0
powrót
 

diskuze k tématu: Lexus GS – potěší majitele ojetiny?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
Ne321
ilość wystąpień196
data registracji02.07.2013
Piątek 22.05.2015 08:44, Ztraci hodnotu? Nikoliv.
Naopak Lexus GS drzi hodnotu vyborne, argumentujete cenou GSka z roku 2006, ale to se bavime o skoro deset let starem aute. Jeho soucasnici at uz BMW E60 nebo Mercedes W211 nejsou o nic drazsi, naopak stoji spise mene penez nez zminovane GSko. Je to dane prave tim, ze jde o velmi spolehlivou ojetinu. Co se tyce kvality Lexusu GS, tak bych to videl takto:

Plusy:
* vysoka spolehlivost, obzvlaste v nejlepsi variante GS 300
* vzdy spickova vybava
* vzdy spickovy audiosystem a odhlucneni
* velmi rozumne ceny servisu v ramci premiovek
* stale dostupne aktualni mapy k navigaci, coz u mensinovych premiovek nebyva pravidlem

Minusy
* priserna ergonomie jako u vsech japonskych aut
* male sedacky s kratkymi sedaky jako u skoro vsech japonskych aut
* zastaraly design
* takrka nesehnatelna ojetina (specialne GS 300)
* nulovy pocit z jizdy (nekomu muze vyhovovat)

Zameril bych se na GS 300, rocnik 2006+ (ma novejsi navigaci a audio s AUXem). Lze koupit i hybrid, ale tam je preci jenom riziko draheho servisu. S tou tristovkou se da jezdit v pohode pod deset litru, takze pro hybrid neni az takovy duvod a u tak stareho auta je to zbytecne riziko. Dalsi varianou je GS 430, ale ta nejede zasadne lepe nez tristovka, ma o dva litry vyssi spotrebu a je vzdy modeloveho roku 2005 (tj. stara navigace a audio).
Jiz zminenou nevyhodou je, ze takova auta skoro neexistuji a pokud ano, tak jsou vetsinou za dost hrozne penize.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Piątek 22.05.2015 10:28, pro a proti lexus gs 300
Nemohu,nez souhlasit s prispevkem nadeömnou. Pouze bych rekl,ze prave sedacky patri k jednomu z rady duvodu,proc ano. Ji ak bych zxuraznil extremni odolnost vuci korozi a celkovou trvanlivost jakehokoliv lexuse. Dokonce ani primovstrikovy motor necini potize (kombinuje dva rezimy vstrikovani). Jizda je bez emoci,je to auto pro narocne cestovani.sprtovni zazitky necekejte. 183kW je na hranici,automat je hodne rozvazny. Ja jsem vybiral gs300 nebo subaru legacy 3,0a vybral jsem nakonec subaru.jede agilneji a kdo rad ovlada auto,nejen se veze,je to z tohoto pohledu lepsi volba. Subaru je vice rozsirene a proto levnejsi na servisu. Gs je proti tomu kocar a jisty imidz,ktery naprillad e60 nemuze nabidnout.
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Sobota 23.05.2015 10:40, Dodal bych
Dodal bych, že i přes vysokou spolehlivost je nutné se pak ale připravit, že u některých dílů v podstatě neexistuje druhovýroba a třeba vadná stahovačka v okně vás vyjde klidně na 20000 Kč, jakkoliv je její selhání nepravděpodobné.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Sobota 23.05.2015 11:05, RE: Dodal bych
brin napisał:
Dodal bych, že i přes vysokou spolehlivost je nutné se pak ale připravit, že u některých dílů v podstatě neexistuje druhovýroba a třeba vadná stahovačka v okně vás vyjde klidně na 20000 Kč, jakkoliv je její selhání nepravděpodobné.


