0
powrót
 

diskuze k tématu: Mazda 323 F

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 18.02.2006 10:17, spotřeba ?!?
nevim nevim, mě sice všechny auta taky žraly poměrně dost, ale tadle udávaná spotřeba se mi zdá hodně přitažená za vlasy...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 18.02.2006 12:44, RE: spotřeba ?!?
HOnza napisał:
nevim nevim, mě sice všechny auta taky žraly poměrně dost, ale tadle udávaná spotřeba se mi zdá hodně přitažená za vlasy...
Můžu se zeptat co chtěl autor tímto článekm říct? 323 miluji, to jo, jsou to opravdu super auta, do teď VW nedělá takhle dobrý auta,a le jediné co sems e z tohoto článku relevantního dověděl, že autor je blb, který neumí řídit a k tomu platí za ani neví za co a neumí reklamovat.
LOL
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 18.02.2006 13:13,
Pro WOLFFA:Já se jen divim že se tady vůbec s náma bavíš jakto že nejsi někde na ministerstvu tam takovyý blbci jako sme my asi nejsou tak jsou jesště větší..
Od tebe sem ještě neslyšel nic jinýho než že každej je blb atd...)
Já bych si chtěl něco přečíst od tebe co???
Na tobě je jasně vidět GERMANIZACE NÁRODA jsi úplně germanizovanej
Všechno co je německý je nejlepší,to samí si myslel HITLER a podívej jak dopadl.Já bych řekl že nedobře!!!ZDAR
P.S:Radši se zdrž komentáře,HANIT UMÍ KAŽDÝ HOVADO!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 18.02.2006 14:05, RE: bez předmětu
Dektr1 napisał:
Pro WOLFFA:Já se jen divim že se tady vůbec s náma bavíš jakto že nejsi někde na ministerstvu tam takovyý blbci jako sme my asi nejsou tak jsou jesště větší..
Od tebe sem ještě neslyšel nic jinýho než že každej je blb atd...)
Já bych si chtěl něco přečíst od tebe co???
Na tobě je jasně vidět GERMANIZACE NÁRODA jsi úplně germanizovanej
Všechno co je německý je nejlepší,to samí si myslel HITLER a podívej jak dopadl.Já bych řekl že nedobře!!!ZDAR
P.S:Radši se zdrž komentáře,HANIT UMÍ KAŽDÝ HOVADO!!!!!
No já měl 323 hodně dlouho, vím, že je to skvělé auto,a le ani to sem se tady z toho článku nedověděl. Tak mi prosím anpiš, co chtěl autor říct? Děkuji.
P.S. No bohužel náš národ není výkvětem přebujelé inteligence... Ale já proti nikomu nic.
Jen když už si dám práci s něčím, jako je napsat článek na Tipcars, přihodím k tomu fotky, tak by to mělo říct. tohle neřeklo opravdu nic. Já se opravdu jen ze zvědavosti ptal...co chtěl říct, sdělit, co naléhavého měl na srdíčku...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 18.02.2006 14:06, RE: bez předmětu
anonym napisał:
No já měl 323 hodně dlouho, vím, že je to skvělé auto,a le ani to sem se tady z toho článku nedověděl. Tak mi prosím anpiš, co chtěl autor říct? Děkuji.
P.S. No bohužel náš národ není výkvětem přebujelé inteligence... Ale já proti nikomu nic.
Jen když už si dám práci s něčím, jako je napsat článek na Tipcars, přihodím k tomu fotky, tak by to mělo říct. tohle neřeklo opravdu nic. Já se opravdu jen ze zvědavosti ptal...co chtěl říct, sdělit, co naléhavého měl na srdíčku...
To sem psal já
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 18.02.2006 14:17, Wolffe
Pro wolffa:Tenhle článek si psal ty???A proč si se teda potom ptal??To se takhle ptáš sám sebe jo???Docela divný§§§
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 18.02.2006 14:40,
Sorry špatně sem pochopil co si myslel tim TO SEM PSAL JÁ
Ty si hned začal nadávat do debilů atd...
Tak napiš něco ty bylo tady tolik článků bez fotek....A co ti řekne fotka tu si můžeš stáhnout odkudkoliv ZDAR
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 18.02.2006 15:59, RE: bez předmětu
Dektr1 napisał:
Sorry špatně sem pochopil co si myslel tim TO SEM PSAL JÁ
Ty si hned začal nadávat do debilů atd...
Tak napiš něco ty bylo tady tolik článků bez fotek....A co ti řekne fotka tu si můžeš stáhnout odkudkoliv ZDAR
No já nemám co psat...
Měl sem 323 F, kdyby sem tenkrát nebyl v situaci, že sem došel k názoru, že živit dvě auta je blbost, tak bych ji nikdy neprodal. Je to super kára. Bez problémů. Jen značkový servis je za dámské přirození, díly z druhovýroby sice jsou, ale jsou drahé taky. Ve značkovým i když jsou drazí tak nic nemají (Sehnat lapače nečistot bylo unikum a když už byly tak za 2000 Kč kousek gumy na nic.)
