0
powrót
 

diskuze k tématu: Vhodné auto pro UBER - nízká spotřeba, max. r.v.2011

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, japonská vozidla
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Niedziela 29.05.2016 07:32, RE: TUV tabulky
Petr S napisał:
2,6 procentního bodu je opravdu malá odchylka. U rozdílu 7,5 vs 10,1% je nesmysl mluvit o 1/3 chybě.Hypoteticky, pokud by poruchovost C1 byla 0,1% a Ayga 0,2%, tak je to přeci dokonalá shoda výsledků ne? Ale ty bys to napadl, že se výsledky liší dvojnásobně. Je zbytečné to dál rozebírat.


Pokud ti to napřímo udělá 30 pozic v tabulce, tak to rozhodně není malá odchylka, navíc s takovou statistickou chybou musíš počítat +/-, což by rozpal ještě zvýšilo (v tabulkových hodnotách mezi 10 prvních až 10 posledních aut). A to se týká v podstatě stejných produktů (stejné díly, stejná linka, stejné postupy). Takže tabulka k ničemu, ale klidně jí věř (Toyota rules!). :) Když budeš dostatečně šířit osvětu, možná si všichni koupí japončíky nebo prémiovky a všechna ta mondea, passaty, octavie, i30 a další šuntové bestsellery z konce tabulky pošlou do kopru. :)
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Niedziela 29.05.2016 21:44, RE: TUV tabulky
Giorgio napisał:
Petr S napisał:
2,6 procentního bodu je opravdu malá odchylka. U rozdílu 7,5 vs 10,1% je nesmysl mluvit o 1/3 chybě.Hypoteticky, pokud by poruchovost C1 byla 0,1% a Ayga 0,2%, tak je to přeci dokonalá shoda výsledků ne? Ale ty bys to napadl, že se výsledky liší dvojnásobně. Je zbytečné to dál rozebírat.
Pokud ti to napřímo udělá 30 pozic v tabulce, tak to rozhodně není malá odchylka, navíc s takovou statistickou chybou musíš počítat +/-, což by rozpal ještě zvýšilo (v tabulkových hodnotách mezi 10 prvních až 10 posledních aut). A to se týká v podstatě stejných produktů (stejné díly, stejná linka, stejné postupy). Takže tabulka k ničemu, ale klidně jí věř (Toyota rules!). :) Když budeš dostatečně šířit osvětu, možná si všichni koupí japončíky nebo prémiovky a všechna ta mondea, passaty, octavie, i30 a další šuntové bestsellery z konce tabulky pošlou do kopru. :)


To že určité značky jsou dlouhodobě v podobných statistikách vpředu a jiné pořád vzadu o něčem svědčí. A nejedná se jen o japonská auta, ale třeba i německá a jiná. Já jsem v téhle diskusi ani jednou nezmínil nic o japonských autech. Ty do toho pořád motáš čím jezdí tvá matka, že jsi jen u Pandy přetěsnil motor. Čím jezdí manželka, atd.

Chtěl jsem se s tebou o tom bavit věcně a bez emocí, že právě na příkladu kolínských trojčat, které si tu zmínil ty se u 4 a 6 letých aut ukazuje že míra poruchovosti je shodná. U 2 letých aut se liší o 2%, to taky není moc. Ten rozdíl u nových aut může být daný tím, že jedna z těch automobilek provádí důkladnější garanční kontroly a víc předchází poruchám. Ty tu řešíš rozdíl nějaká 2% jako veliký problém, ale že rozdíl mezi např. Citroenem C1 a posledním autem je 17% je OK.
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Niedziela 29.05.2016 22:28, RE: TUV tabulky
Petr S napisał:
Chtěl jsem se s tebou o tom bavit věcně a bez emocí, že právě na příkladu kolínských trojčat, které si tu zmínil ty se u 4 a 6 letých aut ukazuje že míra poruchovosti je shodná. U 2 letých aut se liší o 2%, to taky není moc. Ten rozdíl u nových aut může být daný tím, že jedna z těch automobilek provádí důkladnější garanční kontroly a víc předchází poruchám. Ty tu řešíš rozdíl nějaká 2% jako veliký problém, ale že rozdíl mezi např. Citroenem C1 a posledním autem je 17% je OK.


