0
powrót
 

diskuze k tématu: MAZDA 323 (BA) - Prostor, vzhled, spolehlivost

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 07.11.2005 11:46, Mates
Tahle recenze je prakticky opsaná z recenze časopisu Svět motorů
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 07.11.2005 12:32, RE: Mates
anonym napisał:
Tahle recenze je prakticky opsaná z recenze časopisu Svět motorů
Pan Vaculík připravoval recenze také pro Svět Motorů. Fakta uvedená v obou recenzích jsou neměnná, takže podoba je zřejmá.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 07.11.2005 15:18, mazda je fajn
koupil jsem 323C manželce a je moc spokojená.Sice i kupé není rozměrově malé takže už má pár škrábanců ale za ty peníze zlatý.
Problémy s autem po roce a půl jinak žádný, motor 1.5 je dobrej a docela silnej.
Jen vzhledem k ježdění většinou po městě spotřeba kolem 8 l.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 08.11.2005 19:38, ??
Lacina pristrojovka? A videl jste design pristrojovky Astry? Navic Japonci ji uz v ty dobe meli penovanou. A 2,0 V6 byla atmosfericka verze.

Jinak ac japonce extra nemusim, tak prvni 323 sedan BA, ofic. prvni prodan v CR v r. 94 (vedel jsem o nem v predstihu, tenkrat vysla omylem o dva mesice driv reklama v Automobilu ) si koupili rodice a auto dodnes jezdi bez problemu v Londyne, bohuzel narozdil od Skodovky, kde se neustale neco s....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 09.11.2005 16:46, 323F 2.0 V6
Vlastním variantu F s motorem 2.0 V6 (koupil jsem si ji mimo jiné právě kvůli tomu motoru, je fakt super!). Auto má najeto cca 110 tisíc km a spotřeba oleje je nulová. Je pravda, že s tím jezdím normálně a "zazávodím" si jen vyjímečně, nicméně nemusím dolévat olej vůbec. O spotřebě oleje jsem četl již na několika místech na internetu, ale nevím, jestli je to jen obecně rozšířený blud nebo jestli můj motor je v dobrém stavu. Koupil jsem to s najetými cca 105 tisíci km, předtím s tím prý jezdila ženská, takže motor asi nebude přehnaně opotřebovaný jako kdyby s ním jezdil nějaký nevybouřený "mlaďák". Jinak auto bylo celou dobu pravidelně servisované v Mazdě, což mu taky určitě jen pomohlo. Já jsem nechal jen vyměnit ložiska v předních kolech, ty už měly po sezóně (sranda za 9000,-). Jinak velká spokojenost, auto je skutečný sporťák, motor na to má, design taky a podvozek rovněž (=malá nevýhoda, protože na naše rozbité silnice je možná až příliš tvrdý), přitom je praktické, eFko má objem kufru 346 litrů, což je někde uprostřed mezi krátkou feldou (270 litrů) a feldou kombi (440 litrů), dám tam i složený kočárek plus všechny ostatní věci pro dva dospělé a jedno miminko na víkend. Kdo máte rád sportovní (a přitom praktická) auta a podaří se vám narazit na 323F BA (r.v. 1994-1998) v dobrém stavu, určitě si ho aspoň vyzkoušejte.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.11.2005 17:53, Spotřeba oleje fakt, přeplňování překlep
Kybergreg napisał:
Vlastním variantu F s motorem 2.0 V6 (koupil jsem si ji mimo jiné právě kvůli tomu motoru, je fakt super!). Auto má najeto cca 110 tisíc km a spotřeba oleje je nulová. Je pravda, že s tím jezdím normálně a "zazávodím" si jen vyjímečně, nicméně nemusím dolévat olej vůbec. O spotřebě oleje jsem četl již na několika místech na internetu, ale nevím, jestli je to jen obecně rozšířený blud nebo jestli můj motor je v dobrém stavu. Koupil jsem to s najetými cca 105 tisíci km, předtím s tím prý jezdila ž...
Přeplňování v závěru je samozřejmě překlep, asi to tam zbylo z 2,3i V6 Xedos 9.
Spotřeba oleje se projevuje obvykle od 100 tis km, od 150 tis většinou v neúnosné míře zalepující katalyzátor. Čerpám ze zkušeností značkových servisů, a to ne nahodilých. Musel bych dlouho vysvětlovat, proč se tak děje (ovalita ktátkých a lehkých pístů). Pokud Vám to olej nežere, máte štěstí a přeji Vám to. Snad jen BMW a Honda umí vyrábět sportovní motory bez kompromisní životnosti. Takže to neberte jako kritiku, ale daň za dynamiku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.11.2005 13:25, RE: Spotřeba oleje fakt
Martin Vaculík napisał:
