0
powrót
 

diskuze k tématu: Ligier - tuhle ojetinu můžete řídit od 15 let

kategorie zaszeregowania tematu:
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Niedziela 01.11.2015 07:03, něco pro DavidaV
ten "nový" Ligier coby kapotovaný skutr se dá pořídit jen s naftovým motorem, aspoň v inzerci vidím jenom asi 20 aut s dieselem... to dává smysl:)
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Niedziela 01.11.2015 09:55, RE: něco pro DavidaV
Reno napisał:
ten "nový" Ligier coby kapotovaný skutr se dá pořídit jen s naftovým motorem, aspoň v inzerci vidím jenom asi 20 aut s dieselem... to dává smysl:)


Je to diesel, jednoválec. Jiný motor neexistuje, údajně to žere 3l/100. Výkon je nějak omezen, ale prý to jde odblokovat a potom to frčí i přes 70, ne jak má být maximum 45km/h. Má to variátor, jen vpřed a vzad. Nic víc.
Já nikdy nezapomenu na partu kluků co přijeli ve třech podobných autech k McD v Kladně. Seděl jsem venku vedle nich a nešlo je neposlouchat. Asi jsem nebyl lepší, ale dusil jsem se smíchy
Trochu jsem jim i záviděl, v 15 jsem mohl snít leda tak o Simsonu, ale protože nikdo z našich nebyl komouš dráždil jsem fichtla pařeza.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Niedziela 01.11.2015 18:26, RE: něco pro DavidaV
PetrT napisał:
Reno napisał:
ten "nový" Ligier coby kapotovaný skutr se dá pořídit jen s naftovým motorem, aspoň v inzerci vidím jenom asi 20 aut s dieselem... to dává smysl:)
Je to diesel, jednoválec. Jiný motor neexistuje, údajně to žere 3l/100. Výkon je nějak omezen, ale prý to jde odblokovat a potom to frčí i přes 70, ne jak má být maximum 45km/h. Má to variátor, jen vpřed a vzad. Nic víc. Já nikdy nezapomenu na partu kluků co přijeli ve třech podobných autech k McD v Kladně. Seděl jsem venku vedle nich a nešlo je neposlouchat. Asi jsem nebyl lepší, ale dusil jsem se smíchy Trochu jsem jim i záviděl, v 15 jsem mohl snít leda tak o Simsonu, ale protože nikdo z našich nebyl komouš dráždil jsem fichtla pařeza.


existují i benzíny, a dokonce elektromobil. dělá to Aixam.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Niedziela 01.11.2015 22:43, RE: něco pro DavidaV
tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
Reno napisał:
ten "nový" Ligier coby kapotovaný skutr se dá pořídit jen s naftovým motorem, aspoň v inzerci vidím jenom asi 20 aut s dieselem... to dává smysl:)
Je to diesel, jednoválec. Jiný motor neexistuje, údajně to žere 3l/100. Výkon je nějak omezen, ale prý to jde odblokovat a potom to frčí i přes 70, ne jak má být maximum 45km/h. Má to variátor, jen vpřed a vzad. Nic víc. Já nikdy nezapomenu na partu kluků co přijeli ve třech podobných autech k McD v Kladně. Seděl jsem venku vedle nich a nešlo je neposlouchat. Asi jsem nebyl lepší, ale dusil jsem se smíchy Trochu jsem jim i záviděl, v 15 jsem mohl snít leda tak o Simsonu, ale protože nikdo z našich nebyl komouš dráždil jsem fichtla pařeza.
existují i benzíny, a dokonce elektromobil. dělá to Aixam.


No dík, že na mě myslíš, ale nafta v tomto... to už fakt jen čekám, kdy to tam šoupne Ducati nebo BMW, protože si nějak nemůžu vybavit, jestli VW nedělá někde taky do motorek. Ale jelikož se tam nafta zatím nerozmáhá, tak asi ne. Tam by se jim vedlo, tam se na emise kašle. Takovej naftovej dvoutakt, jak v Zetoru 25, to by bylo něco....a nejlépe s protiběžnými písty.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Niedziela 01.11.2015 23:31, RE: něco pro DavidaV
tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
Reno napisał:
ten "nový" Ligier coby kapotovaný skutr se dá pořídit jen s naftovým motorem, aspoň v inzerci vidím jenom asi 20 aut s dieselem... to dává smysl:)
Je to diesel, jednoválec. Jiný motor neexistuje, údajně to žere 3l/100. Výkon je nějak omezen, ale prý to jde odblokovat a potom to frčí i přes 70, ne jak má být maximum 45km/h. Má to variátor, jen vpřed a vzad. Nic víc. Já nikdy nezapomenu na partu kluků co přijeli ve třech podobných autech k McD v Kladně. Seděl jsem venku vedle nich a nešlo je neposlouchat. Asi jsem nebyl lepší, ale dusil jsem se smíchy Trochu jsem jim i záviděl, v 15 jsem mohl snít leda tak o Simsonu, ale protože nikdo z našich nebyl komouš dráždil jsem fichtla pařeza.
existují i benzíny, a dokonce elektromobil. dělá to Aixam.


