0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojetá Mazda 3 – jaký motor pro svižnější jízdu?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Piątek 19.12.2014 07:13, Mazda 3 - jaký motor pro svižnou jízdu?
Tady je jen jedna volba: 2,3DISI 191kW a 370Nm s M32 zacvičí, jak sokol na spartakiádě

Jelikož jsem tuto kombinaci měl, tak ji mohu jen doporučit. 99% aut na našich cestách na tebe nemá, držet se tě bude jen STI a EVO či RS FF, zbytek nemá naději, neb sice řad aut má větší výkon, ale taky o půl tuny vyšší váhu Samosebou, konkurence v této třídě je vyšší, než jsem uvedl (třebas Clio RS, Megane RS , nějaký to VW a další), ale i tak s M3-MPS budeš patřit mezi to 1% nejagilnějších a nejsvižnějších aut na silnici.
Motor příjmenej, bezproblémovej, spotřeba oleje v mezích provozu (0,1-1l/10 000km dle zátěžě). Pozor na výběr oleje, tento motor chce "svůj" Selenia. POdvozek špičkovej. Poruchovst téměř nulová. A když ti těch 191kW přestane stačit, tak tento motor snese úpravy na daleko vyšší hranici, v USA se prodává a montuje řada kitů, kdy výkon můž dosáhnout až 350kW.

Nevýhooud M3MSP i neMPS je špatné odhlučnění podvozku, hluk od kol (zimní posypy) byl důvd, proč já svoji MPS po 2 letech prodal-obava z koroze. Jinka vynikající povoz. Vlk v rouše beránčím.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Piątek 19.12.2014 11:26, 2,3
Zdeny neni ten motor stejný jako v CX7? Tam totiž ta 2,3 zrovna mezi nejpovedenější části auta nepatří, poměrně hodně je jich v nabídce s poškozeným motorem... Neber to jako rýpání, jen se ptám.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Piątek 19.12.2014 15:25, RE: 2,3
PetrT napisał:
Zdeny neni ten motor stejný jako v CX7? Tam totiž ta 2,3 zrovna mezi nejpovedenější části auta nepatří, poměrně hodně je jich v nabídce s poškozeným motorem... Neber to jako rýpání, jen se ptám.


Je to stejný motor. Problémy u CX7 může působit Zdenym zmíněná "náročnost" na správnou volbu oleje.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Piątek 19.12.2014 17:35, 2,3DISI Turbo
Je to velmi dobrý motor,ale má své nároky na typ a specifikaci oleje, jinak může být problém. Bohužel má jednu nevýhodu a to je doporučený benzín N98 a výše. Lze sice jezdit na N95, ale jednak to výrobce nedoporučuje (aspoň tedy ne u 3MPS) a pak může spalovací proces probíhat nekorektním způsobem. Já jsem jezdil na N98 a při jeho ceně + více než 3-4Kč na litru více, než N95 je to docela cítit.

Jinak na běžné přesuny je výborný i atmo 2litr, pokud se sežene v dobrém stavu.
reagować
filip.saFB
ilość wystąpień2
data registracji25.12.2014
Cztwartek 25.12.2014 12:48, Mazda 3
Jednu dobu jsem vážně uvažoval také nad tímto vozem a mohu dvoulitrový benzín jen a jen doporučit. Výkon to má velmi slušný - 110 kW, hmotnost 1250 kg dodává vozu výbornou ovladatelnost, se sportovním paketem a sedmnáctipalcovými koly to vypadá dodnes neokoukaně, spotřeba okolo 8 litrů + - 1 až 2 a nakonec jednoduchý servis. Být Vámi, zaměřím se na verzi 2006 s převodovkou se šesti stupni. Právě tyto verze mají i lepší antikorozní ochranu, což je snad jediné velké mínus všech vozů Mazd všeobecně. Na našem trhu je velmi skromná nabídka, proto je lepší prohledat německé stránky s ojetými vozy.

Ale ať už se rozhodnete jak pro 2.0 nebo MPS, chybu neuděláte ani jedním. Přeji mnoho hezkých zážitků za volantem
reagować
filip.saFB
ilość wystąpień2
data registracji25.12.2014
Cztwartek 25.12.2014 12:48, Mazda 3
Jednu dobu jsem vážně uvažoval také nad tímto vozem a mohu dvoulitrový benzín jen a jen doporučit. Výkon to má velmi slušný - 110 kW, hmotnost 1250 kg dodává vozu výbornou ovladatelnost, se sportovním paketem a sedmnáctipalcovými koly to vypadá dodnes neokoukaně, spotřeba okolo 8 litrů + - 1 až 2 a nakonec jednoduchý servis. Být Vámi, zaměřím se na verzi 2006 s převodovkou se šesti stupni. Právě tyto verze mají i lepší antikorozní ochranu, což je snad jediné velké mínus všech vozů Mazd všeobecně. Na našem trhu je velmi skromná nabídka, proto je lepší prohledat německé stránky s ojetými vozy.

Ale ať už se rozhodnete jak pro 2.0 nebo MPS, chybu neuděláte ani jedním. Přeji mnoho hezkých zážitků za volantem
reagować
benobiker
ilość wystąpień2
data registracji30.07.2014
Cztwartek 15.01.2015 13:14, A co Mazda 6?
Taky jsem před půl rokem vybíral nový vůz a měl jsem v merku Mazdu 3, nebo Ford Focus II s motorizací 2.0 benzín... Problém byl sehnat solidní vůz s tímto motorem, po čase hledání jsem zjistil, je jednodušší sáhnout o kategorii výš, po Mazdě 6, nebo Fordu Mondeo, kde se tento motor vyskytoval hojněji a ceny ojetin nebyly o moc vyšší, někdy dokonce srovnatelné, ne li nižší (v případě Mazdy)... (vše ročníky 2005 - 2007) Nakonec jsem pořídil Mondeo při možnosti koupi vozidla s plnou historií... Jinak Mazda 6 2.0 16V po faceliftu s novou palubovkou by pro mě byla jasnou volbou..
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.