Přeplňování v závěru je samozřejmě překlep, asi to tam zbylo z 2,3i V6 Xedos 9.
Spotřeba oleje se projevuje obvykle od 100 tis km, od 150 tis většinou v neúnosné míře zalepující katalyzátor. Čerpám ze zkušeností značkových servisů, a to ne nahodilých. Musel bych dlouho vysvětlovat, proč se tak děje (ovalita ktátkých a lehkých pístů). Pokud Vám to olej nežere, máte štěstí a přeji Vám to. Snad jen BMW a Honda umí vyrábět sportovní motory bez kompromisní životnosti. Takže to neberte jako kritiku, ale daň za dynamiku.
Neberu to jako kritiku, rád se něco přiučím. Taky jsem o té spotřebě slyšel, ale z vlastní zkušenosti (ale jen s jedním vozem) jsem na to nenarazil. Podle toho, co píšete, je tedy za zvýšenou spotřebou oleje opotřebení pístů? Nebo jen jejich kroužků? Žádný píst by se přeci při zahřátí neměl roztahovat do tvaru oválu, ale do kruhu... Pokud by se roztahoval do oválu, šlo by o výrobní zmetek. Aspoň tak to, pokud mé vědomosti sahají, platí... A klidně se rozepište, rád se dozvím něco, co o svém autě ještě nevím.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.04.2006 17:58, RE: 323F 2.0 V6
Kybergreg napisał:
Vlastním variantu F s motorem 2.0 V6 (koupil jsem si ji mimo jiné právě kvůli tomu motoru, je fakt super!). Auto má najeto cca 110 tisíc km a spotřeba oleje je nulová. Je pravda, že s tím jezdím normálně a "zazávodím" si jen vyjímečně, nicméně nemusím dolévat olej vůbec. O spotřebě oleje jsem četl již na několika místech na internetu, ale nevím, jestli je to jen obecně rozšířený blud nebo jestli můj motor je v dobrém stavu. Koupil jsem to s najetými cca 105 tisíci km, předtím s tím prý jezdila ž...
Variantu F 2,0 V6 (r.v.95) mám již 6 let a zřejmě máme také štěstí. Motor začal brát mírně olej ve 180.000km (1l/8.000km) a nyní má 212.000km a spotřeba je asi 1l/4.000km. Když jsem ho koupil, tak mělo najeto 137.000km a za celou dobu odešly:
zapalovací kabely, brzdové kotouče, tyčky stabilizátoru řízení, rozvodový řemen a kladky (Motor naštěstí vydržel, ale propříště již vím, že existují i tací, kteří při výměně řemene ušetří za novou kladku), rozdělovač, ložisko kola, trubička spojky, čidlo tlaku oleje a nyní mne čekají tlumiče. To je myslím ještě únosná bilance. Jinak se o auto dělíme s manželkou, přičemž oba jezdíme dost sportovně (otáčky mezi 5 a 7 tis. zná motor celkem běžně) a hodně v Praze. Spotřeba mezi 9 (ojediněle) a 11 litry.
Problém je trochu se rezivěním. Zájemce bych chtěl varovat, že na tento typ téměř neexistují repliky, takže se opravy většinou dost prodraží.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 12.07.2007 21:25, RE: 323F 2.0 V6
Ivo napisał:
Variantu F 2,0 V6 (r.v.95) mám již 6 let a zřejmě máme také štěstí. Motor začal brát mírně olej ve 180.000km (1l/8.000km) a nyní má 212.000km a spotřeba je asi 1l/4.000km. Když jsem ho koupil, tak mělo najeto 137.000km a za celou dobu odešly:
zapalovací kabely, brzdové kotouče, tyčky stabilizátoru řízení, rozvodový řemen a kladky (Motor naštěstí vydržel, ale propříště již vím, že existují i tací, kteří při výměně řemene ušetří za novou kladku), rozdělovač, ložisko kola, trubička spojky, čidlo t...
Začínám vážně uvažovat o mazdě 323f ba 1.8,v poměru ceny,kvality a pohodlí to u mě má vyhráno
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 08.12.2008 12:35, RE: ??
anonym napisał:
Lacina pristrojovka? A videl jste design pristrojovky Astry? Navic Japonci ji uz v ty dobe meli penovanou. A 2,0 V6 byla atmosfericka verze.

Jinak ac japonce extra nemusim, tak prvni 323 sedan BA, ofic. prvni prodan v CR v r. 94 (vedel jsem o nem v predstihu, tenkrat vysla omylem o dva mesice driv reklama v Automobilu ) si koupili rodice a auto dodnes jezdi bez problemu v Londyne, bohuzel narozdil od Skodovky, kde se neustale neco s....
Můžu srovnávat. Vlastním Opel Astra F 1994 a Mazdu 323F BA 1997. Palubovka je u Astry měkčená a určitě lépe zpracovaná. V Mazdě (po faceliftu) je tvrdá nevzhledná a někdy vrže. Jinak co se týče ostatních vlastností tak Mazda samozřejmě vítězí
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.