Tak to jsem ještě neslyšel, zatím všechno co jsem viděl byl diesel. Ono to má celkem smysl, ta benzínová padesátka s tím bude mít daleko víc práce a bude víc žrát. Ten diesel je myslím čtyřstovka.
A na stránkách Aixam.cz jsem našel jen ten diesel, podle mě je jediný možný na papíry Am.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Niedziela 01.11.2015 23:35, RE: něco pro DavidaV
David V napisał:
tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
Reno napisał:
ten "nový" Ligier coby kapotovaný skutr se dá pořídit jen s naftovým motorem, aspoň v inzerci vidím jenom asi 20 aut s dieselem... to dává smysl:)
Je to diesel, jednoválec. Jiný motor neexistuje, údajně to žere 3l/100. Výkon je nějak omezen, ale prý to jde odblokovat a potom to frčí i přes 70, ne jak má být maximum 45km/h. Má to variátor, jen vpřed a vzad. Nic víc. Já nikdy nezapomenu na partu kluků co přijeli ve třech podobných autech k McD v Kladně. Seděl jsem venku vedle nich a nešlo je neposlouchat. Asi jsem nebyl lepší, ale dusil jsem se smíchy Trochu jsem jim i záviděl, v 15 jsem mohl snít leda tak o Simsonu, ale protože nikdo z našich nebyl komouš dráždil jsem fichtla pařeza.
existují i benzíny, a dokonce elektromobil. dělá to Aixam.
No dík, že na mě myslíš, ale nafta v tomto... to už fakt jen čekám, kdy to tam šoupne Ducati nebo BMW, protože si nějak nemůžu vybavit, jestli VW nedělá někde taky do motorek. Ale jelikož se tam nafta zatím nerozmáhá, tak asi ne. Tam by se jim vedlo, tam se na emise kašle. Takovej naftovej dvoutakt, jak v Zetoru 25, to by bylo něco....a nejlépe s protiběžnými písty.


Naftovou motorku dělá Royal Enfield 350 v Indii, viděl jsem ji na vlastní oči. Ale tam to má smysl, nafta stojí třetinu co benzín.

http://www.tipmoto.com/motorky/royal-enfield/264876-350-diesel.html
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Poniedziałek 02.11.2015 01:08, RE: něco pro DavidaV
PetrT napisał:
David V napisał:
tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
Reno napisał:
ten "nový" Ligier coby kapotovaný skutr se dá pořídit jen s naftovým motorem, aspoň v inzerci vidím jenom asi 20 aut s dieselem... to dává smysl:)
Je to diesel, jednoválec. Jiný motor neexistuje, údajně to žere 3l/100. Výkon je nějak omezen, ale prý to jde odblokovat a potom to frčí i přes 70, ne jak má být maximum 45km/h. Má to variátor, jen vpřed a vzad. Nic víc. Já nikdy nezapomenu na partu kluků co přijeli ve třech podobných autech k McD v Kladně. Seděl jsem venku vedle nich a nešlo je neposlouchat. Asi jsem nebyl lepší, ale dusil jsem se smíchy Trochu jsem jim i záviděl, v 15 jsem mohl snít leda tak o Simsonu, ale protože nikdo z našich nebyl komouš dráždil jsem fichtla pařeza.
existují i benzíny, a dokonce elektromobil. dělá to Aixam.
No dík, že na mě myslíš, ale nafta v tomto... to už fakt jen čekám, kdy to tam šoupne Ducati nebo BMW, protože si nějak nemůžu vybavit, jestli VW nedělá někde taky do motorek. Ale jelikož se tam nafta zatím nerozmáhá, tak asi ne. Tam by se jim vedlo, tam se na emise kašle. Takovej naftovej dvoutakt, jak v Zetoru 25, to by bylo něco....a nejlépe s protiběžnými písty.
Naftovou motorku dělá Royal Enfield 350 v Indii, viděl jsem ji na vlastní oči. Ale tam to má smysl, nafta stojí třetinu co benzín. http://www.tipmoto.com/motorky/royal-enfield/264876-350-diesel.html


Fakt v Indii stojí nafta třetinu co benzín? Toto mě zaujalo a dohledal jsem si zmíněné ceny. 45 INR za naftu vs 60 INR za benzín není 1/3, ale 3/4.

Zvuk té motorky si nezadá se starým Zetorem
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Poniedziałek 02.11.2015 09:15, RE: něco pro DavidaV
PetrT napisał:
tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
Reno napisał:
ten "nový" Ligier coby kapotovaný skutr se dá pořídit jen s naftovým motorem, aspoň v inzerci vidím jenom asi 20 aut s dieselem... to dává smysl:)
Je to diesel, jednoválec. Jiný motor neexistuje, údajně to žere 3l/100. Výkon je nějak omezen, ale prý to jde odblokovat a potom to frčí i přes 70, ne jak má být maximum 45km/h. Má to variátor, jen vpřed a vzad. Nic víc. Já nikdy nezapomenu na partu kluků co přijeli ve třech podobných autech k McD v Kladně. Seděl jsem venku vedle nich a nešlo je neposlouchat. Asi jsem nebyl lepší, ale dusil jsem se smíchy Trochu jsem jim i záviděl, v 15 jsem mohl snít leda tak o Simsonu, ale protože nikdo z našich nebyl komouš dráždil jsem fichtla pařeza.
existují i benzíny, a dokonce elektromobil. dělá to Aixam.
Tak to jsem ještě neslyšel, zatím všechno co jsem viděl byl diesel. Ono to má celkem smysl, ta benzínová padesátka s tím bude mít daleko víc práce a bude víc žrát. Ten diesel je myslím čtyřstovka. A na stránkách Aixam.cz jsem našel jen ten diesel, podle mě je jediný možný na papíry Am.


