Tady je jen jedna volba: 2,3DISI
191kW a 370Nm s M32 zacvičí, jak sokol na spartakiádě
Jelikož jsem tuto kombinaci měl, tak ji mohu jen doporučit. 99% aut na našich cestách na tebe nemá, držet se tě bude jen STI a EVO či RS FF, zbytek nemá naději, neb sice řad aut má větší výkon, ale taky o půl tuny vyšší váhu
Samosebou, konkurence v této třídě je vyšší, než jsem uvedl (třebas Clio RS, Megane RS , nějaký to VW a další), ale i tak s M3-MPS budeš patřit mezi to 1% nejagilnějších a nejsvižnějších aut na silnici.
Motor příjmenej, bezproblémovej, spotřeba oleje v mezích provozu (0,1-1l/10 000km dle zátěžě). Pozor na výběr oleje, tento motor chce "svůj" Selenia. POdvozek špičkovej. Poruchovst téměř nulová. A když ti těch 191kW přestane stačit, tak tento motor snese úpravy na daleko vyšší hranici, v USA se prodává a montuje řada kitů, kdy výkon můž dosáhnout až 350kW.
Nevýhooud M3MSP i neMPS je špatné odhlučnění podvozku, hluk od kol (zimní posypy) byl důvd, proč já svoji MPS po 2 letech prodal-obava z koroze. Jinka vynikající povoz. Vlk v rouše beránčím.