0
powrót
 

diskuze k tématu: Mazda 3 se základním motorem v testu spotřeby

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 07.09.2009 08:36, vyšší obsahy
časem měním názor na motory, s kterými bych si auto koupil. Mít 1,6, která průměrně bude jezdit za 8l/100km a při sportovní jízdě za 11 na 100?
za takovou spotřebu dnes jezdí všechny V6ky 2,5 a některé 3,0.Tak proč se omezovat.Pokud vím,že budu využívat výkon 3,0 tak si ho prostě koupím nehledě na pov. ruč., určitě z té jízdy budu mít jiný dojmy.
Provoz sice bude dražší,to neříkám,že ne,ale nijak zásadně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 07.09.2009 10:21, RE: vyšší obsahy
Tomi napisał:
časem měním názor na motory, s kterými bych si auto koupil. Mít 1,6, která průměrně bude jezdit za 8l/100km a při sportovní jízdě za 11 na 100?
za takovou spotřebu dnes jezdí všechny V6ky 2,5 a některé 3,0.Tak proč se omezovat.Pokud vím,že budu využívat výkon 3,0 tak si ho prostě koupím nehledě na pov. ruč., určitě z té jízdy budu mít jiný dojmy.
Provoz sice bude dražší,to neříkám,že ne,ale nijak zásadně.
Ano, mám stejný názor. Dokud jsem jezdil ve vozidle sám, celkem mi stačila dosavadní Honda 1,5 Vtec (84 kW). Ale od té doby, co se nám rodinka rozrostla o 2 děti a manželku , vím, že příští auto bude min. 1,8, nebo ještě lépe 2,0 a více. Již nejezdím denně do práce svým vozem, tím jezdím spíše jen dálky nebo výlety, takže větší objem mě na spotřebě tak trápit nebude. A bude to alespoň pořádné auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 07.09.2009 12:51, RE: vyšší obsahy
Borik2 napisał:
Ano, mám stejný názor. Dokud jsem jezdil ve vozidle sám, celkem mi stačila dosavadní Honda 1,5 Vtec (84 kW). Ale od té doby, co se nám rodinka rozrostla o 2 děti a manželku , vím, že příští auto bude min. 1,8, nebo ještě lépe 2,0 a více. Již nejezdím denně do práce svým vozem, tím jezdím spíše jen dálky nebo výlety, takže větší objem mě na spotřebě tak trápit nebude. A bude to alespoň pořádné auto.
Taky jsem k tomu dospěl a z 1.8 skočil na 2.5. Ono totiž se pozapomíná, že ten motory dneska tahají těžší auta, které jsou plná výbavových prvků, s nichž největším žroutem je klimatizace. Za výbavu si lidi ještě doplatí, ale za její provoz ochotni platit nejsou. Třeba na mém autě udělá klimatizace mezi 0,3-0,7 l/100 km dle okolní teploty. Nepočítám, že výrobci do svých spotřeb zahrnují běžící prvky výbavy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 07.09.2009 21:31, RE: vyšší obsahy
David V napisał:
Taky jsem k tomu dospěl a z 1.8 skočil na 2.5. Ono totiž se pozapomíná, že ten motory dneska tahají těžší auta, které jsou plná výbavových prvků, s nichž největším žroutem je klimatizace. Za výbavu si lidi ještě doplatí, ale za její provoz ochotni platit nejsou. Třeba na mém autě udělá klimatizace mezi 0,3-0,7 l/100 km dle okolní teploty. Nepočítám, že výrobci do svých spotřeb zahrnují běžící prvky výbavy.
Vesměs souhlas, mám doma Fábii 1,4 MPi a Mazdu 6 2,0 benzin a můžu říct, že s M6 mám dlouhodobý průměr 8,1-8,2 v zimním provozu pak 8,3 max.8,4. To samé platí při jízdě po městě, kde nepřekročí 8,3 litru na 100km, ani po téměř hodinovém popojíždění a stání v kolonách. Naopak s Fábií, stačí popojížďky v kolonách a spotřeba jde ze 6,5 litru přes 8, třeba 8,2 a pod. tedy na úroveň dvoulitru. Jinak samozřejmě "malému" motoru nelze upřít nižší spotřebu a tudíž také náklady při klidném stylu jízdy, ale v některých situacích se žravostí vyrovná i daleko silnějším motorům, potažmo větším vozům. Můj rekord s M6 je 7,6 litrů dlouhodobě, bavilo mě zkoušet spodní hranici spotřeby tohoto dvoulitru asi týden a pak jsem se na to vykašlal, člověk si tu jízdu neužije... :o) Také jsem postupem času měnil názor a koupil si dvoulitr. Pak jsem zjistil, že ho uživit lze :o) a slabší už bych nechtěl.
