0
powrót
 

diskuze k tématu: Mazda5 1.8i - za kolik jezdí?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.01.2008 11:49,
Tohle auto je opravdu povedené, mohu jen doporučit. Nic na mě nepůsobilo nějak nagativně. Spokojenost.
Mazda prostě auta umí, obzvlášť v posledních letech to dokazuje s každým novým modelem.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.01.2008 12:27, RE: Mazda 5 diesel
anonym napisał:
Tohle auto je opravdu povedené, mohu jen doporučit. Nic na mě nepůsobilo nějak nagativně. Spokojenost.
Mazda prostě auta umí, obzvlášť v posledních letech to dokazuje s každým novým modelem.
Taky bych uvažoval a dieselu, 103 kW, se spotřebou pod 7 litrů. Špičkové a krásné auto. Kam se na to hrabe evropská konkurence. A navíc se Japonci nekradou a patří tradičně k nejméně poruchovým autům.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.01.2008 11:17, RE: Mazda 5 diesel
anonym napisał:
Taky bych uvažoval a dieselu, 103 kW, se spotřebou pod 7 litrů. Špičkové a krásné auto. Kam se na to hrabe evropská konkurence. A navíc se Japonci nekradou a patří tradičně k nejméně poruchovým autům.
Mazda 5 má podvozek z Forda C Max, takže "kam se hrabe evropská konkurence" úplně nesedí.. Jinak souhlasím, že je to zajímavé auto
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.01.2008 13:12,
ano chci to auto dikuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.01.2008 16:32, RE: Mazda 5 diesel
anonym napisał:
Mazda 5 má podvozek z Forda C Max, takže "kam se hrabe evropská konkurence" úplně nesedí.. Jinak souhlasím, že je to zajímavé auto
Pokud vím, tak Mazda používá svůj vlastní podvozek!
Mazda totiž používá svou vlastní techniku ačkoli patří Fordu, takže senemylte. Např. u nové Šestky absolutně odmítla spolupráci s Fordem a postavila ji na svém vlastním podvozku, a vytvořila podvozek lepších kvalit nežli u tolik vychvalovaného Mondea, to samé nová Dvojka atd. Pětka má lepší podvozek než C-Max. Celkově je to kvalitní vůz s mnoha vychytávkami, jenž jí ubírají na váze a tudíž i na spotřebě. Tomuhle autu je opravdu máloco vytknout.

Ford navíc hodlá do budoucna používat podvozky Mazdy, nejspíš kvůli jejich kvalitě. Uvažuje se o tom u Fiesty (podvozek z M2).
Děkuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.01.2008 16:36, RE: Mazda 5 diesel
anonym napisał:
Pokud vím, tak Mazda používá svůj vlastní podvozek!
Mazda totiž používá svou vlastní techniku ačkoli patří Fordu, takže senemylte. Např. u nové Šestky absolutně odmítla spolupráci s Fordem a postavila ji na svém vlastním podvozku, a vytvořila podvozek lepších kvalit nežli u tolik vychvalovaného Mondea, to samé nová Dvojka atd. Pětka má lepší podvozek než C-Max. Celkově je to kvalitní vůz s mnoha vychytávkami, jenž jí ubírají na váze a tudíž i na spotřebě. Tomuhle autu je opravdu máloco vytknout....
To bývalo, že obě značky používaly shodné podvozkové části a další.
Naštěstí Ford ,,to bere sportovně" a nechává Mazdě volnou ruku a to je jedině dobře. Tohle se bohužel nedá říci v případě VW a Škody, kterou VW drží na uzdě. Zoom Zoom
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.01.2008 16:37, RE: Mazda 5 diesel
anonym napisał:
To bývalo, že obě značky používaly shodné podvozkové části a další.
Naštěstí Ford ,,to bere sportovně" a nechává Mazdě volnou ruku a to je jedině dobře. Tohle se bohužel nedá říci v případě VW a Škody, kterou VW drží na uzdě. Zoom Zoom
Tudíž ,,kam se hrabe evropská konkurence"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.01.2008 20:45, pa
chtela bych auto
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.01.2008 21:21, RE: Mazda 5 diesel
anonym napisał:
Mazda 5 má podvozek z Forda C Max, takže "kam se hrabe evropská konkurence" úplně nesedí.. Jinak souhlasím, že je to zajímavé auto
c max je přeci mladší model, uvažujte, než něco plácnete.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.01.2008 10:10, RE: Mazda 5 diesel
anonym napisał:
c max je přeci mladší model, uvažujte, než něco plácnete.
To už je tady standard, že sem vždycky napíše nějaký debilní antijaponista a mele tady nesmysly o tom, jak by japonci byli bez evropy v p...... Většinou jsou to ale jen hloupé kecy, které se nezakládají na skutečnosti. Věřte, že Japonsko evropu nepotřebuje, Japonsko vyváží hodně do USA a například zn. Mitsubishi na evropu pěkně kálí. Na druhou stranu si ale myslím, že je dobře, když dobré automobiky spolupracují. Třeba, že si Ford bere diesely od PSA, Mitsubishi si zas bere TDI od VW a td. Jediná hodně špatná volba byla Nissanu, že se spojil s Renckem, to je jeho záhuba!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.01.2008 20:47, RE: Mazda 5 diesel
anonym napisał:
To už je tady standard, že sem vždycky napíše nějaký debilní antijaponista a mele tady nesmysly o tom, jak by japonci byli bez evropy v p...... Většinou jsou to ale jen hloupé kecy, které se nezakládají na skutečnosti. Věřte, že Japonsko evropu nepotřebuje, Japonsko vyváží hodně do USA a například zn. Mitsubishi na evropu pěkně kálí. Na druhou stranu si ale myslím, že je dobře, když dobré automobiky spolupracují. Třeba, že si Ford bere diesely od PSA, Mitsubishi si zas bere TDI od VW a td. J...
Každé spojení může přinýst něco zajímavýho ale nissan je natom ve všech směrech bohužel špatně. Mám primeru a vím jedno, že se vrátím zpět k Toyotě nebo Mazdě..Mitsubishi se mi líbí moc ale do Evropy moc nevyváží a hlavně modely jako byli staré carismy a galanty to je už minulost..Nemužu pochopit že Mitsubishi se neprosadila jako Honda nebo Toyota...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 14.01.2008 10:31, RE: Mazda 5 diesel
anonym napisał:
c max je přeci mladší model, uvažujte, než něco plácnete.
takže pro všechny "odborníky":
1. Mazda 5 má podvozek Ford (jmenuje se C1 platform), ten používá jako základ mj. i Mazda 3, Focus, Volvo S40, V50 a další.
2. C Max se vyrábí od r. 2003, Mazda 5 od r. 2005, takže C Max je samozřejmě starší než druhá generace Mazdy 5, o které je tento článek..

Asi přes ty vaše šikmý očka přestáváte vidět realitu..
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.