anonim napisał:
No konecne jste tu kozu prokoukli, aby mi nejaky mongol tvrdil, ze C5 je nejlepsi vuz na svete s jeste lepsim designem jak ma pininfarina a kvalitativne predci japonske vozy atd. atd. tak to jste ji zrali moooc dlouho. A nedej boze za ty jeji zvratky jeste platit.
PS: ja vim Karlicko C5 je nejlepsi OFF-ROAD na svete, protoze si muzes zvednout podvozek o 8,3 cm.
Vám nějaký obyvatel Mongol(ska) tvrdil, že Citroën C5 je "nejlepší vůz na světě"? Bože to byl ale "mongol" ,-)
PS: S tím studiem Pininfarina jste si to TAKÉ "popletl" - od nich byla třeba cupka Peugeot 406 a NE Citroën C5 - designově "zajímavý" byl třeba Citroën SM (s motorem Maserati .-)
PPS: Já s tímto (před- i po- faceliftovým C5) vozem náhodou mám (pár set tisíc) zkušeností a i když víceméně KLADNÝCH, tak TAKový NEsmysl bych určitě NEřekla (já spíše říkám něco jako:
"Hodně PODceňovaný vůz za /v bazaru/ výbornou/výhodnou cenu" - TO myslím docela "sedí" .-)
A "kvalitativně" lepší než JAPONSKÉ vozy? Nu já sama zatím měla jen TŘI japonské vozy a docela SPOKOJENA jsem byla (pravda u toho třetího docela NEčekaně - ještě v záruce - "odešel" motor, ale VÍM že šlo o VELKOU výjimku ... která prostě "vyšla" zrovna na mně .-)
PPS: Vaši "Karličku" NEznám, ale NEměl byste jí takhle "plést hlavu" - OFF Road je něco úúúúúplně jiného - Citroën C5 je velice pohodový/pohodlný vůz střední třídy ... o kterém panuje (hlavně v česku) SPOUSTA "klišé" - stačí si koupit nějaký německý Gebrauchtwagen-Katalog a ... anebo české OJETINY ,-)
Pěkný den (a možná dříve "2x měř a až PAK zde piš" - aby jste zase NEnapsal TAKové "bubosti" .-)