Paul napisał:
Rád jsem si přečetl zajímavé poznatky z řízení netuctového auta. Jen tak dál, uvítal bych i přímé srovnání Suba WRX Sti a EVO X, ale chápu, že to není tak jednoduché. Co se týká elektronických pomocníků, tak některé jsou opravdu na hovno (nevypínatelná stabilizace, různé rádoby špéry, eko bio start stopy a jiné zvěrstva) ale el. vyhřívání čelního skla a volantu, nebo sledování mrtvého úhlu jsou fajn věci. Bohužel jsem čekal na verdikt ohledně řízení, jak moc tahá, no a žádné překvapení se nekona...
Co mohu rici ze zkusenosti s M3 MPS (avšak starší verze - 2008), tak to tahani ve vyjetych kolejich je vyrazne az ve chvili, kdy se prida vice plynu... Pokud clovek jede beznou jizdu, tak neni v rizeni mimo tuhosti podovzku rozdil oproti bezne Mazde 3.. To tahnuti volantu do stran ma za nasledek nadbytek vykonu.. Doporucuji vyzkouset a zazit na vlastni kuzi..