http://www.aixam.cz/cenik-p4.html
benzín je tam už jen jeden, 505ccm Lombardini, a je to v čtyřsedadlové verzi od 17ti let, dole jsou ty elektroverze. Ligier dělal-možná ještě dělá-50ccm benzín, ten je od 15ti. osobně mi nejvíc dává smysl ta elektroverze, podle mě je to pro tuhle kategorii optimální
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Poniedziałek 02.11.2015 10:40, RE: něco pro DavidaV
Petr S napisał:
PetrT napisał:
David V napisał:
tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
Reno napisał:
ten "nový" Ligier coby kapotovaný skutr se dá pořídit jen s naftovým motorem, aspoň v inzerci vidím jenom asi 20 aut s dieselem... to dává smysl:)
Je to diesel, jednoválec. Jiný motor neexistuje, údajně to žere 3l/100. Výkon je nějak omezen, ale prý to jde odblokovat a potom to frčí i přes 70, ne jak má být maximum 45km/h. Má to variátor, jen vpřed a vzad. Nic víc. Já nikdy nezapomenu na partu kluků co přijeli ve třech podobných autech k McD v Kladně. Seděl jsem venku vedle nich a nešlo je neposlouchat. Asi jsem nebyl lepší, ale dusil jsem se smíchy Trochu jsem jim i záviděl, v 15 jsem mohl snít leda tak o Simsonu, ale protože nikdo z našich nebyl komouš dráždil jsem fichtla pařeza.
existují i benzíny, a dokonce elektromobil. dělá to Aixam.
No dík, že na mě myslíš, ale nafta v tomto... to už fakt jen čekám, kdy to tam šoupne Ducati nebo BMW, protože si nějak nemůžu vybavit, jestli VW nedělá někde taky do motorek. Ale jelikož se tam nafta zatím nerozmáhá, tak asi ne. Tam by se jim vedlo, tam se na emise kašle. Takovej naftovej dvoutakt, jak v Zetoru 25, to by bylo něco....a nejlépe s protiběžnými písty.
Naftovou motorku dělá Royal Enfield 350 v Indii, viděl jsem ji na vlastní oči. Ale tam to má smysl, nafta stojí třetinu co benzín. http://www.tipmoto.com/motorky/royal-enfield/264876-350-diesel.html
Fakt v Indii stojí nafta třetinu co benzín? Toto mě zaujalo a dohledal jsem si zmíněné ceny. 45 INR za naftu vs 60 INR za benzín není 1/3, ale 3/4. Zvuk té motorky si nezadá se starým Zetorem


Tady je o ní docela hezké počtení :http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/royal-enfield/royal-enfield-bullet-350-diesel-13573.html
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Poniedziałek 02.11.2015 12:42, RE: něco pro DavidaV
Petr S napisał:
PetrT napisał:
David V napisał:
tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
Reno napisał:
ten "nový" Ligier coby kapotovaný skutr se dá pořídit jen s naftovým motorem, aspoň v inzerci vidím jenom asi 20 aut s dieselem... to dává smysl:)
Je to diesel, jednoválec. Jiný motor neexistuje, údajně to žere 3l/100. Výkon je nějak omezen, ale prý to jde odblokovat a potom to frčí i přes 70, ne jak má být maximum 45km/h. Má to variátor, jen vpřed a vzad. Nic víc. Já nikdy nezapomenu na partu kluků co přijeli ve třech podobných autech k McD v Kladně. Seděl jsem venku vedle nich a nešlo je neposlouchat. Asi jsem nebyl lepší, ale dusil jsem se smíchy Trochu jsem jim i záviděl, v 15 jsem mohl snít leda tak o Simsonu, ale protože nikdo z našich nebyl komouš dráždil jsem fichtla pařeza.
existují i benzíny, a dokonce elektromobil. dělá to Aixam.
No dík, že na mě myslíš, ale nafta v tomto... to už fakt jen čekám, kdy to tam šoupne Ducati nebo BMW, protože si nějak nemůžu vybavit, jestli VW nedělá někde taky do motorek. Ale jelikož se tam nafta zatím nerozmáhá, tak asi ne. Tam by se jim vedlo, tam se na emise kašle. Takovej naftovej dvoutakt, jak v Zetoru 25, to by bylo něco....a nejlépe s protiběžnými písty.
Naftovou motorku dělá Royal Enfield 350 v Indii, viděl jsem ji na vlastní oči. Ale tam to má smysl, nafta stojí třetinu co benzín. http://www.tipmoto.com/motorky/royal-enfield/264876-350-diesel.html
Fakt v Indii stojí nafta třetinu co benzín? Toto mě zaujalo a dohledal jsem si zmíněné ceny. 45 INR za naftu vs 60 INR za benzín není 1/3, ale 3/4. Zvuk té motorky si nezadá se starým Zetorem


