Dektr1 napisał:
Sorry špatně sem pochopil co si myslel tim TO SEM PSAL JÁ
Ty si hned začal nadávat do debilů atd...
Tak napiš něco ty bylo tady tolik článků bez fotek....A co ti řekne fotka tu si můžeš stáhnout odkudkoliv ZDAR
No já nemám co psat...
Měl sem 323 F, kdyby sem tenkrát nebyl v situaci, že sem došel k názoru, že živit dvě auta je blbost, tak bych ji nikdy neprodal. Je to super kára. Bez problémů. Jen značkový servis je za dámské přirození, díly z druhovýroby sice jsou, ale jsou drahé taky. Ve značkovým i když jsou drazí tak nic nemají (Sehnat lapače nečistot bylo unikum a když už byly tak za 2000 Kč kousek gumy na nic.)
Jinak životnost mechanických dílů vynikající (motor převodovka),ale o to horší byly díly z plastu a gumy (dost odcházely resp. odešly všechny) manžety na poloosách a dále plastové venkovní doplňky dost na tom praskají. A pak výfuky i když to byl Walker (zadní díl) nevydržel dýl než 3 roky. A dalším slabším místem byly brzdy, ne že by to auto nebrzdilo, to ne,ale kroutily se kotouče a ani platny nevydržely moc dlouho,ale to byl asi můj osobní problém. Další problém trochu vidím v antikorozní ochraně. Za normálních okolností skvělá,ale jak to někde škrábneš a ani si toho nevšimneš, tak přes 2 zimi ti to kvete.
Další auto Brava... Závady - výměna termostatu a víčka od nádržky chladící kapaliny. Manžety nepraskají, plastové díly neprasakají, antikorozní ochrana skvělá. Těžší než 323 F - při stejném výkonu trochu vyšší spotřeba. Motor u mazdy byl celkem výkonný na 1,8,ačkoliv nebyl DOHC, jen SOHC, tzn., nebyl tak točivý,ale šlo to.
Servis u Fiatu stojí stejně za ho... jako u všech ostatních,ale dají se celkem dobře sehnat garážníci. Na mazdu sem sehnal v Brně jediného garážníka a to na ulici Masná - Mohu doporučit, fajn lidi autům rozumí a jsou za fajn chcectáky. Na Fiaty je jich víc, např. v Soběšicích. Dále na Fiat seženete všechno a někdy za babku, nicméně originál díly jsou dost drahé taky. Ale já dávám po pár experimentech už jen originální díly. Na Bravě ještě odešly vzpěry držící výko kufru. Na mazdě občas trochu blbla elektrika (všechno v elektrice, tak občas nešlo zavírat pořádně okýnka) Na mazdě se taky víc sjížděly gumy - což je zajímavé, když měla zadní nezávislé zavěšení kol. To je vše. To bych musel pobádat co napsat...