Naposledy k tomuhle... :) Tu kontrolu + následné "doladění" by musela dělat dealerství, protože v TPCA neprobíhá. Sice mi to přijde nepravděpodobné, protože když Toyota vložila peníze do výroby a tuším právě ona má napojení na specializované subdodavatele (např. Toyoda/JTEKT), ale budiž, možné to je. Nicméně jakákoliv statistika starší než právě z prvního pásma není vypovídající o kvalitě auta, ale pouze o kvalitě uživatele a jeho přístupu (a také servisní péče). A jestliže v prvním pásmu je rozpětí chyby 5,2 %, protože těch 2,6 % lze brát jako střední hodnotu, čili 30 % hodnoty rozpětí tabulky, tak je ta statistika dobrá akorát pro ty, co v životě potřebují "něčemu" věřit (třeba horoskopům). Starší vozy neberu (!!!) do úvahy, tam si to geobbelsovky může kecat, co chce. Chápu, že někdo tomu věřit musí, jinak by to nevycházelo. Ale podle mě to rozhodně nemůže sloužit jako seriózní argument spolehlivosti a/nebo kvality při výběru ojetiny (nanejvýš jako nějaká zajímavost, podpůrné vodítko) - ať už pro nebo proti nějakému autu - protože nepřesnost statistiky je vysoká, metodologie nejasná (ano, do závad z "STK" patří i prasklá žárovka, ale ne potkaný motor) a výčet modelů neúplný (třeba se ale fakt v Německu prodá více 911 a SLK než rapidů, toled nebo outbacků).
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Niedziela 29.05.2016 23:50, RE: TUV tabulky
Giorgio napisał:
Petr S napisał:
Chtěl jsem se s tebou o tom bavit věcně a bez emocí, že právě na příkladu kolínských trojčat, které si tu zmínil ty se u 4 a 6 letých aut ukazuje že míra poruchovosti je shodná. U 2 letých aut se liší o 2%, to taky není moc. Ten rozdíl u nových aut může být daný tím, že jedna z těch automobilek provádí důkladnější garanční kontroly a víc předchází poruchám. Ty tu řešíš rozdíl nějaká 2% jako veliký problém, ale že rozdíl mezi např. Citroenem C1 a posledním autem je 17% je OK.
Naposledy k tomuhle... :) Tu kontrolu + následné "doladění" by musela dělat dealerství, protože v TPCA neprobíhá. Sice mi to přijde nepravděpodobné, protože když Toyota vložila peníze do výroby a tuším právě ona má napojení na specializované subdodavatele (např. Toyoda/JTEKT), ale budiž, možné to je. Nicméně jakákoliv statistika starší než právě z prvního pásma není vypovídající o kvalitě auta, ale pouze o kvalitě uživatele a jeho přístupu (a také servisní péče). A jestliže v prvním pásmu je rozpětí chyby 5,2 %, protože těch 2,6 % lze brát jako střední hodnotu, čili 30 % hodnoty rozpětí tabulky, tak je ta statistika dobrá akorát pro ty, co v životě potřebují "něčemu" věřit (třeba horoskopům). Starší vozy neberu (!!!) do úvahy, tam si to geobbelsovky může kecat, co chce. Chápu, že někdo tomu věřit musí, jinak by to nevycházelo. Ale podle mě to rozhodně nemůže sloužit jako seriózní argument spolehlivosti a/nebo kvality při výběru ojetiny (nanejvýš jako nějaká zajímavost, podpůrné vodítko) - ať už pro nebo proti nějakému autu - protože nepřesnost statistiky je vysoká, metodologie nejasná (ano, do závad z "STK" patří i prasklá žárovka, ale ne potkaný motor) a výčet modelů neúplný (třeba se ale fakt v Německu prodá více 911 a SLK než rapidů, toled nebo outbacků).