Jo, u benzínky ano, ale nafta se tam dá sehnat i jinak, od řidičů nákladáků kterých tam jsou mraky. Asi jako tady za komačů. Benzín už tak moc ne.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Poniedziałek 02.11.2015 12:45, RE: něco pro DavidaV
tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
Reno napisał:
ten "nový" Ligier coby kapotovaný skutr se dá pořídit jen s naftovým motorem, aspoň v inzerci vidím jenom asi 20 aut s dieselem... to dává smysl:)
Je to diesel, jednoválec. Jiný motor neexistuje, údajně to žere 3l/100. Výkon je nějak omezen, ale prý to jde odblokovat a potom to frčí i přes 70, ne jak má být maximum 45km/h. Má to variátor, jen vpřed a vzad. Nic víc. Já nikdy nezapomenu na partu kluků co přijeli ve třech podobných autech k McD v Kladně. Seděl jsem venku vedle nich a nešlo je neposlouchat. Asi jsem nebyl lepší, ale dusil jsem se smíchy Trochu jsem jim i záviděl, v 15 jsem mohl snít leda tak o Simsonu, ale protože nikdo z našich nebyl komouš dráždil jsem fichtla pařeza.
existují i benzíny, a dokonce elektromobil. dělá to Aixam.
Tak to jsem ještě neslyšel, zatím všechno co jsem viděl byl diesel. Ono to má celkem smysl, ta benzínová padesátka s tím bude mít daleko víc práce a bude víc žrát. Ten diesel je myslím čtyřstovka. A na stránkách Aixam.cz jsem našel jen ten diesel, podle mě je jediný možný na papíry Am.
http://www.aixam.cz/cenik-p4.html benzín je tam už jen jeden, 505ccm Lombardini, a je to v čtyřsedadlové verzi od 17ti let, dole jsou ty elektroverze. Ligier dělal-možná ještě dělá-50ccm benzín, ten je od 15ti. osobně mi nejvíc dává smysl ta elektroverze, podle mě je to pro tuhle kategorii optimální


Za ty peníze nedává smysl vůbec nic.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Poniedziałek 02.11.2015 22:12, RE: něco pro DavidaV
PetrT napisał:
Petr S napisał:
PetrT napisał:
David V napisał:
tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
Reno napisał:
ten "nový" Ligier coby kapotovaný skutr se dá pořídit jen s naftovým motorem, aspoň v inzerci vidím jenom asi 20 aut s dieselem... to dává smysl:)
Je to diesel, jednoválec. Jiný motor neexistuje, údajně to žere 3l/100. Výkon je nějak omezen, ale prý to jde odblokovat a potom to frčí i přes 70, ne jak má být maximum 45km/h. Má to variátor, jen vpřed a vzad. Nic víc. Já nikdy nezapomenu na partu kluků co přijeli ve třech podobných autech k McD v Kladně. Seděl jsem venku vedle nich a nešlo je neposlouchat. Asi jsem nebyl lepší, ale dusil jsem se smíchy Trochu jsem jim i záviděl, v 15 jsem mohl snít leda tak o Simsonu, ale protože nikdo z našich nebyl komouš dráždil jsem fichtla pařeza.
existují i benzíny, a dokonce elektromobil. dělá to Aixam.
No dík, že na mě myslíš, ale nafta v tomto... to už fakt jen čekám, kdy to tam šoupne Ducati nebo BMW, protože si nějak nemůžu vybavit, jestli VW nedělá někde taky do motorek. Ale jelikož se tam nafta zatím nerozmáhá, tak asi ne. Tam by se jim vedlo, tam se na emise kašle. Takovej naftovej dvoutakt, jak v Zetoru 25, to by bylo něco....a nejlépe s protiběžnými písty.
Naftovou motorku dělá Royal Enfield 350 v Indii, viděl jsem ji na vlastní oči. Ale tam to má smysl, nafta stojí třetinu co benzín. http://www.tipmoto.com/motorky/royal-enfield/264876-350-diesel.html
Fakt v Indii stojí nafta třetinu co benzín? Toto mě zaujalo a dohledal jsem si zmíněné ceny. 45 INR za naftu vs 60 INR za benzín není 1/3, ale 3/4. Zvuk té motorky si nezadá se starým Zetorem
Jo, u benzínky ano, ale nafta se tam dá sehnat i jinak, od řidičů nákladáků kterých tam jsou mraky. Asi jako tady za komačů. Benzín už tak moc ne.


Nevím, jak je lehké sehnat naftu za 1/3 v Indii a jak hodně tam lze okrádat zaměstnavatele. Ale neznám osobně nikoho kdo by za komančů sháněl naftu od řidičů. Hlavně k čemu by těm lidem byla když osobáků v dieslu bylo jako šafránu. Leda by s ní topili v naftových kamnech.

Jinak k té motorce... Spořebu 1,7L na 100 to má dobrou, ale vzhledem k těm 5 kW a že do kopce jede max. 40 to odpovídá
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Poniedziałek 02.11.2015 22:27, RE: něco pro DavidaV
Petr S napisał:
PetrT napisał:
Petr S napisał:
PetrT napisał:
David V napisał:
tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
Reno napisał:
ten "nový" Ligier coby kapotovaný skutr se dá pořídit jen s naftovým motorem, aspoň v inzerci vidím jenom asi 20 aut s dieselem... to dává smysl:)
Je to diesel, jednoválec. Jiný motor neexistuje, údajně to žere 3l/100. Výkon je nějak omezen, ale prý to jde odblokovat a potom to frčí i přes 70, ne jak má být maximum 45km/h. Má to variátor, jen vpřed a vzad. Nic víc. Já nikdy nezapomenu na partu kluků co přijeli ve třech podobných autech k McD v Kladně. Seděl jsem venku vedle nich a nešlo je neposlouchat. Asi jsem nebyl lepší, ale dusil jsem se smíchy Trochu jsem jim i záviděl, v 15 jsem mohl snít leda tak o Simsonu, ale protože nikdo z našich nebyl komouš dráždil jsem fichtla pařeza.
existují i benzíny, a dokonce elektromobil. dělá to Aixam.
No dík, že na mě myslíš, ale nafta v tomto... to už fakt jen čekám, kdy to tam šoupne Ducati nebo BMW, protože si nějak nemůžu vybavit, jestli VW nedělá někde taky do motorek. Ale jelikož se tam nafta zatím nerozmáhá, tak asi ne. Tam by se jim vedlo, tam se na emise kašle. Takovej naftovej dvoutakt, jak v Zetoru 25, to by bylo něco....a nejlépe s protiběžnými písty.
Naftovou motorku dělá Royal Enfield 350 v Indii, viděl jsem ji na vlastní oči. Ale tam to má smysl, nafta stojí třetinu co benzín. http://www.tipmoto.com/motorky/royal-enfield/264876-350-diesel.html
Fakt v Indii stojí nafta třetinu co benzín? Toto mě zaujalo a dohledal jsem si zmíněné ceny. 45 INR za naftu vs 60 INR za benzín není 1/3, ale 3/4. Zvuk té motorky si nezadá se starým Zetorem
Jo, u benzínky ano, ale nafta se tam dá sehnat i jinak, od řidičů nákladáků kterých tam jsou mraky. Asi jako tady za komačů. Benzín už tak moc ne.
Nevím, jak je lehké sehnat naftu za 1/3 v Indii a jak hodně tam lze okrádat zaměstnavatele. Ale neznám osobně nikoho kdo by za komančů sháněl naftu od řidičů. Hlavně k čemu by těm lidem byla když osobáků v dieslu bylo jako šafránu. Leda by s ní topili v naftových kamnech. Jinak k té motorce... Spořebu 1,7L na 100 to má dobrou, ale vzhledem k těm 5 kW a že do kopce jede max. 40 to odpovídá