Tak tak, jako Subaru, značné ceny náhradních dílů.
Kdybych kupoval, vzal bych hybrid, vícekrát mi v Lexusu potvrdili, že baterky vydrží i 300 tis+, na hybridním modelu je úžasné jeho pružné zrychlení díky elektrice. Jinak je to auto docela ošklivé
a hlavně interiér /třešňové dřevo/ dost příšerný. Komu nevadí variátor spřažený s hybridním ústrojím,
dočká se nadprůměrných dynamických schopností.
A E60ka se starým GS je co se týče image asi tak na stejné úrovni, jsou to zkrátka staré auta, image
od nich čekají jenom uhrovití mladíčci, kteří by si ovšem nikdy GS nekoupili.


reagować
jareg
ilość wystąpień6
data registracji27.05.2015
Środa 27.05.2015 15:21, letmý pohled na motorizaci a něco okolo
Ač s GS 430 mám jen pár tisíc najeto, přidávám postřehy:

Hybridu bych se nebál, v poměru k výkonu skvělá spotřeba, záruka Toyoty na hybridní soustavu 10let za cca 1000Kč ročně (každoroční přeměření stavu). Sbírají data a rozptylují pochybnosti
Hybridně mám zkušenost s Hybrid 2,4 Camry, kde je reálně průměr 6,5l. u GS tipuji tak 8,5

Verze 430 má své kouzlo, spotřeba osciluje 9,5-11,5.
(ano, živočišná jízda, nebo čisté město bude za víc (+5?)
Pokud budete zvažovat LPG, 430 je jediná volba (další motorizace kombinují přímý a nepřímý vstřik).

Adaptivní tempomat (bude-li) by se Vám měl také na delších cestách líbit pracuje rozumně
Podvozkově je v pohodě, naštěstí není tak tvrdý jak se občas píše.
Sedačky komfort znásobí (nejen díky ohřevu i chlazení).
Celkově solidní, robustní, netuctový vůz
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Środa 27.05.2015 19:43, RE: letmý pohled na motorizaci a něco okolo
jareg napisał:
Ač s GS 430 mám jen pár tisíc najeto, přidávám postřehy:Hybridu bych se nebál, v poměru k výkonu skvělá spotřeba, záruka Toyoty na hybridní soustavu 10let za cca 1000Kč ročně (každoroční přeměření stavu). Sbírají data a rozptylují pochybnosti Hybridně mám zkušenost s Hybrid 2,4 Camry, kde je reálně průměr 6,5l. u GS tipuji tak 8,5Verze 430 má své kouzlo, spotřeba osciluje 9,5-11,5. (ano, živočišná jízda, nebo čisté město bude za víc (+5?)Pokud budete zvažovat LPG, 430 je jediná volba (další motorizace kombinují přímý a nepřímý vstřik).Adaptivní tempomat (bude-li) by se Vám měl také na delších cestách líbit pracuje rozumněPodvozkově je v pohodě, naštěstí není tak tvrdý jak se občas píše.Sedačky komfort znásobí (nejen díky ohřevu i chlazení).Celkově solidní, robustní, netuctový vůz


Ještě k tomu vzhledu.
GS má stejně jako třeba XF od Jaguáru smůlu v tom, že nový model (resp. facelift) jsou proti předcházejícím opravdu na hony vzdálené, v dobrém. Nové GS je opravdu krasavec, to předchozí
moc ne. Naproti tomu nový Lexus LF se moc nepovedl, obzvlášť s tou sportovní tlamou...

reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Środa 27.05.2015 19:43, RE: letmý pohled na motorizaci a něco okolo
jareg napisał:
Ač s GS 430 mám jen pár tisíc najeto, přidávám postřehy:Hybridu bych se nebál, v poměru k výkonu skvělá spotřeba, záruka Toyoty na hybridní soustavu 10let za cca 1000Kč ročně (každoroční přeměření stavu). Sbírají data a rozptylují pochybnosti Hybridně mám zkušenost s Hybrid 2,4 Camry, kde je reálně průměr 6,5l. u GS tipuji tak 8,5Verze 430 má své kouzlo, spotřeba osciluje 9,5-11,5. (ano, živočišná jízda, nebo čisté město bude za víc (+5?)Pokud budete zvažovat LPG, 430 je jediná volba (další motorizace kombinují přímý a nepřímý vstřik).Adaptivní tempomat (bude-li) by se Vám měl také na delších cestách líbit pracuje rozumněPodvozkově je v pohodě, naštěstí není tak tvrdý jak se občas píše.Sedačky komfort znásobí (nejen díky ohřevu i chlazení).Celkově solidní, robustní, netuctový vůz


Ještě k tomu vzhledu.
GS má stejně jako třeba XF od Jaguáru smůlu v tom, že nový model (resp. facelift) jsou proti předcházejícím opravdu na hony vzdálené, v dobrém. Nové GS je opravdu krasavec, to předchozí
moc ne. Naproti tomu nový Lexus LF se moc nepovedl, obzvlášť s tou sportovní tlamou...

reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Środa 27.05.2015 22:05, Infinity
Všiml jsem si, že někdo v posledních dnech prodává Infiniti FX45 v plné palbě s nájezdem 70kkm za 300000,- . Neviděl jste to auto někdo?
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 28.05.2015 09:53, RE: Infinity
brin napisał:
Všiml jsem si, že někdo v posledních dnech prodává Infiniti FX45 v plné palbě s nájezdem 70kkm za 300000,- . Neviděl jste to auto někdo?


jestli je to ta černá 2007 co je na Sauto za 375k s nájezdem 79tis. mil a tady na tipcars je bez fotek tak je to hodně zajímavá nabídka, podle fotek na Sauto krasavec. ale tady jsou uvedené DVD v opěrkách (orig. je ve stropě) což ta na Sauto nemá. takže to asi stejné auto nebude. pětačtyřicítek po FL tady moc nejezdí, několik jednotek kusů, u Denkra za ní chtěli 1.8 bez daně. a paradoxně jsou u nás FXka o 30% levnější než ve Státech
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Cztwartek 28.05.2015 14:38, FX45 vs 37
Auto jsem neviděl, ale na nějakém USA foru jsem četl srovnání V8 a V6 a rozdíl je údajně hodně malý. V6 žere citelně méně a V8 o tolik lépe nejede. Jinak v reálu to je kus auta, ale je třeba to zvážit - Infiniti prostě nění levné - v Evropě, na rozdíl od USA. Zítra jedu dělat zadní bruzdy na G37x a bude to bratru za 10 (2x kotouče a sada desek). Druhovýroba není nijak levnější, aut je málo, proto ty ceny.
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Cztwartek 28.05.2015 15:35, Zdeny
Celkem by mě zajímalo, kolik činí obvyklá roční investice do oprav takového normálně provozovaného auta? Vejde se člověk do 50000 Kč ročně?
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 28.05.2015 21:31, RE: Zdeny
brin napisał:
Celkem by mě zajímalo, kolik činí obvyklá roční investice do oprav takového normálně provozovaného auta? Vejde se člověk do 50000 Kč ročně?


já dal za servis 50.000 za sedm let. možná ani to ne. ale měl jsem v podstatě funglovku. bratránkovi jsem sehnal před skoro třemi lety FX45 po FL najeto skoro 200.000km, jezdí 10-15 ročně a investice byly olej co rok vč. filtru 1500 (castrol 10w60) jednou svíčky Beru Ultra pro LPG (vydrží cca 30k) za 1000,-, jedna sada zimáků za 15.000,-, plyn 27.000,-, zadní brzdy komplet necelých 5.000,- (desky, pakny, kotouče), KN filtr za 1500,-a nějaké čepy za dvojku. no a to je vše. jinak za sebe-jedny 1000km jeté zimáky Conti 15 (275/40/20) jedny nové letní Yokohamy 12 (265/50/20), na podzim mě čekají druhé zimní a za rok druhé letní. prvních 2 1/2 rok jsem jezdil na orig. univerzálech GY Eagle RS-A, na léto ok, na zimu ani omylem. olej jsem psal, největší servis byla výměna řemenů, zavaření spony u posledního dílu výfuku, přední brzdy a ložiska a jeden čep, a s materiálem jsem se vešel do 15ti. a loni plyn za 24.000,- a výměna oleje v AT 4.000,-, letos zadní brzdy za 5 vč. práce. najeto mám 100tis. km, při koupi 11tis. mil. nechápu známého který jel na garančku s pětiletým ML a nechal tam jen za brzdy a olej 80. a to nemá 63AMG ale V6 naftu.
pokud ti neodejde něco speciálního, osobně nevím co přesně by to muselo být, tak je to servisně ufinancovatelné opravdu pro každého. druhovýroba na FXka první generace je obrovská, po Mustangu to bylo druhé nejodváženější auto do Evropy z US, podívej se na allegro.pl, tam koupíš všechno, a mají to skladem, na eBay to samé. už nežijeme v době kdy se něco musí shánět, jen stačí vybrat co chci a koupit to. a pro ty co nevládnou cizími jazyky či nechtějí něco hledat je tu Denker, Simix... a každý servis Nissan ti udělá servis do 500/hod., do každého pár FXek jezdí.
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 28.05.2015 21:40, RE: FX45 vs 37
Zdeny60 napisał:
Auto jsem neviděl, ale na nějakém USA foru jsem četl srovnání V8 a V6 a rozdíl je údajně hodně malý. V6 žere citelně méně a V8 o tolik lépe nejede. Jinak v reálu to je kus auta, ale je třeba to zvážit - Infiniti prostě nění levné - v Evropě, na rozdíl od USA. Zítra jedu dělat zadní bruzdy na G37x a bude to bratru za 10 (2x kotouče a sada desek). Druhovýroba není nijak levnější, aut je málo, proto ty ceny.