Jinak životnost mechanických dílů vynikající (motor převodovka),ale o to horší byly díly z plastu a gumy (dost odcházely resp. odešly všechny) manžety na poloosách a dále plastové venkovní doplňky dost na tom praskají. A pak výfuky i když to byl Walker (zadní díl) nevydržel dýl než 3 roky. A dalším slabším místem byly brzdy, ne že by to auto nebrzdilo, to ne,ale kroutily se kotouče a ani platny nevydržely moc dlouho,ale to byl asi můj osobní problém. Další problém trochu vidím v antikorozní ochraně. Za normálních okolností skvělá,ale jak to někde škrábneš a ani si toho nevšimneš, tak přes 2 zimi ti to kvete.
Další auto Brava... Závady - výměna termostatu a víčka od nádržky chladící kapaliny. Manžety nepraskají, plastové díly neprasakají, antikorozní ochrana skvělá. Těžší než 323 F - při stejném výkonu trochu vyšší spotřeba. Motor u mazdy byl celkem výkonný na 1,8,ačkoliv nebyl DOHC, jen SOHC, tzn., nebyl tak točivý,ale šlo to.
Servis u Fiatu stojí stejně za ho... jako u všech ostatních,ale dají se celkem dobře sehnat garážníci. Na mazdu sem sehnal v Brně jediného garážníka a to na ulici Masná - Mohu doporučit, fajn lidi autům rozumí a jsou za fajn chcectáky. Na Fiaty je jich víc, např. v Soběšicích. Dále na Fiat seženete všechno a někdy za babku, nicméně originál díly jsou dost drahé taky. Ale já dávám po pár experimentech už jen originální díly. Na Bravě ještě odešly vzpěry držící výko kufru. Na mazdě občas trochu blbla elektrika (všechno v elektrice, tak občas nešlo zavírat pořádně okýnka) Na mazdě se taky víc sjížděly gumy - což je zajímavé, když měla zadní nezávislé zavěšení kol. To je vše. To bych musel pobádat co napsat...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 18.02.2006 15:59, RE: bez předmětu
anonym napisał:
No já nemám co psat...
Měl sem 323 F, kdyby sem tenkrát nebyl v situaci, že sem došel k názoru, že živit dvě auta je blbost, tak bych ji nikdy neprodal. Je to super kára. Bez problémů. Jen značkový servis je za dámské přirození, díly z druhovýroby sice jsou, ale jsou drahé taky. Ve značkovým i když jsou drazí tak nic nemají (Sehnat lapače nečistot bylo unikum a když už byly tak za 2000 Kč kousek gumy na nic.)
Jinak životnost mechanických dílů vynikající (motor převodovka),ale o to horší byly díl...
Zase já
LOL
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 18.02.2006 16:17,
No co ti na to mám říct.Psát umíš to jo zkušenosti ASI taky.
Já jsem chtěl říct,že nemusíš nadávat každýmu hned do debilu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 18.02.2006 17:55, O ničem
Tak jsem s radosti zjistil ze nekdo napsal recenzi na 323ku. Ctu, ctu a nic. Jelikoz uvazuji o jeji koupi, zajima me spousta veci, ne jen ze dvoulitr zere jak krava. Tak priste prosim neco vic, myslim ze nektery recenze tady jsou na dost slusny urovni a clovek se neco dozvi. Stacilo jednu takovou precist a drzet se jeji osnovy..... Tak dik
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 19.02.2006 17:38, Spotřeba 22-24 je nesmysl..
U dvoulitru 6ti válce, který je v Mazdě 323, nemůže udělat spotřeba na dálnici 22-24 litrů ani omylem, leda, že by byl totálně rozhozený motor a řídící jednotka, ale i tak by asi ani technicky nebylo možné, aby proteklo toli´k benzínu motorem!!! Neměl autor náhodou děravé hadice od benzínu?? Mám starý Nissan Maxima 3,0 V6 z roku 1991, a při jízdě cca.200-230 po dálnici mi bral maximálně 15 litrů, a to jsem se musel hodně, hodně snažit...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 19.02.2006 19:29, RE: O ničem
Petr napisał:
Tak jsem s radosti zjistil ze nekdo napsal recenzi na 323ku. Ctu, ctu a nic. Jelikoz uvazuji o jeji koupi, zajima me spousta veci, ne jen ze dvoulitr zere jak krava. Tak priste prosim neco vic, myslim ze nektery recenze tady jsou na dost slusny urovni a clovek se neco dozvi. Stacilo jednu takovou precist a drzet se jeji osnovy..... Tak dik
Jelikož toto auto má brácha, měl jsem možnost se s ní několikrát svézt a jednu dobu jsem s ní jezdil celé dva měsíce. Efko je opravdu velmi atraktivní sporťáček ale ta spotřeba je opravdu nemožná.Jestliže autor udává nějakých 20 litrů při 200 km/h,docela bych tomu i věřil, protože při normálním provozu to bralo nad deset uplně běžně. Co se týče poruchovosti,za ty dva roky co to má tak měnil pouze výfuk a to asi proto, že je na ní snižovaný podvozek a každou chvilku s tím někde zadřeš,nehledě na to že při jízdě to hopsá jako koza a sedíš skoro nazemi. Jinak je to v plné výbavě i se šíbrem a na osm let velmi zachovalá. Momentálně je k mání takže kdyby měl někdo zájem....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 20.02.2006 12:07, Spotřeba
Já mám tuhle krasavici, dokonce dvoulitr V6. Jezdím s ní mírně, dodržuju předpisy, sem tam si zablbnu a dlouhodobou spotřebu s převahou jízd po městě (odhadem 60%) mám na úrovni 8,9 přičemž jednotlivé spotřeby od tankování k tankování se pohybujou od 8 do 9,7. Většina kluků z klubu, kteří mají taky tohodle dvoulitra, tak se pohybuje se spotřebou okolo desíti. Je to o tom, jak s tim jezdíš.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 23.02.2006 21:51, RE: Spotřeba
Kybergreg napisał:
Já mám tuhle krasavici, dokonce dvoulitr V6. Jezdím s ní mírně, dodržuju předpisy, sem tam si zablbnu a dlouhodobou spotřebu s převahou jízd po městě (odhadem 60%) mám na úrovni 8,9 přičemž jednotlivé spotřeby od tankování k tankování se pohybujou od 8 do 9,7. Většina kluků z klubu, kteří mají taky tohodle dvoulitra, tak se pohybuje se spotřebou okolo desíti. Je to o tom, jak s tim jezdíš.