Starší auta nebereš. Ale právě u starších aut se láme chleba a ukazuje se jak kvalitní materiály byly použity a jak rychle těm autům odchází součástky. Jen o praskajících žárovkách to nebude.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Poniedziałek 30.05.2016 08:34, TUV starsie auta
Presne tak, pri starsich autach sa tam pridava aj stav pneumatik a vymlatenie podvozku, ktore v dost podstatnej miere zavisi od ciest, po ktorych jazdis. Ked si kupis pandu, je vysoky predpoklad, ze na nej nebudes jazdit 180 po kvalitnej nemeckej dialnici, ale skor po rozbitych cestach po meste, parkovat po obrubnikoch, obcas sa ti niekto podpise dverami zbuku na auto, atd.. Teraz das taketo auto do tabulky s golfom, ktory sa predava vacsinou ako diesel a vacsinu zivota najazdi po dialnici. JE to casto aj firemne auto, kde STK sa robi tak, ze sa da auto nejakej firme, co to vsetko skontroluje a STK ide spravit na 100 %. Tak, a potom z toho vsetkeho vznikne tabulka z vypovednou hodnotou predslovu premiera roberta fica pred babkamy na MDZ o islamizacii slovenska.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Poniedziałek 30.05.2016 15:07, RE: TUV starsie auta
Citroenak napisał:
Presne tak, pri starsich autach sa tam pridava aj stav pneumatik a vymlatenie podvozku, ktore v dost podstatnej miere zavisi od ciest, po ktorych jazdis. Ked si kupis pandu, je vysoky predpoklad, ze na nej nebudes jazdit 180 po kvalitnej nemeckej dialnici, ale skor po rozbitych cestach po meste, parkovat po obrubnikoch, obcas sa ti niekto podpise dverami zbuku na auto, atd.. Teraz das taketo auto do tabulky s golfom, ktory sa predava vacsinou ako diesel a vacsinu zivota najazdi po dialnici. JE to casto aj firemne auto, kde STK sa robi tak, ze sa da auto nejakej firme, co to vsetko skontroluje a STK ide spravit na 100 %. Tak, a potom z toho vsetkeho vznikne tabulka z vypovednou hodnotou predslovu premiera roberta fica pred babkamy na MDZ o islamizacii slovenska.


Nechápu pointu. Co brání srovnání aut stejných kategorií? Tzn. Pandu třeba právě s kolínkými trojčaty, případně jinými auty své kategorie kde se dá předpokládat stejný způsob použití.
reagować
kristian2
ilość wystąpień273
data registracji31.03.2015
Poniedziałek 30.05.2016 15:30, k
co tu vubec řešíte nejaké kolinské trojčata. To jsou naprosto nepoužitelné auta pro nějaký UBER
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 30.05.2016 16:44, RE: k
kristian2 napisał:
co tu vubec řešíte nejaké kolinské trojčata. To jsou naprosto nepoužitelné auta pro nějaký UBER


Kolínská trojčata nejlépe ilustrují nepřesnost/nevěrohodnost TÜV Reportu jako relevantní opory (proč něco koupit či nikoliv). Tazatel jako laik vyčetl v jiném článku, že by se o tuhle pseudokvalitářskou tabulku měl při výběru opřít. Např. podle ní jsou dacie nejhorší klumpry, zatímco podle rozborky dají 400 000 otrocké práce. A s ohledem na jejich ceny se tazatel dostane k nové nebo zánovní se zárukou. A na chvostu jsou i další jinak smysluplné vozy - jak mondeo nebo passat, tak většina MPV, dokonce i ten hojně doporučovaný focus má hodnocení za 4 a je v poslední třetině.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Poniedziałek 30.05.2016 22:38, RE: k
Giorgio napisał:
kristian2 napisał:
co tu vubec řešíte nejaké kolinské trojčata. To jsou naprosto nepoužitelné auta pro nějaký UBER
Kolínská trojčata nejlépe ilustrují nepřesnost/nevěrohodnost TÜV Reportu jako relevantní opory (proč něco koupit či nikoliv). Tazatel jako laik vyčetl v jiném článku, že by se o tuhle pseudokvalitářskou tabulku měl při výběru opřít. Např. podle ní jsou dacie nejhorší klumpry, zatímco podle rozborky dají 400 000 otrocké práce. A s ohledem na jejich ceny se tazatel dostane k nové nebo zánovní se zárukou. A na chvostu jsou i další jinak smysluplné vozy - jak mondeo nebo passat, tak většina MPV, dokonce i ten hojně doporučovaný focus má hodnocení za 4 a je v poslední třetině.


