koos napisał:
Vidíte a já zase slyšel z úst znalců, že není zase tak špatný. O popisované závadě jsem zatím neslyšel. Ale tím neříkám, že se to neděje. O to více je to zvláštní, když z konstrukčního principu přímovstřikovým dieselům hlavy běžně nepraskají (nejsou tolik tepelně namáhané). Jinak souhlasím s cenami dílů. Ty jsou opravdu vysoké. Jak často se to děje? Můžete k tomu napsat více? Třeba jestli to je nekvalitním materiálem, konstrukční chybou, či jen věci neznalým uživatelem?. Díky moc za případné info.
Moje zkušenost s Defíkem z práce :
-najeto asi 180 tis. různými uživateli (což žádnému autu nepřidá)
-z toho 4x motor totálně kleknul (1x hlava, dělala se kompletní GO, 2x turbo a naposledy blokem vylétla ojnice), opravy jsou doslova
statisícové
-o shnilé kastli píšu výše
-v terénu je to auto dobrý, ale to co umí, umí moje miliónkrát spolehlivější Vitara taky
-auto nejede, a je neskutečně nepohodlné (vyosené sedadlo řidiče vůči pedálům, všude málo místa)
-osobně, pokud si múžu vybrat, jedu radši UAZem!!
Mám rád offroady, ale Defendera bych si nepořídil ani v největší krizi. To auto prostě není dobré.
Hrozně se mi líbí Discovery a Range Rover, ale jestli jsou na tom se spolehlivostí stejně, jako Defík, nevím nevím...