0
powrót
 

diskuze k tématu: Range Rover SDV8: Jízda králů

kategorie zaszeregowania tematu: ostatní
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 01.07.2013 10:26, Opět skvělé
Pane Borský, opět skvělý článek bohužel o autě, které mi asi nikdy nebude říkat pane:
a) protože je drahé
b) protože se nechystám stěhovat se mimo civilizaci

Jinak s poslední větou u těchto aut souhlasím, zde má větší smysl nafta, avšak ne pro svůj o něco menší apetit, ale kvůli výhodnější charakteristice.
reagować
michal.borsky
ilość wystąpień5
data registracji08.10.2012
Poniedziałek 01.07.2013 13:20, RE: Opět skvělé
Díky Davide, o Range Roveru se píše dobře :) To auto je úplně někde jinde než nějaké Q7 a spol. Když by ho člověk využíval v terénu denně, asi by to při vší úctě dlouho nevydrželo, ale jednorázově zvládne neskutečné věci! Víc než, kde jinde je ale u těžkotonážníka klíčové obutí a taky ty rozměry... Benzínový Supercharged je samozřejmě charakterně vynikající strojovna, o nějaké racionalitě tady ale není a ani nemůže být řeč..

reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Poniedziałek 01.07.2013 20:24, RE: Opět skvělé
David V napisał:
Pane Borský, opět skvělý článek bohužel o autě, které mi asi nikdy nebude říkat pane: a) protože je drahé b) protože se nechystám stěhovat se mimo civilizaci Jinak s poslední větou u těchto aut souhlasím, zde má větší smysl nafta, avšak ne pro svůj o něco menší apetit, ale kvůli výhodnější charakteristice.


myslím, že kompresorový pětiválec bude mít charakteristiku ještě lepší. Nezná turbodíru a "vodspoda" bude táhnout taky. Jenomže tady bude spotřeba minimálně 20...

reagować
AnderN
ilość wystąpień53
data registracji09.05.2007
Środa 03.07.2013 16:48, RR 5.0 V8 Supercharged
Jeli jste s tím zážehovým RR někdy? Jedním slovem -- monstrum! V jiném autě jsem nezažil, že při zašlápnutí plynového pedálu k podlaze spolucestující marně napínají krční svaly, aby pohnuli hlavami zaraženými do opěrek. Monstrózní zátah, monstrózní reakce na pohyby plynového pedálu a samozřejmě monstrózní spotřeba. Napadají mě také pojmy jako zhýralost, zbytečnost, demonstrace síly ... ale zážitek impozantní, samozřejmě. ALE!!!

Zkoušel jsem "pětilitr" i SDV8 a musím říct, že kdybych si tohle auto někdy kupoval (jako že jistě nebudu), tak jedině s tím vznětovým motorem, který k charakteru tohoto auta sedí daleko lépe. Jízda mnohem uhlazenější, příjemnější a ve finále nebyl ani o tolik pomalejší. A se zlomkovou spotřebou ... prostě jednoznačná volba, byl jsem z něj nadšený.

Ještě k té spotřebě toho "pětilitru" -- s trochou snahy se dá dostat pod 20 l/100 km, ale při ostré jízdě a ježdění v terénu není velký problém jít přes 50 (bez nadsázky) ... tož tak.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.