Zmiňovaná auta Passat, Mondeo, Focus jsou zrovna hodně nad průměrem pokud se dívám na 6 a 8 letá auta kde se podle mě projevuje kvalita použitých komponent. Zrovna tak kolínská trojčata mají konzistentní výsledky v TUV reportu, kvůli čemu tahle část diskuse začala. Nevím co furt řešíš
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Wtorek 31.05.2016 05:53, RE: k
Petr S napisał:
Zmiňovaná auta Passat, Mondeo, Focus jsou zrovna hodně nad průměrem pokud se dívám na 6 a 8 letá auta kde se podle mě projevuje kvalita použitých komponent. Zrovna tak kolínská trojčata mají konzistentní výsledky v TUV reportu, kvůli čemu tahle část diskuse začala. Nevím co furt řešíš


1.) Fakt neumíš číst. (Auto do r. v. 2011, takže žádné stáří 8 let.) 2.) Neumíš uznat chybu. (Obviníš mě křivě ze lži (ad 1.) + ad 3.), ani se nedokážeš omluvit a dál plácáš.) 3.) Jsi demagog. (Diskuze vznikla proto, že tazateli byla doporučena zánovní dacia (ne mnou), načež se tazatel odvolává na její výsledky v TÜV na chvostu a že při výběru by se z TÜV Reportu mělo vycházet, načež nejen já, ale i Citroëňák rozporujeme věrohodnost této statistiky a konkrétně pro Dacii Logan jsem poukázal na rozborku Světa motorů. O tom, že u starého auta se neprojevuje primárně kvalita komponent, ale užívání vozu, už dál diskutovat nebudu - to, že "kvalitu" odráží hlavně nejmladší kategorie, píšou totiž i v tom odkazovaném článku, navíc na tak starých autech ten dotaz nestojí a novější modely zjevně nedosahují na pozice svých předchůdců, takže nelze predikovat, že se mávnutím kouzelné hůlky stane časem mondeo z propadáku ternem.) 4.) Řeší se tu to, že TÜV Report je coby klíčový indikátor nesmysl a Dacia Logan MCV (ideálně ještě v záruce) by na tazatelovou potřebu spolehlivě posloužila, bez ohledu na nějakou německou tabulku, kde je na konci.