Já sice v Indi naftu nekupoval, ale mám kamaráda Inda. A ten mi vyprávěl že je to naprosto běžný.
Osobně si pamatuju z praxe jak ve fabrice naftu prodával mašinfíra z vlečky. Za komačů měl naftu jen mistr (volhu) a jeden ultrafrajer měl kadeta
Naftou jsme topili ještě kolem r. 1980 v činžáku v Praze na Vinohradech. .
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Poniedziałek 02.11.2015 22:47, RE: něco pro DavidaV
PetrT napisał:
Petr S napisał:
PetrT napisał:
Petr S napisał:
PetrT napisał:
David V napisał:
tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
Reno napisał:
ten "nový" Ligier coby kapotovaný skutr se dá pořídit jen s naftovým motorem, aspoň v inzerci vidím jenom asi 20 aut s dieselem... to dává smysl:)
Je to diesel, jednoválec. Jiný motor neexistuje, údajně to žere 3l/100. Výkon je nějak omezen, ale prý to jde odblokovat a potom to frčí i přes 70, ne jak má být maximum 45km/h. Má to variátor, jen vpřed a vzad. Nic víc. Já nikdy nezapomenu na partu kluků co přijeli ve třech podobných autech k McD v Kladně. Seděl jsem venku vedle nich a nešlo je neposlouchat. Asi jsem nebyl lepší, ale dusil jsem se smíchy Trochu jsem jim i záviděl, v 15 jsem mohl snít leda tak o Simsonu, ale protože nikdo z našich nebyl komouš dráždil jsem fichtla pařeza.
existují i benzíny, a dokonce elektromobil. dělá to Aixam.
No dík, že na mě myslíš, ale nafta v tomto... to už fakt jen čekám, kdy to tam šoupne Ducati nebo BMW, protože si nějak nemůžu vybavit, jestli VW nedělá někde taky do motorek. Ale jelikož se tam nafta zatím nerozmáhá, tak asi ne. Tam by se jim vedlo, tam se na emise kašle. Takovej naftovej dvoutakt, jak v Zetoru 25, to by bylo něco....a nejlépe s protiběžnými písty.
Naftovou motorku dělá Royal Enfield 350 v Indii, viděl jsem ji na vlastní oči. Ale tam to má smysl, nafta stojí třetinu co benzín. http://www.tipmoto.com/motorky/royal-enfield/264876-350-diesel.html
Fakt v Indii stojí nafta třetinu co benzín? Toto mě zaujalo a dohledal jsem si zmíněné ceny. 45 INR za naftu vs 60 INR za benzín není 1/3, ale 3/4. Zvuk té motorky si nezadá se starým Zetorem
Jo, u benzínky ano, ale nafta se tam dá sehnat i jinak, od řidičů nákladáků kterých tam jsou mraky. Asi jako tady za komačů. Benzín už tak moc ne.
Nevím, jak je lehké sehnat naftu za 1/3 v Indii a jak hodně tam lze okrádat zaměstnavatele. Ale neznám osobně nikoho kdo by za komančů sháněl naftu od řidičů. Hlavně k čemu by těm lidem byla když osobáků v dieslu bylo jako šafránu. Leda by s ní topili v naftových kamnech. Jinak k té motorce... Spořebu 1,7L na 100 to má dobrou, ale vzhledem k těm 5 kW a že do kopce jede max. 40 to odpovídá
Já sice v Indi naftu nekupoval, ale mám kamaráda Inda. A ten mi vyprávěl že je to naprosto běžný.Osobně si pamatuju z praxe jak ve fabrice naftu prodával mašinfíra z vlečky. Za komačů měl naftu jen mistr (volhu) a jeden ultrafrajer měl kadetaNaftou jsme topili ještě kolem r. 1980 v činžáku v Praze na Vinohradech. .


