Svoro napisał:
Vybral si vynikajúco. Motor má dynamiku dostatočnú, len ho treba držať vo vyšších otáčkach. Daj si len pozor, aby si nekúpil nejakú 3 krát búranú hajtru. Spravidla kasňa aj po rokoch je na tom čo sa týka hrdze vynikajúco. Len si daj pozor na spodné časti dverí, tam sa vie hrdza pekne prejaviť. A zmier sa s tým, že v noci toho veľa neuvidíš. Svetlá totižto na úkor dizajnu nesvietia (paraboly sú totižto strašne malé). Jediné čo ti ostáva, kúpiť aspoň halogény s väčšou svietivosťou, napríklad OSRAM...
U předchůdkyň "Mrkaček" se daly /dají původní lampy vyměnit za tzv. čiré (čirou optiku) a v kombinaci třeba s uvedenými žárovkami s větší svítivostí např. jmenovanými Night Breakry (2 ks jsou již leckde za cenu cca 450,-Kč) se osvětlení opravdu znatelně zlepší. Obávám se jen, že čiré lampy, ač vcelku odborně vyrobeny, nejsou na toto autíčko pro provoz na našich komunikacích homologovány. Pro zajímavost, pár se nechá sehnat do 1.000,-Kč. Jak je to s kulatou nástupkyní ohledně čiré optiky nevím. Jinak osobně jsem vyzkoušel do Civica z roku 1993 žárovky Tungsram s údajným 30% navýšením svítivosti a rozdíl byl oproti normálu markantní a cena žárovek oproti Philipsům či Osramu zanedbatelná, za 2 ks pouhých 160,-Kč(renomované značky samozřejmě nabízí až o 90% větší svítivost...) Co se týká rzi, napadá lemy dveří a téměř vždy zadní lemy, někdy i okraje šíbru, okraje čelního okna (střechu). Pokud uživatel mění pravidelně olej, nejlépe po 10 tis. km, odmění se auto neskutečně dlouhou životností a spolehlivostí. Osobní zkušenost mám s autem z r.v. 1994, 1.9 GTi...(jedna z posledních mrkaček), které vynikalo výbornými jízdními vlastnostmi a odolností (nechalo si opravdu hodně líbit). Jediné, co nemohu doporučit :) - je v tomto autíčku havarovat, neboť bezpečnostní prvky z té doby jsou absolutně za zenitem...a při koupi opatrně, auta se stávají terčem různých rádoby tuningových úprav a mívají již díky mladým a "uspěchaným" řidičům hodně za sebou, proto vybírat opatrně a od upravovaných vozů raději dále...