koos napisał:
GTI a SR je tuhé, ale běžná 1,4 v sedanu rozhodně ne. Několik známých to má, případně mělo a nikdo si na komfort nestěžoval. Jasně, Almera není třeba Peugeot 405, ale zkuste se svézt něčím novým. Třeba zrovna teď jsem jel s testovací Kiou Venga 1,4 CRDi. A nevěřil byste, jak je to tvrdé auto, nebo současné Audi A6, to je prostě děs. Přitom ani Venga, ani běžnáí A6 nemají v žádném případě sportovní ambice. Takže asi tak.
ano, mluvim o verzi SRi, ve ktere citim razy od vozovky dost znacne a patrim mezi ty ridice, kteri se ve meste radeji kanalum vyhybaji :). tuzsi podvozek z aut, kterymi jsem se posledni dobou svezl ... mela snad jen RX7 a u te se tuhost predpoklada
. kdyz svou n15 ale srovnam treba s novymi vozy, i o tridu mensimi (fabie, roomster, aygo, 500), tak vsechny se mi zdaly komfortnejsi. nerad bych, aby to vyznelo jako stezovani - pri nakupu jsem vedel, do ceho jdu, jen rikam ze n15 (v me verzi SRi) kdovijak komfortni neni, spise naopak