Spotřeba je určitě o tom, jak dko jezdí, 20 l je dost, ikdyž zase při 200km rychlosti, to už jel skoro na doraz, když tahle Mazda jezdí asi 210 km/h (údaj z tabulek).U 6 válce je spíše problém vysoká spotřeba oleje, která může už po 100000km činit klidně 2 l na 1000km, s tím má tenhle motor bohužel problém.Důvod je v použití extrémně nízkých pístů, které jiné motory nemají.to je zde z důvodu nízké setrvačnosti, aby se motor rychle vytáčel, což umí přímo skvěle.Já bych tuhle mazdu bral s 1,8, nebo 1,5 l. s 1,8 jsem jel a je docela živá.Jinak ty závady co tu autor píše lze přičíst na vrub tomu, že byla z roku 1994, takže úplně první serie(i když v japonsku se dělala pod názvem Lantis už od podzimu 1993-Autosalon v Tokiu tam debutovala).Jen nechápu, že když je na Mazdu 3 roky záruta, tak mu zmíněné závady neřešily v rámci garance.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 26.02.2006 02:56, RE: O ničem
Alex napisał:
Jelikož toto auto má brácha, měl jsem možnost se s ní několikrát svézt a jednu dobu jsem s ní jezdil celé dva měsíce. Efko je opravdu velmi atraktivní sporťáček ale ta spotřeba je opravdu nemožná.Jestliže autor udává nějakých 20 litrů při 200 km/h,docela bych tomu i věřil, protože při normálním provozu to bralo nad deset uplně běžně. Co se týče poruchovosti,za ty dva roky co to má tak měnil pouze výfuk a to asi proto, že je na ní snižovaný podvozek a každou chvilku s tím někde zadřeš,nehledě na ...
20-24l při 200?? Za ty prachy bych radši jezdil na koloběžce!! Mám "starou" Hondu Accord (sakra těžší a větší auto), 2,2 V-tec a při 200 to žere polovinu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 26.02.2006 02:58, RE: O ničem
anonym napisał:
20-24l při 200?? Za ty prachy bych radši jezdil na koloběžce!! Mám "starou" Hondu Accord (sakra těžší a větší auto), 2,2 V-tec a při 200 to žere polovinu.
a to má mimochodem najetejch 300 000Km (dodatek k Accordu)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 22.03.2006 11:45, RE: bez předmětu
Dektr1 napisał:
Pro WOLFFA:Já se jen divim že se tady vůbec s náma bavíš jakto že nejsi někde na ministerstvu tam takovyý blbci jako sme my asi nejsou tak jsou jesště větší..
Od tebe sem ještě neslyšel nic jinýho než že každej je blb atd...)
Já bych si chtěl něco přečíst od tebe co???
Na tobě je jasně vidět GERMANIZACE NÁRODA jsi úplně germanizovanej
Všechno co je německý je nejlepší,to samí si myslel HITLER a podívej jak dopadl.Já bych řekl že nedobře!!!ZDAR
P.S:Radši se zdrž komentáře,HANIT UMÍ KAŽDÝ HOVADO!!!!!
Přečet sis vůbec co napsal??? Podle mě je ten autor taky blb, zboří půl auta a diví se že to stojí třicítku. Idiot
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 11.02.2007 19:46, spokojenost
Ten mladej kluk co ji koupil za 115 tis. jsem ja a ackoliv jsem ji puvodne vzit nechtel, cena opravdu odpovidala top stavu, byla to laska na prvni pohled. S autem jsem spokojenej, jediny co mi na nem odeslo je vyfuk, ale myslim ze po 10letech ma konc. tlumic na vymenu narok. Pak taky motor moc nejede a v lete chybi klima, ale zase na poradny svezeni v lete mam motorku
a hodne info o Mazdach 323 najdete na www.323f.cz
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.