08:04, RE: re
Humusus napisał:
Zrovna minulý týden jsem se bavil se zkušeným automechanikem o motorech 1.2 tsi a prý mu jezdí lidi s přeskočenými rozvody i u těch novějších takzvaně vychytaných verzí.Mazdy nehnijí již dobrých deset let, od 6 druhé generace.


Hahahaha a co tam máš dál???
reagować
Kornaz
ilość wystąpień65
data registracji15.04.2017
Niedziela 07.01.2018 10:32, RE: re
cytat:
reakce na: Humusus, 06.01.2018 18:21 (Zrovna minulý týden jsem se ba ...)


Mazda hnije este nevysla z predajne /smazano admin/
Staci pozriet stavv podvozku 5-8 rocnych.
reagować
coocot
ilość wystąpień12
data registracji20.05.2017
Poniedziałek 08.01.2018 00:41, Nové
Ještě aby mě nikdo neobvinil,že propaguji koncern VW,moje předchozí a stále druhé auto je Hyundai Elantra XD 1,6 2005.Když jsme vybírali nový vůz,padlo několik podmínek-kombi,velký kufr,nízká spotřeba,nejlepší antikorozní ochrana a "pověst".Měl jsem jasno ,že nebudu jezdit v autě s pí..u ve znaku,volil jsem O3,H i30,Kia Ceed,Toyota Auris,Fiat Tipo a Seat Leon.Kvůli generační výměně vypadl i30-1,0TGdi je 3válec,1,4TGdi je drahé.O3-3válec,Fiat nedůvěra,Auris,Leon a Ceed poslední volba.Nakonec rozhodla blbost a cena náhradních dílů.Na můj Hyundai stojí střední a zadní díl výfuku 18000.-Kč,druhovýroba neexistuje.Takže Korea ne-na Ceed Crdi stojí DFP cca 80000,-Kč -jen pro zajímavost.Ve finále rozhodla maličkost,hlídání tlaku v pneu-koncern nepřímo přes ABS,Kia i H i T přímo přes ventilky s baterkou.8x pneu a tedy 8x ventilek se snímačem-8000,-Kč-vyhrál Seat.i když nemá multilink-popravdě běžný uživatel to nepozná-experti asi ano .Zatím je na na recenzi brzo,ale kamarád má stejný motot v O3-zatím 70000km,spotřeba 6,5l-služebák,hodně dálnice lehce nad limitem .Přeju šťastnou ruku při výběru auta.
reagować
LukasK
ilość wystąpień5
data registracji01.10.2016
Poniedziałek 08.01.2018 08:48, Leon
Minulý týden jsem byl na předváděcí jízdě s Leonem ST 1.4TSI 92kw a byl jsem poměrně příjemně překvapený místem. Mám totiž ještě starého Leona a oproti němu mi to příjde už docela velký pokror. Nicméně jelikož jsem benzín řídil snad po 6 letech, tak mi to přišlo hlavně v nízkých otáčkách takové tupé. Ale je mi jasné, že je to tím, že jsem zvyklý na naftu. Avšak když čtu všemožné diskuze, tak hodně lidí na TSIčka nadává, takže mě to docela odrazuje, ale jízda s tím byla docela příjemná.
reagować
coocot
ilość wystąpień12
data registracji20.05.2017
Poniedziałek 08.01.2018 15:11, Nové
Taky jsme na předváděcí jízdě jeli s 1,4TSI,na17ti palcových pneu v max.výbavě,ale shodli jsme se s manželkou,že 1,2TSI stačí-nižší spotřeba a podle několika testů na válcové zkušebně dává tento motor skoro 100kW a 200Nm.Náš Leon teď v zimě jezdí na pneu 195/65 R15,nevypadá to vůbec špatně-O3 na 15tkách vypadá fakt blbě-a skvěle žehlí díry na silnicích.Tak to je už asi vše,přeju šťastnou ruku a chladnou hlavu
reagować
RadoS
ilość wystąpień8
data registracji05.06.2017
Wtorek 09.01.2018 09:37, dalsi tip Mondeo
Dobrý den,
možná by za to stalo zajit na zkusebni jizdu noveho mondea Rocni nebo predvadeci vozy jsou ve vasem cenovem intervalu. . Jak 1.5 ecoboost 118kw tak 2.0 tdci 110 jedou dobre Cetl jsem dost recenzi jako konkurenta superbu a v 80% jsem nesouhlasil.. po absolvovani zkusebni jizdy. Urcite se vyplati mu dat sanci. Štastnou ruku pri vyberu.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Środa 17.01.2018 14:59, RE: Kombi do cca 350t-400t bez DPH
LukasK napisał:
Dobrý den,prosím o radu jaký vůz vybrat na denní cesty 80km (dálnice cca 40km, okresky 30km a zbytek město), minimálně jednou do měsíce 200km okresky trasa Ostrava-Jeseník a semtam nějaké popojíždění ve městě. Celkový nájezd za rok minimálně 20tkm, spíše těch 25tkm. První věc, pro kterou se nemohu stále rozhodnou, jeslti jít ještě v této době do nafty nebo dát šanci benzínu. Co se týká typu auta, tak určitě by to měl být kombík. Cenově tak cca 350t-400t bez DPH. Úplně nové auto mi přijde zbytečné, spíše bych se klonil nějakým max 2roky ojetým popřípadě nějaké skladovky či předváděčky. Hodně mě chytlila Mazda 6, které je však cenově výšě a už je to docela dlouhé auto, takže parkování v Ostravě, kde je docela problém najít místo, by bylo asi daleko horší. V Německu by se však dala sehnat verze po FL tak za 500t.. Říkám si jestli připlatit a jít do ní nebo je pro mne lepší varianta vybrat něco z nižší střední třídy. Předem děkuji za názory, které mi snad pomohou se rozhodnout.


Ahoj, ve tvé cenové relaci bych koupil nový Ford Focus kombi 1.0 Ecoboost, skladovku nebo předváděcí vůz. Ecoboosty 1.0 jsou spolehlivé, to dokazuje i služení vůz redakce Světa Motorů, který má přes 170tis.km najeto bez jediné závady.
A proč Ecoboost? Protože zvládá s obstojnou spotřebou, dynamikou i odhlučněním dálniční tempo.

Jinak měl jsem asi týden Kiu Ceed 1.4 ben a pokud jsem jezdil sám, vůz mi úplně stačil i na dálnici. Na okreskách jsem jezdil do 5,5l, což je paráda. Do tvého ropočtu by se vešel Ceed v kombíku i s 1.6 GDI, což stačí na veškeré potřeby. 7 letá záruka je také fajn. Podívej se na skladovky na stránky Kia, je tam docela slučný výběr. Trochu je hůře odhlučněný od kol, řízení je umělé, ale jinak příjemný vůz.

Pak je tu Opel Astra kombi 1.4Turbo skladovka. Bohužel jsem neřídil, jen v něm seděl, připadal mi docela komfortní a vpředu prostornější než Focus. Chtělo by se to v tom projet
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.