Pod čarou: Tazateli jsi v diskuzi přispěl akorát limitem nájezdu na operáku, a ten je mimochodem u nezávislých poskytovatelů dnes běžně už 25 tkm/rok v základu, u vyšších linií služby 30-35 tkm/rok. Značkové sice stále drží 20 i nižší, třeba Škodovka implicitně kalkuluje 50 tkm/3 roky, ale nabídky např. od ČSOB Leasingu vycházejí cenově i limitově lépe a hlavně je tam možnost volit auta, která značkový leasing pro soukromé koncáky nemají - mj. auris, ale zrovna u ČSOB Leasingu je suverénně nejlepší volbou "value for money" naftový Peugeot 308 v kombíku. Na tomto místě dlužno dodat, že za 8 tisíc měsíčně stačí lít do auta naftu a co 2 roky auto vyměnit, na vstupu není nutné mít žádný kapitál a odpadají i veškeré otázky kvality, protože auto je po celou dobu v záruce a nájemci je garantována mobilita.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Wtorek 31.05.2016 12:26, RE: k
Giorgio napisał:
Petr S napisał:
Zmiňovaná auta Passat, Mondeo, Focus jsou zrovna hodně nad průměrem pokud se dívám na 6 a 8 letá auta kde se podle mě projevuje kvalita použitých komponent. Zrovna tak kolínská trojčata mají konzistentní výsledky v TUV reportu, kvůli čemu tahle část diskuse začala. Nevím co furt řešíš
1.) Fakt neumíš číst. (Auto do r. v. 2011, takže žádné stáří 8 let.) 2.) Neumíš uznat chybu. (Obviníš mě křivě ze lži (ad 1.) + ad 3.), ani se nedokážeš omluvit a dál plácáš.) 3.) Jsi demagog. (Diskuze vznikla proto, že tazateli byla doporučena zánovní dacia (ne mnou), načež se tazatel odvolává na její výsledky v TÜV na chvostu a že při výběru by se z TÜV Reportu mělo vycházet, načež nejen já, ale i Citroëňák rozporujeme věrohodnost této statistiky a konkrétně pro Dacii Logan jsem poukázal na rozborku Světa motorů. O tom, že u starého auta se neprojevuje primárně kvalita komponent, ale užívání vozu, už dál diskutovat nebudu - to, že "kvalitu" odráží hlavně nejmladší kategorie, píšou totiž i v tom odkazovaném článku, navíc na tak starých autech ten dotaz nestojí a novější modely zjevně nedosahují na pozice svých předchůdců, takže nelze predikovat, že se mávnutím kouzelné hůlky stane časem mondeo z propadáku ternem.) 4.) Řeší se tu to, že TÜV Report je coby klíčový indikátor nesmysl a Dacia Logan MCV (ideálně ještě v záruce) by na tazatelovou potřebu spolehlivě posloužila, bez ohledu na nějakou německou tabulku, kde je na konci. Pod čarou: Tazateli jsi v diskuzi přispěl akorát limitem nájezdu na operáku, a ten je mimochodem u nezávislých poskytovatelů dnes běžně už 25 tkm/rok v základu, u vyšších linií služby 30-35 tkm/rok. Značkové sice stále drží 20 i nižší, třeba Škodovka implicitně kalkuluje 50 tkm/3 roky, ale nabídky např. od ČSOB Leasingu vycházejí cenově i limitově lépe a hlavně je tam možnost volit auta, která značkový leasing pro soukromé koncáky nemají - mj. auris, ale zrovna u ČSOB Leasingu je suverénně nejlepší volbou "value for money" naftový Peugeot 308 v kombíku. Na tomto místě dlužno dodat, že za 8 tisíc měsíčně stačí lít do auta naftu a co 2 roky auto vyměnit, na vstupu není nutné mít žádný kapitál a odpadají i veškeré otázky kvality, protože auto je po celou dobu v záruce a nájemci je garantována mobilita.


Když si koupím auto z roku 2011 tzn. 5 let staré, tak z něj 8 leté bude brzo a mám tedy jistou indikaci, neříkám že jistotu, jak se mi bude v následujících letech sypat. Tohle vlákno diskuse vzniklo proto, že si na ukázce kolínských trojčat se snažil TUV report totálně zpochybnit. Jen jsem si to ověřil, protože mě to zajímalo a zjistil že to není jak píšeš. To je celé...

Shrnul bych to tak, že pro Giorgio je TUV report k ničemu. Pro Petr S je to jeden z indikátorů, který taky bere v úvahu při nákupu auta.
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Wtorek 31.05.2016 12:44, RE: k
Petr S napisał:
Když si koupím auto z roku 2011 tzn. 5 let staré, tak z něj 8 leté bude brzo a tak nějak vím jak se mi bude v následujících letech sypat. Diskuse vznikla proto že si na ukázce kolínských trojčat se snažil TUV report zpochybnit. Jen jsem si to ověřil a zjistil že to není pravda. To je celé...