Pravdou ale zůstává, že každý si nemůže dovolit jezdit za 10 litrů a raději si koupí nějakou 1,2 a lochtá ji za 5,5 litru
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 08.09.2009 09:18, RE: vyšší obsahy
nokunoka napisał:
Vesměs souhlas, mám doma Fábii 1,4 MPi a Mazdu 6 2,0 benzin a můžu říct, že s M6 mám dlouhodobý průměr 8,1-8,2 v zimním provozu pak 8,3 max.8,4. To samé platí při jízdě po městě, kde nepřekročí 8,3 litru na 100km, ani po téměř hodinovém popojíždění a stání v kolonách. Naopak s Fábií, stačí popojížďky v kolonách a spotřeba jde ze 6,5 litru přes 8, třeba 8,2 a pod. tedy na úroveň dvoulitru. Jinak samozřejmě "malému" motoru nelze upřít nižší spotřebu a tudíž také náklady při klidném stylu jízdy, al...
Když se kupuje nové auto, tak velikost motoru hraje cenově velikou roli. Připlácet desetitisíce za větší obsah je opravdu zvěrstvo, ale u ojetin bych se nijak neomezoval. Tam se na pořízení automobilu ušetří tolik peněz, že se nad 2-litrovým rozdílem spotřeby dá mávnout rukou a člověk jede opravdu pohodlně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 08.09.2009 12:36, RE: vyšší obsahy
nokunoka napisał:
Vesměs souhlas, mám doma Fábii 1,4 MPi a Mazdu 6 2,0 benzin a můžu říct, že s M6 mám dlouhodobý průměr 8,1-8,2 v zimním provozu pak 8,3 max.8,4. To samé platí při jízdě po městě, kde nepřekročí 8,3 litru na 100km, ani po téměř hodinovém popojíždění a stání v kolonách. Naopak s Fábií, stačí popojížďky v kolonách a spotřeba jde ze 6,5 litru přes 8, třeba 8,2 a pod. tedy na úroveň dvoulitru. Jinak samozřejmě "malému" motoru nelze upřít nižší spotřebu a tudíž také náklady při klidném stylu jízdy, al...
Jak jsi spokojeny s M6? Co koroze zadnich lemu?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 08.09.2009 19:01, RE: vyšší obsahy
zeneva napisał:
Jak jsi spokojeny s M6? Co koroze zadnich lemu?
Mám taky M6 r. v. 2003, 2.0 td. Dovezená z německa. Na tu korozi zadních lemů jsme dostali slušnou slevu, přitom tam bylo pár malinkatých puchýřků na hraně lemu. Doma jsem to vybrousil, důkladně zatřel a komplet spodek auta vystříkal Tlumexem. A zatím v pohodě. Jinak si zatím na nic nemůžu stěžovat. U nás nedoceněné auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.09.2009 16:55, Mazdy
Mám rád Mazdu a po 626 2.0 která jezdila za 8-10l/100km,jsem si pořídil 3 a spotřeba je kolem 8l/100km.Neměřím na dcl či ml až na větu níž,protože mi cena benzínu nepříjde nějak vysoká,tedy pokud je do 40kč za 1l.Včera u Meganu 2 Grandtour 1,6l plně naložený 4 os+zavazadla,zapnutá klima ,vzdálenost 1200km za 14 hodin čistý jízdy a průměr 7,1l/100km.Tak zase špatný to není a žena jela snad ještě úsporněji než já.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 02.10.2009 12:32, RE: vyšší obsahy
Karel napisał:
Mám taky M6 r. v. 2003, 2.0 td. Dovezená z německa. Na tu korozi zadních lemů jsme dostali slušnou slevu, přitom tam bylo pár malinkatých puchýřků na hraně lemu. Doma jsem to vybrousil, důkladně zatřel a komplet spodek auta vystříkal Tlumexem. A zatím v pohodě. Jinak si zatím na nic nemůžu stěžovat. U nás nedoceněné auto.
nedocene, ale ja ho ocenuju a dalsim autem po me 323F bude sestka. Skoda jen te koroze, ale chtel bych poFL v 2005, tak s tim treba Japoncici neco udelali
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.