Já pamatuju naftová kamna v ZUŠ taky kolem roku 80. V tom okénku to hezky blikalo. Ale i tam v zápětí přešli na akumulačky.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Poniedziałek 02.11.2015 23:01, RE: něco pro DavidaV
Petr S napisał:
PetrT napisał:
Petr S napisał:
PetrT napisał:
Petr S napisał:
PetrT napisał:
David V napisał:
tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
Reno napisał:
ten "nový" Ligier coby kapotovaný skutr se dá pořídit jen s naftovým motorem, aspoň v inzerci vidím jenom asi 20 aut s dieselem... to dává smysl:)
Je to diesel, jednoválec. Jiný motor neexistuje, údajně to žere 3l/100. Výkon je nějak omezen, ale prý to jde odblokovat a potom to frčí i přes 70, ne jak má být maximum 45km/h. Má to variátor, jen vpřed a vzad. Nic víc. Já nikdy nezapomenu na partu kluků co přijeli ve třech podobných autech k McD v Kladně. Seděl jsem venku vedle nich a nešlo je neposlouchat. Asi jsem nebyl lepší, ale dusil jsem se smíchy Trochu jsem jim i záviděl, v 15 jsem mohl snít leda tak o Simsonu, ale protože nikdo z našich nebyl komouš dráždil jsem fichtla pařeza.
existují i benzíny, a dokonce elektromobil. dělá to Aixam.
No dík, že na mě myslíš, ale nafta v tomto... to už fakt jen čekám, kdy to tam šoupne Ducati nebo BMW, protože si nějak nemůžu vybavit, jestli VW nedělá někde taky do motorek. Ale jelikož se tam nafta zatím nerozmáhá, tak asi ne. Tam by se jim vedlo, tam se na emise kašle. Takovej naftovej dvoutakt, jak v Zetoru 25, to by bylo něco....a nejlépe s protiběžnými písty.
Naftovou motorku dělá Royal Enfield 350 v Indii, viděl jsem ji na vlastní oči. Ale tam to má smysl, nafta stojí třetinu co benzín. http://www.tipmoto.com/motorky/royal-enfield/264876-350-diesel.html
Fakt v Indii stojí nafta třetinu co benzín? Toto mě zaujalo a dohledal jsem si zmíněné ceny. 45 INR za naftu vs 60 INR za benzín není 1/3, ale 3/4. Zvuk té motorky si nezadá se starým Zetorem
Jo, u benzínky ano, ale nafta se tam dá sehnat i jinak, od řidičů nákladáků kterých tam jsou mraky. Asi jako tady za komačů. Benzín už tak moc ne.
Nevím, jak je lehké sehnat naftu za 1/3 v Indii a jak hodně tam lze okrádat zaměstnavatele. Ale neznám osobně nikoho kdo by za komančů sháněl naftu od řidičů. Hlavně k čemu by těm lidem byla když osobáků v dieslu bylo jako šafránu. Leda by s ní topili v naftových kamnech. Jinak k té motorce... Spořebu 1,7L na 100 to má dobrou, ale vzhledem k těm 5 kW a že do kopce jede max. 40 to odpovídá
Já sice v Indi naftu nekupoval, ale mám kamaráda Inda. A ten mi vyprávěl že je to naprosto běžný.Osobně si pamatuju z praxe jak ve fabrice naftu prodával mašinfíra z vlečky. Za komačů měl naftu jen mistr (volhu) a jeden ultrafrajer měl kadetaNaftou jsme topili ještě kolem r. 1980 v činžáku v Praze na Vinohradech. .
Já pamatuju naftová kamna v ZUŠ taky kolem roku 80. V tom okénku to hezky blikalo. Ale i tam v zápětí přešli na akumulačky.


U nás se topilo ve třech pokojích uhlím a v jednom naftou. Potom táta sehnal meloucháře topenáře, čekalo se až nakradou dostatek materiálu a udělalo se ústřední topení - ovšem na uhlí.
Dodnes si pamatuju jak nám máma vařila guláš a pánům svíčkovou :D
A až někdy kolem 87 nám OPBH namontovalo kotel na plyn.

Jinak ten diesel u Aixamu určitě s tím variátorem funguje lépe než benzín stejného výkonu, vzhledem k tomu že má vyšší obsah má při tom "výkonu" i daleko vyšší krouták než benzínová padesátka. A výdrž bude taky vyšší. Asi proto tam je.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Poniedziałek 02.11.2015 23:34, Výkon
V tom článku od Pavlíka píšou že to do kopce jede max. 40. Nejezdil třeba Simson trochu líp?

