0
powrót
 

diskuze k tématu: Mazda 323F (1989-1994) - test spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.01.2006 00:11, Spotřeba
Ano, tak vzhledem k Vámi uvedeným povětrnostním podmínkám nezbývá než předtím autem smeknou ! Dost dobrá spotřeba :D Hold ty starší auta mi fakt připadají úspornější než nové
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.01.2006 00:48, RE: Spotřeba
gaspaco napisał:
Ano, tak vzhledem k Vámi uvedeným povětrnostním podmínkám nezbývá než předtím autem smeknou ! Dost dobrá spotřeba :D Hold ty starší auta mi fakt připadají úspornější než nové
Je to marne, starsi auta sebou totiz netahaji tolik bezpecnostni vybavy (vyztuhy, deformacni zony, airbagy, nakonec i ta elektronika jako ABS nebo ESP neco vazi) a vybavy pro pohodli (klima, el. okna, navigace apod.) ... proc myslite, ze Ferrari F50 otevira okna klikou? )) Kdysi se mi taky s plne nalozenym Opelem Kadett povedlo projet cca 200 km trasu se spotrebou kole 4,5 litru, ale hodne jsem se snazil, to je pravda :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.01.2006 14:26, RE: Spotřeba
AnderN napisał:
Je to marne, starsi auta sebou totiz netahaji tolik bezpecnostni vybavy (vyztuhy, deformacni zony, airbagy, nakonec i ta elektronika jako ABS nebo ESP neco vazi) a vybavy pro pohodli (klima, el. okna, navigace apod.) ... proc myslite, ze Ferrari F50 otevira okna klikou? )) Kdysi se mi taky s plne nalozenym Opelem Kadett povedlo projet cca 200 km trasu se spotrebou kole 4,5 litru, ale hodne jsem se snazil, to je pravda :)
Na tuhle Mazdu nedám dopustit. Měl sem sice silnější 1,8 74 kW, ale spotřeba obdobná a málo co mi na silnici stačilo. Celkem slušný výkon a nízká hmotnost dělaly své + nízko těžiště a rozumný podvozek. Moc fajn auto. Stále je to světe div se kočkolap...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.01.2006 14:28, vysuvna svetla
AnderN napisał:
Je to marne, starsi auta sebou totiz netahaji tolik bezpecnostni vybavy (vyztuhy, deformacni zony, airbagy, nakonec i ta elektronika jako ABS nebo ESP neco vazi) a vybavy pro pohodli (klima, el. okna, navigace apod.) ... proc myslite, ze Ferrari F50 otevira okna klikou? )) Kdysi se mi taky s plne nalozenym Opelem Kadett povedlo projet cca 200 km trasu se spotrebou kole 4,5 litru, ale hodne jsem se snazil, to je pravda :)
nemyslite si ze kdyz se za cca pul roku budeme muset svitit celorocne tak takoveto reseni u svetel bude problem? jsem sice laik ale myslim ze aerodynamicky odpor nebude zanedbatelny
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 04.01.2006 19:14, RE: vysuvna svetla
pola napisał:
nemyslite si ze kdyz se za cca pul roku budeme muset svitit celorocne tak takoveto reseni u svetel bude problem? jsem sice laik ale myslim ze aerodynamicky odpor nebude zanedbatelny
to je pravda,clovek si uz ani nevychutna tuto vymozenost
vzdyzt v dnesni dobe se uz vyklapovacky prestaly delat uplne
jedine vyuziti bude po zaparkovani
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 05.01.2006 21:33, RE: vysuvna svetla
anonym napisał:
to je pravda,clovek si uz ani nevychutna tuto vymozenost
vzdyzt v dnesni dobe se uz vyklapovacky prestaly delat uplne
jedine vyuziti bude po zaparkovani
no mrkacky se nedelaji kvuli bezpecnosti chodcu , jinak to funguje dobre jen to clovek nesmi rozstrelit.moc hezke a povedene auto. do dobreho kousku bych sel radeji nez do golfa r19 ci podobnych libustek .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.01.2006 12:40, RE: vysuvna svetla
pola napisał:
nemyslite si ze kdyz se za cca pul roku budeme muset svitit celorocne tak takoveto reseni u svetel bude problem? jsem sice laik ale myslim ze aerodynamicky odpor nebude zanedbatelny
Celoroční svícení nevidím jako problém. Ostatně od roku 1997 svítím celoročně a zvýšený aerodynamický odpor se na spotřebě projevu pouze nepatrně. Hlavní je vidět a být viděn !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 07.01.2006 12:42, RE: vysuvna svetla
cert napisał:
no mrkacky se nedelaji kvuli bezpecnosti chodcu , jinak to funguje dobre jen to clovek nesmi rozstrelit.moc hezke a povedene auto. do dobreho kousku bych sel radeji nez do golfa r19 ci podobnych libustek .
Přesně tak, od výklopných světel se upustilo kvůli bezpečnosti chodců a také kvůli finanční stránce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 09.01.2006 14:22, Chci koupit
Zdravím Vás všechny, na jaře si chci koupit nové auto a tato mazda je jedním z favoritů. Jaký motor by jkste mi doporučili? Taky vídám, že tyto auta mívají už docela hodně najeto, myslíte si že 170tkm je problém, nebo mi takové auto ještě aspoň 3 roky vydrží?
Dalšími mými kandidáty na koupi jsou Honda civic a Peugeot 306 do 80000 Kč.
Prosím poraďte a doporučte...

