0
powrót
 

diskuze k tématu: Mazda 5 2,0i - test spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.01.2006 08:06, spotřeba souhlas
Zcela souhlasím s názorem na spotřebu, která je u současných benzinových motorů podstatně nižší než bývalo zvykem. U nového auta jsem se teď také rozhodoval jestli benzin nebo diesel, já chtěl benzin, prodejce mě přesvědčoval na diesel. Reálný rozdíl ve spotřebě je cca 1.5-1.8 l/100km. Když jsem spočítal jen náklady na palivo, srovná se vyšší pořizovací cena dieselu (o 110t Kč) + náklady na palivo až po 8,5 letech při 20t km ročně. V té době už to auto snad ani nebudu mít, takže benzin byl jasná volba. V tom samozřejmě ještě ani není údržba, která je u dieselu nákladnější. Ve prospěch dieselu tak podle mě již hovoří jen vyšší krouťák. Nicméně uznávám, že při velkém počtu najetých kilometrů a častém ježdění s nákladem se diesel stále vyplácí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.01.2006 21:20, RE: spotřeba souhlas
zdenek76 napisał:
Zcela souhlasím s názorem na spotřebu, která je u současných benzinových motorů podstatně nižší než bývalo zvykem. U nového auta jsem se teď také rozhodoval jestli benzin nebo diesel, já chtěl benzin, prodejce mě přesvědčoval na diesel. Reálný rozdíl ve spotřebě je cca 1.5-1.8 l/100km. Když jsem spočítal jen náklady na palivo, srovná se vyšší pořizovací cena dieselu (o 110t Kč) + náklady na palivo až po 8,5 letech při 20t km ročně. V té době už to auto snad ani nebudu mít, takže benzin byl jasná...
víceméně souhlasím, ale do kalkulace je třeba zahrnout vyšší zůstatkovou cenu naftovéo motoru. Nevím o jaké se jedná vozidlo (značku), ale když se to pokusím odhadnout, tak např. při prodeji vozidla po 5 letech by mohla být ZC vyšší o 4Ot. proti benzínu.
To znamená vyšší náklad ne o 110t., ale o 70t., což poměrně významně mění výsledek počtů
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 08.02.2006 00:31, RE: spotřeba souhlas
michal napisał:
víceméně souhlasím, ale do kalkulace je třeba zahrnout vyšší zůstatkovou cenu naftovéo motoru. Nevím o jaké se jedná vozidlo (značku), ale když se to pokusím odhadnout, tak např. při prodeji vozidla po 5 letech by mohla být ZC vyšší o 4Ot. proti benzínu.
To znamená vyšší náklad ne o 110t., ale o 70t., což poměrně významně mění výsledek počtů
Za 5 let bude nafta pravděpodobně dražší než benzín.

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.12.2007 15:50, RE: spotřeba souhlas
michal napisał:
víceméně souhlasím, ale do kalkulace je třeba zahrnout vyšší zůstatkovou cenu naftovéo motoru. Nevím o jaké se jedná vozidlo (značku), ale když se to pokusím odhadnout, tak např. při prodeji vozidla po 5 letech by mohla být ZC vyšší o 4Ot. proti benzínu.
To znamená vyšší náklad ne o 110t., ale o 70t., což poměrně významně mění výsledek počtů
No s tou zustatkovou cenou bych to tak jednoznacne nevidel. Kdyz se podivate treba na ojete Mazdy 6, tak temer neni cenovy rozdil mezi benzinem a dieselem.
Vysvetluju si to tak ze diesela si kupuji spis firmy kde ridici jezdi 50tkm a vice. Takze stejne stary diesel ma obvykle nalitano vic nez benzinak. Oprava trysek, cerpadel, zhavicich svicek apod. neni u dieselu zrovna levna zalezitost, s tim je taky treba pocitat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 15.03.2008 13:38, RE: spotřeba souhlas
anonym napisał:
No s tou zustatkovou cenou bych to tak jednoznacne nevidel. Kdyz se podivate treba na ojete Mazdy 6, tak temer neni cenovy rozdil mezi benzinem a dieselem.
Vysvetluju si to tak ze diesela si kupuji spis firmy kde ridici jezdi 50tkm a vice. Takze stejne stary diesel ma obvykle nalitano vic nez benzinak. Oprava trysek, cerpadel, zhavicich svicek apod. neni u dieselu zrovna levna zalezitost, s tim je taky treba pocitat.
rozdiel v cene je 2000 euro, pri autach s podobnym najazdom KM. Ine je to ked porovnavame 2.0i so slabsou naftovou verziou, tam je to zhruba rovnake.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.