Edit: aha, tak Simson měl jen 4,1 kW, možná dokonce jen 2,7 kW. Tak to asi líp nejezdil.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Wtorek 03.11.2015 09:10, RE: něco pro DavidaV
PetrT napisał:
Petr S napisał:
PetrT napisał:
Petr S napisał:
PetrT napisał:
David V napisał:
tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
Reno napisał:
ten "nový" Ligier coby kapotovaný skutr se dá pořídit jen s naftovým motorem, aspoň v inzerci vidím jenom asi 20 aut s dieselem... to dává smysl:)
Je to diesel, jednoválec. Jiný motor neexistuje, údajně to žere 3l/100. Výkon je nějak omezen, ale prý to jde odblokovat a potom to frčí i přes 70, ne jak má být maximum 45km/h. Má to variátor, jen vpřed a vzad. Nic víc. Já nikdy nezapomenu na partu kluků co přijeli ve třech podobných autech k McD v Kladně. Seděl jsem venku vedle nich a nešlo je neposlouchat. Asi jsem nebyl lepší, ale dusil jsem se smíchy Trochu jsem jim i záviděl, v 15 jsem mohl snít leda tak o Simsonu, ale protože nikdo z našich nebyl komouš dráždil jsem fichtla pařeza.
existují i benzíny, a dokonce elektromobil. dělá to Aixam.
No dík, že na mě myslíš, ale nafta v tomto... to už fakt jen čekám, kdy to tam šoupne Ducati nebo BMW, protože si nějak nemůžu vybavit, jestli VW nedělá někde taky do motorek. Ale jelikož se tam nafta zatím nerozmáhá, tak asi ne. Tam by se jim vedlo, tam se na emise kašle. Takovej naftovej dvoutakt, jak v Zetoru 25, to by bylo něco....a nejlépe s protiběžnými písty.
Naftovou motorku dělá Royal Enfield 350 v Indii, viděl jsem ji na vlastní oči. Ale tam to má smysl, nafta stojí třetinu co benzín. http://www.tipmoto.com/motorky/royal-enfield/264876-350-diesel.html
Fakt v Indii stojí nafta třetinu co benzín? Toto mě zaujalo a dohledal jsem si zmíněné ceny. 45 INR za naftu vs 60 INR za benzín není 1/3, ale 3/4. Zvuk té motorky si nezadá se starým Zetorem
Jo, u benzínky ano, ale nafta se tam dá sehnat i jinak, od řidičů nákladáků kterých tam jsou mraky. Asi jako tady za komačů. Benzín už tak moc ne.
Nevím, jak je lehké sehnat naftu za 1/3 v Indii a jak hodně tam lze okrádat zaměstnavatele. Ale neznám osobně nikoho kdo by za komančů sháněl naftu od řidičů. Hlavně k čemu by těm lidem byla když osobáků v dieslu bylo jako šafránu. Leda by s ní topili v naftových kamnech. Jinak k té motorce... Spořebu 1,7L na 100 to má dobrou, ale vzhledem k těm 5 kW a že do kopce jede max. 40 to odpovídá
Já sice v Indi naftu nekupoval, ale mám kamaráda Inda. A ten mi vyprávěl že je to naprosto běžný.Osobně si pamatuju z praxe jak ve fabrice naftu prodával mašinfíra z vlečky. Za komačů měl naftu jen mistr (volhu) a jeden ultrafrajer měl kadetaNaftou jsme topili ještě kolem r. 1980 v činžáku v Praze na Vinohradech. .

nazdar sousede já byl Na Šafránce. za komančů se s naftou šmelilo fest, ale to asi se vším. my jsme topili uhlím, a vodu ohřívali karmou, někdy do roku 82, než se otec naštval poté co se máma málem otrávila CO a na vlastní náklady nechal udělat ústřední plynové. jedny kamna na uhlí na 100m2 byt, v zimě paráda, nejvíc jsem se zahřál když jsem kmital pro uhlí do sklepa.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Wtorek 03.11.2015 13:56, RE: něco pro DavidaV
tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
Petr S napisał:
PetrT napisał:
Petr S napisał:
PetrT napisał:
David V napisał:
tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
Reno napisał:
ten "nový" Ligier coby kapotovaný skutr se dá pořídit jen s naftovým motorem, aspoň v inzerci vidím jenom asi 20 aut s dieselem... to dává smysl:)
Je to diesel, jednoválec. Jiný motor neexistuje, údajně to žere 3l/100. Výkon je nějak omezen, ale prý to jde odblokovat a potom to frčí i přes 70, ne jak má být maximum 45km/h. Má to variátor, jen vpřed a vzad. Nic víc. Já nikdy nezapomenu na partu kluků co přijeli ve třech podobných autech k McD v Kladně. Seděl jsem venku vedle nich a nešlo je neposlouchat. Asi jsem nebyl lepší, ale dusil jsem se smíchy Trochu jsem jim i záviděl, v 15 jsem mohl snít leda tak o Simsonu, ale protože nikdo z našich nebyl komouš dráždil jsem fichtla pařeza.
existují i benzíny, a dokonce elektromobil. dělá to Aixam.
No dík, že na mě myslíš, ale nafta v tomto... to už fakt jen čekám, kdy to tam šoupne Ducati nebo BMW, protože si nějak nemůžu vybavit, jestli VW nedělá někde taky do motorek. Ale jelikož se tam nafta zatím nerozmáhá, tak asi ne. Tam by se jim vedlo, tam se na emise kašle. Takovej naftovej dvoutakt, jak v Zetoru 25, to by bylo něco....a nejlépe s protiběžnými písty.
Naftovou motorku dělá Royal Enfield 350 v Indii, viděl jsem ji na vlastní oči. Ale tam to má smysl, nafta stojí třetinu co benzín. http://www.tipmoto.com/motorky/royal-enfield/264876-350-diesel.html
Fakt v Indii stojí nafta třetinu co benzín? Toto mě zaujalo a dohledal jsem si zmíněné ceny. 45 INR za naftu vs 60 INR za benzín není 1/3, ale 3/4. Zvuk té motorky si nezadá se starým Zetorem
Jo, u benzínky ano, ale nafta se tam dá sehnat i jinak, od řidičů nákladáků kterých tam jsou mraky. Asi jako tady za komačů. Benzín už tak moc ne.
Nevím, jak je lehké sehnat naftu za 1/3 v Indii a jak hodně tam lze okrádat zaměstnavatele. Ale neznám osobně nikoho kdo by za komančů sháněl naftu od řidičů. Hlavně k čemu by těm lidem byla když osobáků v dieslu bylo jako šafránu. Leda by s ní topili v naftových kamnech. Jinak k té motorce... Spořebu 1,7L na 100 to má dobrou, ale vzhledem k těm 5 kW a že do kopce jede max. 40 to odpovídá
Já sice v Indi naftu nekupoval, ale mám kamaráda Inda. A ten mi vyprávěl že je to naprosto běžný.Osobně si pamatuju z praxe jak ve fabrice naftu prodával mašinfíra z vlečky. Za komačů měl naftu jen mistr (volhu) a jeden ultrafrajer měl kadetaNaftou jsme topili ještě kolem r. 1980 v činžáku v Praze na Vinohradech. .
nazdar sousede já byl Na Šafránce. za komančů se s naftou šmelilo fest, ale to asi se vším. my jsme topili uhlím, a vodu ohřívali karmou, někdy do roku 82, než se otec naštval poté co se máma málem otrávila CO a na vlastní náklady nechal udělat ústřední plynové. jedny kamna na uhlí na 100m2 byt, v zimě paráda, nejvíc jsem se zahřál když jsem kmital pro uhlí do sklepa.