Díky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 29.03.2006 10:37, RE: Chci koupit
rOMIK napisał:
Zdravím Vás všechny, na jaře si chci koupit nové auto a tato mazda je jedním z favoritů. Jaký motor by jkste mi doporučili? Taky vídám, že tyto auta mívají už docela hodně najeto, myslíte si že 170tkm je problém, nebo mi takové auto ještě aspoň 3 roky vydrží?
Dalšími mými kandidáty na koupi jsou Honda civic a Peugeot 306 do 80000 Kč.
Prosím poraďte a doporučte...

Díky.
Zdar, podle výběru aut předpokládám, že chceš sportovní svezení, v tom případě pokud tuhle mazdu, tak jedině s motorem 1.8 DOHC. Dělaly se i SOHC, ale ty nemají takový výkon. Jinak doporučuju fórum na http://323f.cz/ (http://323f.cz/forum), tam ti poraděj.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.04.2006 23:01, Moje 323f
Mam jednu taku mazdu.Je to 1.8 16v.Ma to celkom slusnich 76Kw.Pri 3500ot akoby chytila druhy dych.Je to solidne auta,malo poruch.Ked tak len banality.Ceny ND su takisto v pohode.ND na 626 tam je to uz cenovo horsie.Mal som 1.6 8V,ale s tou som mal nehodu a teraz je z nej vrak.Obydve maju slusny zatah.Spotreba 1.6 bola od 6.5 do 7.5l.A to aj trocha sviznejsie.Ta 1.8 toho spotrebuje o dost viac.Pod 7.5 sa nedostanete,8 je tak realna spotreba.Ked sa na tom jazdy rychlo a sportovo tak to robi celkom slusny vir v nadrzi.No cez 13 sa asi nedostanete.Tolko odomna.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.06.2006 09:12, RE: Spotřeba
gaspaco napisał:
Ano, tak vzhledem k Vámi uvedeným povětrnostním podmínkám nezbývá než předtím autem smeknou ! Dost dobrá spotřeba :D Hold ty starší auta mi fakt připadají úspornější než nové
Souhlas. S tou spotřebou je to pravda. Ještě nedávno jsem jezdil s Mazdou 323f 18 16V r.v ´91(mrkačka) a je výborné, že při úsporné jízdě si vzala cca kolem 5 litrů, zároveň když jsem chtěl jet " na plný plyn", vzala si tak cca 7,5 litru, ale taky jsem jel třeba 180 km/h. Celkově je to výborné auto a nemohl jsem si ho vynachválit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.10.2006 16:59, RE: Spotřeba
gaspaco napisał:
Ano, tak vzhledem k Vámi uvedeným povětrnostním podmínkám nezbývá než předtím autem smeknou ! Dost dobrá spotřeba :D Hold ty starší auta mi fakt připadají úspornější než nové
Krásné auto, tahle Mazda, škoda, že už se tak dlouho nedělá. Když byla nová, byl jsem dítě a z 323F jsem byl unesenej). Také si myslim, že starší auta jezdila co se motoru a dynamiky týče lépe, než nová. tady nejde jen o hmotnost, byt ta je dnes strašná. Často nechápu, proč jsou dneska třeba auta kompaktní třídy tak vysoká, komu slouží ten porostor nad hlavou (např Peugeot 307). Výkonům, hlavně zážehových motorů ubližují přísné emesní normy, kdy jsou motory doslova znásilnovány příliš dlouhými převody, byt se třeba jedná o 16V čtyřválec. Tyhle motory už dnes neumí vůbec táhnout z nízkých otáček, takže se musí pořád točit, tím roste spotřeba a trochu i hluk, ikdyž ten zase klesá z důvodu lepšího odhlučnění. Dnes už i moderní diesly nejsou tak úderné, jako před cca 4 rokama, kdy neměly debilní filtry pevných částic, s nimiž jsou dost problémy (aspon u PSA) a stojí to hodně peněz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 14.02.2007 11:26, objem motoru
objem motoru Mazdy 323 je 1498 cm3
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.