Máš na tom gramofonu špatnou desku, taky ti dost přeskakuje. Řekl jsem, že mezi trojčaty je na stejném autě rozdíl třetina hodnoty, následně jsi začal bagatelizovat tuto PRAVDU. Tím na skutečnosti, že statistická odchylka 5,2 % (2,6 % jako střední hodnota) umožní v tabulce přeskákat z top 10 do worst 10, nic nezměníš. A motáš to taky slušně, z pětiletého auta bude 8leté za půlku jeho stáří, což není ani málo, ani moc, ale v každém případě to znamená, že u řady aut to bude jiná generace (typicky mondeo nebo octavia, kde je mezigenerační rozdíl opravdu výrazný), takže můžeš porovnávat jen vývoj hodnoty dané generace, a proto kdo chce auto max. z roku 2011, může mu být buřt tabulka 8letých vozů. TO je celé.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Wtorek 31.05.2016 19:48, RE: k
Giorgio napisał:
Petr S napisał:
Když si koupím auto z roku 2011 tzn. 5 let staré, tak z něj 8 leté bude brzo a tak nějak vím jak se mi bude v následujících letech sypat. Diskuse vznikla proto že si na ukázce kolínských trojčat se snažil TUV report zpochybnit. Jen jsem si to ověřil a zjistil že to není pravda. To je celé...
Máš na tom gramofonu špatnou desku, taky ti dost přeskakuje. Řekl jsem, že mezi trojčaty je na stejném autě rozdíl třetina hodnoty, následně jsi začal bagatelizovat tuto PRAVDU. Tím na skutečnosti, že statistická odchylka 5,2 % (2,6 % jako střední hodnota) umožní v tabulce přeskákat z top 10 do worst 10, nic nezměníš. A motáš to taky slušně, z pětiletého auta bude 8leté za půlku jeho stáří, což není ani málo, ani moc, ale v každém případě to znamená, že u řady aut to bude jiná generace (typicky mondeo nebo octavia, kde je mezigenerační rozdíl opravdu výrazný), takže můžeš porovnávat jen vývoj hodnoty dané generace, a proto kdo chce auto max. z roku 2011, může mu být buřt tabulka 8letých vozů. TO je celé.


Psal jsem, že dělit mezi sebou procenta je nesmysl. To bys mohl dělit 0.2% a 0.1% a říct že mezi nima je dvojnásobný rozdíl když je vydělíš. Ale přitom poruchovost by to byla téměř shodná.

Shrňme fakta o kolínských trojčatech a TUV reportu. Toto jsou maximální odchylky mezi těmi auty:

2 roky stará: 2.6%
4 roky stará: 1.3%
6 let stará: 0.2%

Mně to přijde jako dobrá shoda poruchovosti kolínských trojčat. Tobě naopak ne. V pořádku.
reagować
Milda71
ilość wystąpień2
data registracji09.11.2016
Środa 09.11.2016 23:09, Pronájem taxi vozu
Na začátek je si dobré vůz pronajmout.
reagować
Milda71
ilość wystąpień2
data registracji09.11.2016
Środa 09.11.2016 23:15, Výběr vozu pro taxi
Tady si vyzkoušíte vůz, který si vypůjčíte a také Vám doporučí pro jaký dispečink, je vhodný vůz a pak si ho někde koupíte. Nebo lze u nich na splátky nájmem, jak to mají na stránkách: http://www.pronajemtaxiku.cz
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Cztwartek 10.11.2016 09:43, RE: Vhodné auto pro UBER - nízká spotřeba, max. r.v.2011
Blejzr napisał:
Ahoj, již rok řídím a jelikož mě řízení velmi baví, rád bych začal jezdit po práci i pro UBER (je to něco jako taxi služba, fungující přes chytré telefony) Uber může dělat každý, kdo má auto starší maximálně 10ti let.Sháním proto auto s datem výroby od roku 2011, ať pak ještě těch 5 let mohu jezdit. Nyní mám Peugeot 206 z roku 2000... Jelikož se v autech nevyznám, chtěl bych se poradit, jaký typ vozu se na provozování UBERu nejvíce hodí, líbí se mi mazda 2 a 3, ale zase tam asi budou vyšší náklady na servis, jde mi určitě o co nejmenší spotřebu, kterou docílím asi nejlépe přes LPG a aby byl vůz vhodný pro provoz v Praze s co možná nejnižší spotřebou.Věřím, že cenově by se dalo nějaké ojeté auto sehnat do 150k, ale nemám vůbec přehled, prošel jsem prvních 30 vozů z tabulky TUV, kterou jsem našel v místním .pdf souboru ohledně výběru ojetého vozu, ale bohužel jsou ty ceny v 90% přes 200k a to si zatím za rok a půl práce nemohu dovolit..Díky moc za tipy


Ahoj, za mě Honda Jazz 1.2 nebo 1.4, obě jezdí pod 5l na okreskách, ve městě o litr více. Motory jsou snad největší držáky, co znám. Navíc je to malé MPV, takže variabilní prostor, dobrý kufr, ideál pro UBER
reagować
1 2 3


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.