Petr - TipCars.com napisał:
Tento dvoulitr přijde doopravdy jako nepružný, líný a neoslnivý. Po čase však zjistíte, že s ním lze jezdit opravdu rychle, nechá se krásné vytáčet, vyniká plochou výkon. křivkou atd. Maximální kultivovanost, absence vibrací a utlumený projev čtyřválce stojí společně s lineárním přísunem výkonu za poněkud neoslnivým projevem (žádné prskání, odfukování, prostě nic takového). Subjektivně tak motor může přijít jako líný... Ja však tento projev oceňuji, svým projevem mi připomíná šestiválce... Osobn...
Jelikož mám 3MPS (r.v. 2008, tedy před tímto posledním modelem a jehopž naladění neznám), mohu jen napsta, že jste zřejmě neměl tu možnost využít řádně potenciál motoru 2,3DISI Turbo. Pak byste totiž nemohl napsat taovýhle nesmysl.
2,0 není špatný motor, je o hodně velký kus živější a výkonnější, než 1,6, ale na 2,3Turbo ani nevidí, natož aby byl lepší. Snad jediné, v čem je 2,0 proti 2,3 Turbo výhodnější, je to, že se spokojí s N95 na rozdíl od MPS, která má předepsánu N98.
Nepletete si to s atmosferickým 2,3??? To je opravdu takový motor, jak se říká, ani ryba, ani rak. Ale že by 191kW MPS byla jen na dálnic? Ba naopak, na dálnici %na ustálenou rychlost dejme tomu lehce nad povolený limit 140-150km/h stačí s naprosotou rezervou 1,2HTP od koncernu. Věřte, že vím, co píšu, měl jsem ji v r. 2003 a se svýmií 47kW a 3 válci dokázala frčet po dálnici vesele 160 a ani se nazačervenala jako to písmeno P v jejím označení HTP.
Fakticky vám jaksi nerozumím.