Proč se s naftou šmelilo když do většiny aut se nedala použít? Lidi to kupovali do kamen?
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Wtorek 03.11.2015 15:10, RE: něco pro DavidaV
Petr S napisał:
tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
Petr S napisał:
PetrT napisał:
Petr S napisał:
PetrT napisał:
David V napisał:
tomaskrtek napisał:
PetrT napisał:
Reno napisał:
ten "nový" Ligier coby kapotovaný skutr se dá pořídit jen s naftovým motorem, aspoň v inzerci vidím jenom asi 20 aut s dieselem... to dává smysl:)
Je to diesel, jednoválec. Jiný motor neexistuje, údajně to žere 3l/100. Výkon je nějak omezen, ale prý to jde odblokovat a potom to frčí i přes 70, ne jak má být maximum 45km/h. Má to variátor, jen vpřed a vzad. Nic víc. Já nikdy nezapomenu na partu kluků co přijeli ve třech podobných autech k McD v Kladně. Seděl jsem venku vedle nich a nešlo je neposlouchat. Asi jsem nebyl lepší, ale dusil jsem se smíchy Trochu jsem jim i záviděl, v 15 jsem mohl snít leda tak o Simsonu, ale protože nikdo z našich nebyl komouš dráždil jsem fichtla pařeza.
existují i benzíny, a dokonce elektromobil. dělá to Aixam.
No dík, že na mě myslíš, ale nafta v tomto... to už fakt jen čekám, kdy to tam šoupne Ducati nebo BMW, protože si nějak nemůžu vybavit, jestli VW nedělá někde taky do motorek. Ale jelikož se tam nafta zatím nerozmáhá, tak asi ne. Tam by se jim vedlo, tam se na emise kašle. Takovej naftovej dvoutakt, jak v Zetoru 25, to by bylo něco....a nejlépe s protiběžnými písty.
Naftovou motorku dělá Royal Enfield 350 v Indii, viděl jsem ji na vlastní oči. Ale tam to má smysl, nafta stojí třetinu co benzín. http://www.tipmoto.com/motorky/royal-enfield/264876-350-diesel.html
Fakt v Indii stojí nafta třetinu co benzín? Toto mě zaujalo a dohledal jsem si zmíněné ceny. 45 INR za naftu vs 60 INR za benzín není 1/3, ale 3/4. Zvuk té motorky si nezadá se starým Zetorem
Jo, u benzínky ano, ale nafta se tam dá sehnat i jinak, od řidičů nákladáků kterých tam jsou mraky. Asi jako tady za komačů. Benzín už tak moc ne.
Nevím, jak je lehké sehnat naftu za 1/3 v Indii a jak hodně tam lze okrádat zaměstnavatele. Ale neznám osobně nikoho kdo by za komančů sháněl naftu od řidičů. Hlavně k čemu by těm lidem byla když osobáků v dieslu bylo jako šafránu. Leda by s ní topili v naftových kamnech. Jinak k té motorce... Spořebu 1,7L na 100 to má dobrou, ale vzhledem k těm 5 kW a že do kopce jede max. 40 to odpovídá
Já sice v Indi naftu nekupoval, ale mám kamaráda Inda. A ten mi vyprávěl že je to naprosto běžný.Osobně si pamatuju z praxe jak ve fabrice naftu prodával mašinfíra z vlečky. Za komačů měl naftu jen mistr (volhu) a jeden ultrafrajer měl kadetaNaftou jsme topili ještě kolem r. 1980 v činžáku v Praze na Vinohradech. .
nazdar sousede já byl Na Šafránce. za komančů se s naftou šmelilo fest, ale to asi se vším. my jsme topili uhlím, a vodu ohřívali karmou, někdy do roku 82, než se otec naštval poté co se máma málem otrávila CO a na vlastní náklady nechal udělat ústřední plynové. jedny kamna na uhlí na 100m2 byt, v zimě paráda, nejvíc jsem se zahřál když jsem kmital pro uhlí do sklepa.
Proč se s naftou šmelilo když do většiny aut se nedala použít? Lidi to kupovali do kamen?

lidi do kamen na chalupy, tehdy to bylo hojně rozšířené palivo, a taxikáři do pián. známej mi popisoval systém jakým se směňovaly lístky, moc jsem to nepochopil, prý byly lístky na LTO a lístky na naftu i když to byla obojí nafta a čerpalo se to u stejného stojanu. ale když byl toaleťák podpultovka tak bylo asi možný všechno...
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.