Kybergreg napisał:
Vlastním variantu F s motorem 2.0 V6 (koupil jsem si ji mimo jiné právě kvůli tomu motoru, je fakt super!). Auto má najeto cca 110 tisíc km a spotřeba oleje je nulová. Je pravda, že s tím jezdím normálně a "zazávodím" si jen vyjímečně, nicméně nemusím dolévat olej vůbec. O spotřebě oleje jsem četl již na několika místech na internetu, ale nevím, jestli je to jen obecně rozšířený blud nebo jestli můj motor je v dobrém stavu. Koupil jsem to s najetými cca 105 tisíci km, předtím s tím prý jezdila ž...
Variantu F 2,0 V6 (r.v.95) mám již 6 let a zřejmě máme také štěstí. Motor začal brát mírně olej ve 180.000km (1l/8.000km) a nyní má 212.000km a spotřeba je asi 1l/4.000km. Když jsem ho koupil, tak mělo najeto 137.000km a za celou dobu odešly:
zapalovací kabely, brzdové kotouče, tyčky stabilizátoru řízení, rozvodový řemen a kladky (Motor naštěstí vydržel, ale propříště již vím, že existují i tací, kteří při výměně řemene ušetří za novou kladku), rozdělovač, ložisko kola, trubička spojky, čidlo tlaku oleje a nyní mne čekají tlumiče. To je myslím ještě únosná bilance. Jinak se o auto dělíme s manželkou, přičemž oba jezdíme dost sportovně (otáčky mezi 5 a 7 tis. zná motor celkem běžně) a hodně v Praze. Spotřeba mezi 9 (ojediněle) a 11 litry.
Problém je trochu se rezivěním. Zájemce bych chtěl varovat, že na tento typ téměř neexistují repliky, takže se opravy většinou dost prodraží.