0
powrót
 

diskuze k tématu: Lexus IS 250 alebo IS 220d

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, japonská vozidla
wortex77
ilość wystąpień6
data registracji07.07.2014
Poniedziałek 07.07.2014 19:04, Lexus IS 250 alebo IS 220d
Zdravim vsetkych. Poprosim o radu/skusenosti pre ktory z tychto motorov sa rozhodnut. Jazdim do prace a spat cca 70-80 km denne. Je ten diesel tam v pohode alebo mam ist do benzinu? Je mozne ze najazd sa mi trosku zvysi (mozno az na 100km denne) to znamena ze mozno v buducnosti by som do toho benzinu dal asi LPG. Je drahe servisovat taketo auto? Mam na mysli rok 2007.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Poniedziałek 07.07.2014 19:54, benzin
Bez debat benzín. Je to nesmrtelný šestiválec sameták s rozumnou spotřebou. Tenhle lexus má menší kufr, tak počítat že nádrž na plyn nebo rezerva ještě dost ubere.

Diesel je toyota a to z těch let neni vůbec žádná výhra, spíš průser.

A ano, originál servis a díly Lexus jsou drahý. Je to premiovka.
reagować
Ne321
ilość wystąpień196
data registracji02.07.2013
Wtorek 08.07.2014 10:52, RE: Lexus IS 250 alebo IS 220d
wortex77 napisał:
Zdravim vsetkych. Poprosim o radu/skusenosti pre ktory z tychto motorov sa rozhodnut. Jazdim do prace a spat cca 70-80 km denne. Je ten diesel tam v pohode alebo mam ist do benzinu? Je mozne ze najazd sa mi trosku zvysi (mozno az na 100km denne) to znamena ze mozno v buducnosti by som do toho benzinu dal asi LPG. Je drahe servisovat taketo auto? Mam na mysli rok 2007.


Jediny motor nad kterym by se dalo uvazovat v ISku je ten 2.5V6 benzin. Diesel 2.2DCAT 130kW je naprosto nesmyslny motor, spotreba je v podstate stejna jako u benzinu, hure to jede, je dost hlucny a navic je to plny pytel velice drahych servisnich problemu. Nebrat ani zadarmo!
Servis techto aut je opravdu velice drahy, coz je dano nejenom tim, ze je to premiovka, ale i politikou Toyoty ohledne nahradnich dilu a servisu. Na druhou stranu pokud koupite benzin, tak tech zavad je obvykle minimum a tudiz je to celkem ufinancovatelne. Jedinym problemem mohou byt servisni prohlidky, kdy treba velka prohlidka pri 90.000km vyjde na priblizne dvacet tisic korun, coz je u tak maleho auta dost nadstandardni castka. Obecne lze rici, ze servisni prohlidky vyjdou na cca dvojnasobek castek u nepremiovych aut.
V pripade dieselu jsou pak servisni naklady astronomicke, ale jak jsem psal tenhle motor nema smysl resit.
Nad LPG neuvazujte, jednak to nedava moc smysl, protoze ten benzin umi jezdit s lehkou nohou za osm litru a navic japonske motory nejsou obecne moc vhodne pro montaz LPG nemluve, ze v aute neni misto kam dat rozumne velkou nadrz.
Nevyhodou ISka je opravdu velmi maly prostor uvnitr (mensi nez v dnesni nizsi stredni tride) a pak nepresvedciva dynamika, kdy to auto se "tvari" mnohem drsneji nez jede.
reagować
wortex77
ilość wystąpień6
data registracji07.07.2014
Wtorek 08.07.2014 11:03, diky
Dakujem velmi pekne za odpovede. V tom pripade teda budem riesit len benzin ak nejaky najdem v ok cene. Skusimn sa na tom odviezt a uvidim ci ma to presvedci. Auto sa mi velmi paci i ked priestorovo nie je az take velke - co ja zas tak moc nepotrebujem. Urcite chcem auto v tej triede a tak ma napada ze to este porovnam s mazdou 6 ktora sa mi taktiez velmi paci (2008) a mozno trojkove bavo (2007). Benzinovych Lexusov tu moc nie je a tak to nebudem hrotit ak nenajdem poriadny kus. Predpokladam ze ta mazda bude mozno lepsia volba nakoniec kedze tie servisne su dost drahe na lexus (bavo bude na tom podobne asi). Este raz moc dakujem
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.