Magnuss napisał:
Klidně bych šel i do 6ti válce, ve finále stejně strejdové zjistí, že jezdí za o něco málo menší spotřebu než auto s vyšším obsahem, protože musí motory více točit. Ve státech jsem měl starší šunku - Buick Le Sabre, r.v. 1991, V6 3.8 a když jsem jel těch 120 km/h, tak auto si broukalo nějakých 2400 ot/min a jezdil jsem kolem 9 - 10l/100km.
HTP ma vyssi spotrebu, to je zname, ale nezatracoval bych vsechny nizkoobjemove motory. NAprikald ja mam Punto II. 1,28V a jezdi prumerne max do 6 litru, a tim ze to je osmiventil tak nemusm tocit, maximum tociveho momentu mam v 2500 otackach. Takze okolo 2 tis uz pekne tahne. S tim V6 jde o to, ze pri ustalene rychlosti zere malo, protoze tam obsah nehraje tak velkou roli, stejne jako vaha taky tolik nehraje roli, ale zkuste mesto, rozjizdeni atd, tam kazde kilo navic a vyssi obsah delaji divy. Takze zksute V6 jezdit po meste a pak 1,2. J amam ve meste taky okolo 6 litru, pochybuji ze V6 se vejde v praze pod 10. Samozrejmne je to o picitu z jizdy, ktery 1,2 nidk ynenabidne, ale kazdy ma jine priority. Ja chtel nizkou pojistku, nizkou sptorebu. Maximalni rychlost a predjizdeni byli az sekundarni. Nekdo to ma naopak. Proti gustu....Kadzy at ma co chce, kdyz to uzivi tak proc ne? Ja osobne bych kline 3,0 bral kdybych ho uzivil