mám příležitost přímo srovnat obě, rozdíl spotřeby litr až dva, rozdíl výkonu 35 koní, podstatný je rozdíl krouťáku +100Nm, což je opravdu znát. navíc 45ka má jiné tlumiče, je taková plavná (mám 35ku Sport s tvrdším podvozkem) a celkově víc na pohodu. v plynu spotřeba kolem 16ti až 17ti litrů, já jezdím za 14-15. pružné zrychlení lepší 45ka, sprint z nuly na 100 35ka, je živější a jde líp do otáček. některé předFL 35ky jsou jen zadokolky, pozor na to, 45 vždy AWD. navíc má 45ka obvykle full výbavu, tedy radarový tempomat, navi-která jde použít i u nás, DVDčko na stropě, hlídání pruhů... jinak základ je šíbr, kůže, tempomat, u poFL modelů šestidiskový mp3 měnič a couvací kamera, samozřejmě vše v elektrice, sedačky s pamětí, hagusy, 45 má vždy 20´´, 35ka obvykle 18ky, obojí s kontrolou tlaku. dnes bych si koupil asi raději 45ku kdybych si mohl vybrat.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Piątek 29.05.2015 08:11, RE: letmý pohled na motorizaci a něco okolo
jareg napisał:
Ač s GS 430 mám jen pár tisíc najeto, přidávám postřehy:Hybridu bych se nebál, v poměru k výkonu skvělá spotřeba, záruka Toyoty na hybridní soustavu 10let za cca 1000Kč ročně (každoroční přeměření stavu). Sbírají data a rozptylují pochybnosti Hybridně mám zkušenost s Hybrid 2,4 Camry, kde je reálně průměr 6,5l. u GS tipuji tak 8,5Verze 430 má své kouzlo, spotřeba osciluje 9,5-11,5. (ano, živočišná jízda, nebo čisté město bude za víc (+5?)Pokud budete zvažovat LPG, 430 je jediná volba (další motorizace kombinují přímý a nepřímý vstřik).Adaptivní tempomat (bude-li) by se Vám měl také na delších cestách líbit pracuje rozumněPodvozkově je v pohodě, naštěstí není tak tvrdý jak se občas píše.Sedačky komfort znásobí (nejen díky ohřevu i chlazení).Celkově solidní, robustní, netuctový vůz


Zkuste své postřehy rozepsat zde: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost
reagować
*autofans*
ilość wystąpień159
data registracji21.11.2008
Piątek 29.05.2015 13:08, Není nad poradnu...
Tak jsem se celý týden těšil co se nedozvím, ale i po několikerém přečtení textu pana Blaháčka vím pořád kulový. Pokud 3.0 kombinuje přímé a nepřímé vstřikování, jakého oktanového čísla chce benzin ? Jaké je slabé místo auta (ani toyotí produkty nejsou absolutně bez závad) ? Kolik stojí např. brzdy, jak je to se svíčkama (obvykle cenové překvápko u japonců), kontroluje se po X-kilometrech ventilové vůle tak jako u VVTi čtyřválců ? Co klasická toyotí bolístka v podobě hučících ložisek kol nebo bezúdržbové rozvody s tekoucí vodní pumpou ? Čekal bych, že se mrknete na nějaké zahraniční fórum nebo vyzpovídáte nějakého technika v autorizáku, ale seznam nabízených motorů, počet aut v inzerci a jejich výkony se dají vyčíst i z inzerátu....
reagować
jareg
ilość wystąpień6
data registracji27.05.2015
Piątek 29.05.2015 15:37, RE: letmý pohled na motorizaci a něco okolo
Karel - TipCars.com napisał:
jareg napisał:
Ač s GS 430 mám jen pár tisíc najeto, přidávám postřehy:Hybridu bych se nebál, v poměru k výkonu skvělá spotřeba, záruka Toyoty na hybridní soustavu 10let za cca 1000Kč ročně (každoroční přeměření stavu). Sbírají data a rozptylují pochybnosti Hybridně mám zkušenost s Hybrid 2,4 Camry, kde je reálně průměr 6,5l. u GS tipuji tak 8,5Verze 430 má své kouzlo, spotřeba osciluje 9,5-11,5. (ano, živočišná jízda, nebo čisté město bude za víc (+5?)Pokud budete zvažovat LPG, 430 je jediná volba (další motorizace kombinují přímý a nepřímý vstřik).Adaptivní tempomat (bude-li) by se Vám měl také na delších cestách líbit pracuje rozumněPodvozkově je v pohodě, naštěstí není tak tvrdý jak se občas píše.Sedačky komfort znásobí (nejen díky ohřevu i chlazení).Celkově solidní, robustní, netuctový vůz
Zkuste své postřehy rozepsat zde: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost


Tohle jsou "první dojmy" Měnil jsem vozový park nedávno, zatím najeto Camry hybrid cca 10tis, GS430 cca 5tis. Při mém nájezdu nebude dlouho trvat pár desítek tkm (btw jsem před pár lety popisoval jedno z aut popsal http://www.tipcars.com/magazin-toyota-avensis-prehled-nakladu-za-deset-let-provozu-3475.html).
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Niedziela 31.05.2015 10:57, RE: FX45 vs 37
Zdeny60 napisał:
Auto jsem neviděl, ale na nějakém USA foru jsem četl srovnání V8 a V6 a rozdíl je údajně hodně malý. V6 žere citelně méně a V8 o tolik lépe nejede. Jinak v reálu to je kus auta, ale je třeba to zvážit - Infiniti prostě nění levné - v Evropě, na rozdíl od USA. Zítra jedu dělat zadní bruzdy na G37x a bude to bratru za 10 (2x kotouče a sada desek). Druhovýroba není nijak levnější, aut je málo, proto ty ceny.


kdyby jsi chtěl srovnávat 3.7 a 5.0 třeba v FX37 a FX50S tak je to ještě markantnější, 50S jsem měl možnost projet a to není auto ale raketa. ale naprostá špička od Infi je M56, sedan který se u nás prodává bohužel jen jako 35h hybrid 30d nafta a klasika 37, 56 se bohužel do Evropy nevozí.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Poniedziałek 01.06.2015 05:59, RE: letmý pohled na motorizaci a něco okolo
jareg napisał:
Karel - TipCars.com napisał:
jareg napisał:
Ač s GS 430 mám jen pár tisíc najeto, přidávám postřehy:Hybridu bych se nebál, v poměru k výkonu skvělá spotřeba, záruka Toyoty na hybridní soustavu 10let za cca 1000Kč ročně (každoroční přeměření stavu). Sbírají data a rozptylují pochybnosti Hybridně mám zkušenost s Hybrid 2,4 Camry, kde je reálně průměr 6,5l. u GS tipuji tak 8,5Verze 430 má své kouzlo, spotřeba osciluje 9,5-11,5. (ano, živočišná jízda, nebo čisté město bude za víc (+5?)Pokud budete zvažovat LPG, 430 je jediná volba (další motorizace kombinují přímý a nepřímý vstřik).Adaptivní tempomat (bude-li) by se Vám měl také na delších cestách líbit pracuje rozumněPodvozkově je v pohodě, naštěstí není tak tvrdý jak se občas píše.Sedačky komfort znásobí (nejen díky ohřevu i chlazení).Celkově solidní, robustní, netuctový vůz
Zkuste své postřehy rozepsat zde: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost
Tohle jsou "první dojmy" Měnil jsem vozový park nedávno, zatím najeto Camry hybrid cca 10tis, GS430 cca 5tis. Při mém nájezdu nebude dlouho trvat pár desítek tkm (btw jsem před pár lety popisoval jedno z aut popsal http://www.tipcars.com/magazin-toyota-avensis-prehled-nakladu-za-deset-let-provozu-3475.html).


OK, tak se budu těšit
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.